וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - נתניה: אין התקדמות במגעים, בן צעירי כרגע מחוץ לסגל

בקבוצה ובמשפחתו של המגן הצעיר קיוו לפתור את הסוגיה, אך לעת עתה דומה שהשחקן לא יתלבש גם בגביע הטוטו (ד', 19:00, 5+ לייב). נבו מזרחי ויובל אבידור צפויים לפתוח אצל עטר

רבע הגמר, משחק ראשוןמחצית02/12/2015
בני יהודה תל-אביב
    0
      מכבי נתניה
      one

      בווידאו: המפגש הקודם בין הקבוצות בליגה

        בבני יהודה וגם בקרב משפחתו של בן צעירי קיוו לגמור עוד היום (שלישי) את הפרשה שתסלול את דרכו של בן צעירי בחזרה לסגל לקראת המשחק מחר ברבע גמר גביע הטוטו נגד מכבי נתניה, אבל נכון לעכשיו המגעים תקועים והמשמעות הישירה לכך היא שהמגן השמאלי לא יוכל לשחק. "אין התקדמות וממשיכים לדבר, אבל התביעה עדיין עומדת וכך גם לגבי הכסף שלירוי דורש", סיפרו במשפחת צעירי.

        מי שייאלץ להחמיץ את ההתמודדות הוא הקפטן איציק עזוז, שעבר היום בדיקה ששללה קרע במפשעה. המשמעות היא שעזוז עשוי להיות כשיר למשחק בשבת נגד הפועל רעננה, אבל לא מן הנמנע שהצוות המקצועי יחליט שלא לסכן אותו כך שיהיה כשיר באופן מלא להתמודדות בשבוע הבא מול מכבי חיפה. יוסי אבוקסיס ביקש מהשחקנים שלו באימון היום להיות דרוכים ולא תרגל הרכב, והוא צפוי לקיים רוטציה.

        במכבי נתניה מתייחסים ברצינות רבה למשחק. המאמן ראובן עטר אמר היום לשחקנים: "זה משחק חשוב מאוד למועדון מבחינה כלכלית ואנחנו מתייחסים אליו בשיא הרצינות". המאמן הוסיף באשר לשחקני הספסל ואלה שממורמרים על כך שהם לא בסגל. "כל אלה שמרגישים מקופחים או שמגיע להם יותר צ'אנסים, שיוכיחו לי במגרש ובאימונים שאני טועה לגביהם. להוריד את הראש וללכת ממורמרים לא ייתן לשחקנים כלום. תראו לי שמגיע לכם".

        שחקן שצפוי לקבל מחר הזדמנות להוכיח לעטר שהוא טועה לגביו הוא הקשר מילאן סמיליאניץ' שיחזור להרכב. נבו מזרחי שכבש בתחילת השבוע במשחק נגד הנוער אמור אף הוא לקבל צ'אנס. גם יובל אבידור שלא פתח בשבת האחרונה אמור לפתוח בהרכב. ברק לוי ינוח ואת מקומו בין הקורות יתפוס דין גל. אמייה טגה החל באימון כשחקן הרכב, אבל בהמשך הוחלף על ידי יאיר זיו כמגן שמאלי ונראה כי שניהם יחלקו ביניהם את הדקות.

        sheen-shitof

        עוד בוואלה!

        מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

        בשיתוף אאורה נדל"ן
        שחקן בני יהודה, בן צעירי. ברני ארדוב
        מה יהיה? בן צעירי/ברני ארדוב

        הרכבי הקבוצות

        שופט: גל לייבוביץ'
        אצטדיון: בלומפילד

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            1
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully