וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ביוון: "מכבי תל אביב מעוניינת בלוקאס מברוקפלידיס"

באחד האתרים הגדולים במדינה מדווחים שהצהובים עוקבים אחר הפורוורד-סנטר (31, 2.10), שמעמיד העונה ממוצעים נהדרים. על פי הדיווח, פנייה למברוקפלידיס כבר נעשתה, אך מקורות באתונה אמרו לוואלה! ספורט כי א.א.ק לא תשחררו כל כך מהר

one

מכבי תל אביב מצאה את הגבוה שאותו חיפשה? על פי דיווח באתר היווני "sport24", הצהובים מעוניינים בפורוורד-סנטר של א.א.ק אתונה, לוקאס מברוקפלידיס (31, 2.10), שנחשב לאחד השחקנים המובילים ביורוקאפ השנה.

מקורות באתונה אמרו לוואלה! ספורט כי א.א.ק לא תשחרר את מברוקפלידיס, מאחר שהוא כוכבה המוביל והקבוצה כבר ביצעה העונה שישה שינויים בסגל. על פי הדיווח, מכבי תל אביב כבר גיששה אצל השחקן, שלא שש להגיע בשל תפקידו המרכזי בקבוצתו. באתר היווני מציינים שהוא מחזיק בחוזה, אך עם אופציית יציאה בקיץ הקרוב.

מברוקפלידיס, שהגיע לא.א.ק. מפנאתינאיקוס בקיץ, רושם העונה מספרים נהדרים בעיקר במפעל האירופי, שם קבוצתו משחקת בבית של הפועל ירושלים.

בשבעה משחקים במפעל האירופי, הסנטר היווני רושם ממוצעים של 25 נקודות ו-9.9 ריבאונדים. מברוקפלידיס שבר את שיא היורוקאפ במחזור הפתיחה שבו הוא קלע לא פחות מ-42 נקודות ב-36 דקות. במפגש נגד ירושלים הסנטר הענק הסתפק ב-13 נקודות. בנוסף פאו' וא.א.ק, מברוקפלידיס שיחק גם בברצלונה, ספרטק סנט פטרסבורג, אולימפיאקוס, ולנסיה ורומא.

מאמן מכבי תל אביב ז'אן טבק. GettyImages
נמצא החיזוק? טבק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully