וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסלובניה: מכבי תל אביב מעוניינת בחלוץ אולימפיה לובליאנה

1.12.2015 / 19:25

אנדרז' שפוראר בן ה-21 כבש העונה 17 שערים ב-19 משחקי ליגה. בגרמניה מדווחים גם שהאנובר עשויה להגיש עליו הצעה בינואר, בסלובניה אומרים שגם פ.צ באזל במירוץ להחתמתו. צפו בביצועיו

אימג'בנק GettyImages

בתקשורת הסלובנית מדווחים שמכבי תל אביב היא אחת מכמה קבוצות אירופאיות שמגלות עניין רב בחלוץ אולימפיה לובליאנה, אנדרז' שפוראר. השחקן בן ה-21 כבש העונה 17 שערי ליגה ב-19 משחקים ונחשב לאחד מחלוצי העתיד של הכדורגל הסלובני.

בדיווח נכתב שבין המתעניינות בשפוראר נמצאת גם פ.צ באזל, שרואה בו מחליף פוטנציאלי לבריל אמבולו שעשוי להימכר כבר בינואר. על פי לא מעט כלי תקשורת בגרמניה, גם האנובר מתעניינת בו ושוקלת להגיש עליו הצעה רשמית לקראת ינואר. כידוע, האנובר מאוד מעוניינת להתחזק בחלוץ בינואר ובין השמות שעלו נמצא גם ערן זהבי.

החלוץ הצעיר מתנשא לגובה של 1.80 מטר ולמרות שהעמדה המועדפת עליו היא חלוץ חוד, הוא יכול להיות מתופקד גם כחלוץ שני או באגף הימני. הוא בנו של שחקן העבר, מיחה שפוראר ובקיץ האחרון אף הוזכר כמועמד לליברפול האנגלית, שעל פי הדיווחים, התעניינה ברכישתו והשאלתו.

בגלל גילו הצעיר והעובדה שכבר כבש 46 שערים ב-95 משחקי ליגה, מחירו של שפוראר לא אמור לרדת ממיליון יורו. יחד עם זאת, מחיר כזה לא אמור להרתיע את מכבי תל אביב אם היא אכן תחליט להיכנס למירוץ להחתמתו.

במועדון כבר גיבשו תכנית עבודה על מנת לבנות קבוצה חזקה יותר לקראת העונה הבאה, על מנת להתחרות בצורה טובה יותר במסגרות האירופיות. גורם המעורה בפרטים אמר הבוקר לוואלה! ספורט ש"מיטש גולדהאר הנחה את כולם ובעיקר את ג'ורדי להפוך את מכבי ליותר תחרותית באירופה. חלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר יהיה מעניין במכבי וגם זה שיבוא בסוף העונה".

שחקן לובליאנה אנדרז' שפוראר מול שחקן צ'לסי קורט זומה. Srdjan Stevanovic, GettyImages
שפוראר מימין, מול קורט זומה מצ'לסי/GettyImages, Srdjan Stevanovic

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully