וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים: מהלומות בין מאטוביץ' לירוחם, שכטר צפוי לפתוח

אחרי שהתעמתו מילולית בשבוע שעבר, שחקני ההגנה של בית"ר דחפו זה את זה באימון לפני מכבי פתח תקוה (ש', 19:5, ספ' 1). שחקן: "דושאן חושב שתומר לא נותן לו כבוד ומנסה לפצוע אותו. חלוץ מכבי חיפה צפוי להחליף את קריאף הפצוע מול נתניה (17:30, ספורט 2)

one

המשחקים

מכבי חיפה - מכבי נתניה
שבת, 17:30, האצטדיון החדש בחיפה, שופט: ארז פפיר

עירוני קרית שמונה - בני סכנין
שבת, 18:00, אצטדיון קרית שמונה, שופט: עמית אלנקווה

הפועל רעננה - הפועל חיפה
שבת, 18:00, אצטדיון נתניה החדש, שופט: אורן סימיניאן

מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים
שבת, 19:15, אצטדיון המושבה, שופט: רועי ריינשרייבר

הפועל באר שבע - הפועל כפר סבא
שבת, 20:15, אצטדיון טרנר, שופט: לירן ליאני

מכבי תל אביב - בני יהודה
ראשון, 20:55, אצטדיון נתניה החדש, שופט: איתן שמואלביץ'

הפועל עכו - הפועל תל אביב
שני, 20:30, אצטדיון טוטו, שופט: אוראל גרינפלד

דושאן מאטוביץ' שחקן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
תקרית חמורה. מאטוביץ'/מגד גוזני

14:30: בני יהודה: הקבוצה המשיכה היום בהכנות לקראת המשחק ביום ראשון נגד מכבי תל אביב. אסי בלדוט יחמיץ בוודאות את המשחק וערך אימונים בצד יחד עם טל בובליל, שגם הוא לא כשיר למשחק בנתניה. אמיר עגייב שהושעה במשחק האחרון ישוב לסגל, אך עדיין לא ברור אם יוסי אבוקסיס יפתח איתו בהרכב או על הספסל. מסתמן כי מרבית ההרכב שפתח נגד הפועל באר שבע יפתח שוב, כאשר מערך שלושת הבלמים יישמר.

12:56: הפועל חיפה: טל בנין לא תרגל הרכב ונראה שעדיין לא הוחלט בצוות המקצועי אם להמשיך עם שיטת שלושת הבלמים או לפתוח עם רביעיית הגנה ושני חלוצים בחוד. לירן סרדל יפתח בהרכב במקומו של דור מלול, כשגם זרקו קוראץ' צפוי לפתוח על חשבונם של מהראן לאלה או אנאס דאבור. תומר סוייסה יחזור לסגל אך לא ברור אם יפתח.

12:10: בית"ר ירושלים: אחרי שהתעמתו מילולית בשבוע שעבר וגרמו להפסקת האימון, תומר ירוחם ודושאן מאטוביץ' החליפו מהלומות וגרמו זה לזה לשריטות לפני שהשחקנים נאלצו להפריד ביניהם. האירוע החל כאשר שחקני הקבוצה יצאו להפסקת שתייה. מאטוביץ' סינן כמה מילים, ירוחם ענה לו ומאטוביץ', שלא אהב את הדברים, סטר לירוחם ואז החלו השניים במהלומות. שחקנים בקבוצה העידו כי ירוחם יצא עם שריטות בפנים ובצוואר מהאירוע ואמר למאטוביץ': "חכה, זה לא נגמר. אני אדאג שתשלם על זה".

גורם בבית"ר הגיב על האירוע: "זה לא עושה כבוד לאף אחד, במיוחד שזאת פעם שנייה בתוך שבוע. כנראה שהיה צריך לטפל בזה לאחר העימות ביניהם בשבוע שעבר. הפעם זה יטופל כבר לאחר המשחק נגד מכבי פתח תקוה השניים יוזמנו לשיחה".

שחקן בבית"ר סיפר על האירועים ואמר: "זה כבר חודש ככה. דושאן חושב שתומר לא נותן לו כבוד וכל פעם מנסה לפצוע אותו. היו צריכים לעצור את זה מזמן. גם היום במהלך האימון הפיזיותרפיסט תומר בסן העיר על זה לצוות המקצועי וקלט מה הולך לקרות. חייבים לעשות לזה סוף, זה לא מוסיף כבוד לו להם ולא לנו כקבוצה".

12:04: מכבי נתניה: שמעון הרוש יעדר בגלל פציעה. אמייה טגה יפתח כמגן שמאלי, ברק לוי כשיר ויפתח בין הקורות. יאיר זיו, אח של יואב זיו, צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב בקישור לצידו של רומאריו פירס.

12:00: עירוני קרית שמונה: הקבוצה תצטרך להסתדר מחר ללא דויד מנגה וברונו הפצועים. עידו אקסברד ואופיר מזרחי צפויים לחזור להרכב, כשבאמצע הקישור קיימת התלבטות בין רועי שוקרני לעדן שמיר.

11:57: בני סכנין: חאלד חלאיילה, אברהם פאס ושלומי אזולאי צפויים לחזור להרכב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן מכבי חיפה, איתי שכטר. טל לוי
צפוי לפתוח בחיפה. איתי שכטר/טל לוי

10:10: מכבי פתח תקוה: הקבוצה צפויה לחזור לשחק עם שלושה בלמים אחרי שבשבוע שעבר היא הסתפקה בשניים. אליסון דוס סנטוס חוזר אחרי הרחקה ויצוות יחד עם עומר דנינו וקסאבייה תומא. מוחמד כליבאת יאבד את מקומו בהרכב בעקבות פציעה שספג ביום חמישי, ועידן שמש אמור לפתוח בחוד. עוז פרץ שהיה מצוין בשבוע שעבר נגד קרית שמונה אמור להמשיך לקבל את הקרדיט ב-11.

10:29: הפועל רעננה: הקבוצה מהשרון רוצה לאסוף ניצחון ביתי ראשון העונה אחרי שהצליחה להשיג רק נקודה במשחקיה הביתיים. חיים סילבס שמר את השחקנים במתח ולא תרגל הרכב, אבל מסתמן כי מי שיחזור ל-11 הוא ברק בדש שסופסל נגד מכבי נתניה. יובל שבתאי חוזר מהשעייה ועשוי לתפוס את מקומו של שניר שוקר, אם כי לסילבס יש התלבטות בעמדה הזו. עומרי גלזר יחליף שבוע נוסף את אריק ינקו הפצוע בין הקורות.

10:00: הפועל באר שבע: ברק בכר התייחס למשחק הקרוב של הקבוצה מול הפועל כפר סבא: "ניצחנו חמישה משחקים מול קבוצות שהסתגרו מולנו ובצורה משכנעת. גם מול הפועל חיפה היו לנו דקות טובות מאוד. במשחק האחרון הגענו לפחות מצבים והיינו פחות טובים. אחרי חמישה ניצחונות אפשר לעשות תיקו. אני לא חושב שיש לנו בעיה נגד צפיפות, טבעי שקשה בהתחלה מול זה, אבל אנחנו עובדים על זה וכבר במשחקים הבאים ניראה הרבה יותר טוב".

09:00: מכבי חיפה: חלוץ הירוקים גליינור פלט דיבר לקראת המשחק מול מכבי נתניה: "המשחק נגד הפועל היה קשה, היינו צריכים את הנקודות. שמח שניצחנו, זה לא משנה אם אני כובש. אני מרוצה מהנקודות. גם המפגש נגד נתניה יהיה קשה, ניתן את הכל עם התמיכה של האוהדים. בעזרת הדחיפה שלהם נוכל לתת ערך מוסף". איתי שכטר צפוי לפתוח בהרכב במקום אופיר קריאף הפצוע.

08:30: בית"ר ירושלים: הקבוצה מתכוננת למשחק נגד מכבי פתח תקוה מחר בערב במושבה. עד עתה נמכרו כ-2,500 כרטיסים לאוהדי הקבוצה במכירה מוקדמת וההערכה היא שלפחות 6,000 אוהדים ילוו את הקבוצה. רק לקראת המשחק יידעו שחקני בית"ר את הרכב הקבוצה, כאשר המאמן מתלבט בחלק הקדמי בין לידור כהן לדובב גבאי וכמו כן בקישור, כאשר לירוי צעירי תורגל אתמול בהרכב ועשוי לפתוח על חשבונו של קלאודמיר פריירה. חסוס רואדה חש רגישות בשריר ביומיים האחרונים אך צפוי להיות כשיר למשחק. פאבלו דה לוקאס עדיין לא החלים סופית מהקרע בשריר ויחזור רק לקראת הסיבוב השני.

צפו בסרטון הפרידה המרגש מקריית אליעזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully