וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "לא הפסדנו בגלל בן צעירי, אבל זה גרם לבלגן וכעס"

30.11.2015 / 7:44

שחקן בקבוצה התייחס להשלכות של פרשת צעירי, שגם הביאה למתיחות בין אבוקסיס לדמאיו. מורי אחרי ה-4:0 למכבי תל אביב: "כולנו עם בן ומקווים שהוא יחזור מהר". פלאח שמאוכזב ממעמדו הודח מהסגל בגלל בעיית משמעת, אבוקסיס: "אם נעצום עין, לאן נגיע?"

one

בווידאו: בני יהודה מפסידה למכבי תל אביב

כאילו שהיו חסרות לבני יהודה צרות מאז יום שבת, ונראה שרק התבוסה למכבי תל אביב (4:0) הייתה חסרה להם. הכתומים התפרקו במחצית השנייה מול האלופה, ומערך שלושת הבלמים שעבד כל כך טוב נגד הפועל באר שבע בשבוע שעבר ועמד תחת הלחץ במחצית הראשונה, פשוט קרס ואפשר לצהובים לחגוג. הצלות של דלה איינוגבה מנעו תבוסה כבדה יותר, אבל ללא ספק מרבית ההתעסקות לפני ואחרי המשחק הייתה בפרשת בן צעירי.

כידוע, אתמול (ראשון) פרסמנו כי ההחלטה של ההנהלה להוציא מהסגל את צעירי הביאה עימה גם מתיחות בין הבעלים משה דמאיו למאמן יוסי אבוקסיס, אחרי שהמאמן הודיע לשחקן ולאחר מכן גם לתקשורת כי ההחלטה הייתה לא מקצועית. בצוות הניהולי ציפו כי אבוקסיס יישר קו עם החלטת המועדון וישדר מסר אחיד, ולא "יפיל את התיק" על ההנהלה. בסיום המשחק נגד הצהובים נראה דמאיו מסתודד במשך דקות ארוכות עם מנהל הקבוצה, כפיר אדרי, ונמנע מלדבר עם אבוקסיס.

שחקן מכבי תל אביב, גילי ורמוט, מול שחקן בני יהודה, דן מורי. ברני ארדוב
מתיחות עם ההנהלה. אבוקסיס/ברני ארדוב

גם השחקנים העידו כי הפרשה הזו לא הוסיפה לשקט, ואחד מהם אמר: "לא הפסדנו בגלל בן, אבל כל הסיפור הזה לא תרם לאווירה וגרם לבלגן וכעס. שחקנים התעסקו בעניין הזה ולא הבינו למה בן צריך לשלם מחיר בסיפור הזה". הבלם דן מורי שידר דווקא מסר אחר, ואמר: "זה לא השפיע עלינו. אני פחות מעורה בדברים, אבל זו החלטה של ההנהלה ואנחנו מכבדים את הכול. ניסינו לעזור אחד לשני, וזהו. כולנו עם בן ומקווים שהוא יחזור מהר".

מורי התייחס גם להופעה החלשה של הקבוצה נגד מכבי תל אביב ואמר: "לא הופענו למשחק, הגיע לנו להפסיד 4:0. נחשוב על זה וננסה לתקן לקראת גביע הטוטו. אני מתנצל בפני האוהדים. אנחנו לא צריכים לצאת מפרופורציות. קורה שמפסידים 4:0. נצטרך להרים את הראש. בכל שער שקיבלנו, נשברנו עוד יותר. השחקנים נתנו מאה אחוז, אבל סבלנו מיום פחות טוב והגישה הייתה פחות טובה לעומת המשחק נגד באר שבע. שיחקנו עם אותה שיטה וכמעט אותו הרכב, אבל זה לא הצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully