וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בן צעירי הודח מהסגל אחרי שלירוי צעירי תבע את בני יהודה?

28.11.2015 / 19:36

לדברי מקורבי המגן השמאלי, הוא קיבל מאבוקסיס ואסייג הודעה כי הוא מחוץ לסגל ו"זו הוראה מלמעלה". בהמשך התברר כי במהלך השבוע האח, שמשחק בבית"ר, הגיש תביעה נגד המועדון

one

בווידאו: תקציר ה-0:0 בין בני יהודה להפועל באר שבע במחזור הקודם

בני יהודה תקווה מחר (ראשון, 20:55, ערוץ 1) להמשיך את המומנטום החיובי שלה מהשבועות האחרונים כשהיא תתארח באצטדיון בנתניה אצל מכבי תל אביב, ובקבוצה יש דריכות רבה לקראת המשחק והאפשרות לעשות צעד נוסף במעלה הטבלה. אלא שהסיפור המרכזי מהאימון המסכם של הקבוצה קשור להחלטה של ראשי המועדון להדיח מהסגל את בן צעירי, מגנה השמאלי של הקבוצה.

בן צעירי שחקן בני יהודה (שמאל) מול אופיר מזרחי שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
הודח בגלל האח? בן צעירי/ברני ארדוב

על פי מקורביו של השחקן, יוסי אבוקסיס ויעקב אסייג ניגשו במהלך האימון לצעירי והודיעו לו כי הוא מחוץ לסגל. "זו הוראה מלמעלה. אתה לא תוכל לשחק", נאמר לו. כעת מתברר כי במהלך השבוע הגיש לירוי צעירי, אחיו של השחקן, תביעה נגד המועדון על התקופה שבה שיחק בשורות בני יהודה. מדובר בתביעה שעומדת על כ-50 אלף שקל, כאשר במועדון, על פי מקורבי השחקן, ביקשו מהמשפחה להסיר את התביעה. בן צעירי ערך אמנם את האימון באופן רגיל, אך התאכזב מאוד למשמע ההחלטה הגורפת.

בהיעדרו של צעירי, שחקן הרכב במהלך העונה, מי שאמור להיכנס למשבצת שלו הוא שון גולדברג. פרט לכך, ההרכב לקראת המפגש עם הצהובים אמור להישאר זהה להרכב שפתח נגד הפועל באר שבע. אבוקסיס ימשיך לעלות עם שלושה בלמים, כאשר איציק עזוז יצוות עם אביב חדד ודן מורי. מאור קנדיל יעלה כמגן ימני. בקישור יפתחו סתיו פיניש, תיירי דובאי, אלמוג בוזגלו ופדרו גלבאן, וג'וד נוורו ישמש כחלוץ בודד.

מבני יהודה נמסר בתגובה: "שמו של מועדון הכדורגל בני יהודה תל אביב הולך לפניו כמי שתומך בשחקני הבית שלו ועושה הכול על מנת לקדם את הקריירה המקצועית שלהם. כך היה גם בהתנהלותו כל העת מול לירוי ובן צעירי. לדאבוננו, יחסו של המועדון, שכלל גם מחוות שהיו לפנים משורת הדין, נענה ביחס לא הוגן שהיה בו כדי לפגוע בשמו הטוב של המועדון. מפאת רצונו של המועדון שלא לפגוע בצנעת הפרט לא נחשוף פרטים נוספים או סכומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully