וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון ומ.ס אשדוד העפילו לגמר גביע הטוטו בלאומית

רודי חדד ועידן שריקי כבשו לקבוצה של יובל נעים, שגברה 1:2 על הפועל ניר רמת השרון ברמלה. הקבוצה של לחמן ניצחה 1:3 את הפועל פתח תקוה לאחר הארכה, צמד של דין דוד סידר מהפך

הפועל אשקלון ו-מ.ס אשדוד העפילו הערב (שלישי) לגמר גביע הטוטו של הלאומית. כך נקבע הערב לאחר שני משחקי חצי הגמר. במשחק הראשון שנערך ברמלה ניצחה הפועל אשקלון 1:2 את הפועל ניר רמת השרון. במשחק השני שנערך ברמת השרון, מ.ס אשדוד ניצחה 1:3 את הפועל פתח תקוה בקרב בין היורדות.

שחקני הפועל אשקלון חוגגים. אדריאן הרבשטיין
יש מקום בגמר. שחקני אשקלון חוגגים/אדריאן הרבשטיין

הפועל ניר רמת השרון - הפועל אשקלון 2:1

במחזור הליגה האחרון השיגה רמת השרון 2:3 דרמטי על יבנה והגיעה למשחק הזה כפייבוריטית ממרומי המקום השלישי, אך אשקלון של יובל נעים לא היתה מוכנה לוותר והשיגה ניצחון יפה מבחינתה. המשחק נפתח בצורה מצוינת מבחינת הדרומיים שעלו ליתרון כבר אחרי 5 דקות משער של רודי חדד. קובי מוסא השווה בדקה ה-70, אבל המילה האחרונה הייתה של אשקלון ושל עידן שריקי שכבש שער ניצחון בדקה ה-87.

שחקן מ.ס אשדוד, דין דוד. ברני ארדוב
העונה המצוינת שלו נמשכת. דין דויד/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה - מ.ס אשדוד 3:1 (לאחר הארכה)

מ.ס אשדוד מחפשת עדיין תואר היסטורי למועדון והערב היא התקרבה לכך כשהבטיחה מקום בגמר גביע הטוטו על חשבון מוליכת הטבלה בקרב היורדות שנערך באצטדיון גרונדמן ברמת השרון. המלאבסים, שהשיגו 2:3 דרמטי מול אשדוד במפגש הליגה, התחילו את המשחק הזה טוב יותר ובדקה ה-38 גל מאיו העלה אותם ליתרון אחרי שניצל עירבובייה ובעט מקרוב לרשת של רועי משפטי. אולם, אשדוד לא נבהלה מהפיגור הזה ובדקה ה-62 דין דוד המצוין השווה אחרי שקיבל כדור עומק ממיכאל אוחנה והכניע את אוראל כהן כדי לכבוש את שערו ה-12 העונה.

שתי הקבוצות לא מצאו את ההכרעה ב-90 הדקות והמשחק נכנס להארכה שהייתה בשליטתה של אשדוד שבדקה ה-98 השלימה מהפך. דין דויד קיבל כדור ארוך ומזווית לא פשוטה בעט לרשת. ארבע דקות חלפו ואשדוד הבטיחה את הניצחון והמקום בגמר עם שער של דידייה קוגבנייה שקיבל כדור מאדיר טובול ומקרוב בעט פנימה מול האין הגנה של פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully