וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ ביקר את אלון יפת: "אף פעם לא ראיתי דבר כזה בכדורגל"

ליברפול ניצחה 1:2 את בורדו, אך המאמן לא אהב את ההחלטה של השופט הישראלי להעניק לצרפתים כדור חופשי לא ישיר מתוך הרחבה בעקבות בזבוז זמן: "היו הרבה החלטות מוזרות, אין לזה מקום". ברשתות החברתיות מלגלגים על השריקה

אלון יפת שופט כדורגל. ברני ארדוב
בליברפול זעמו. יפת/ברני ארדוב

תמונת העולות לשלב 32 הגדולות בליגה האירופית מתחילה להתבהר. אמש (חמישי) הבטיחו כמה קבוצות את עלייתן משלב הבתים, כולל ליברפול, שניצחה 1:2 את בורדו באנפילד. למרות הניצחון, מאמן המייטי רדס יורגן קלופ מתח בסיום ביקורת על השופט המשחק, אלון יפת הישראלי. יפת העניק לבורדו כדור חופשי לא ישיר מתוך הרחבה בדקה ה-33 אחרי שסימון מיניולה החזיק בכדור בתוך הרחבה למשך קרוב ל-20 שניות. את הפסיקה הזו ניצל הנרי סאייבה כדי להדהים את אנפילד ולהעלות את בורדו, האחרונה בבית, ליתרון, אך מילנר (38) ובנטקה (45) הפכו.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. GettyImages
"החלטה מוזרה". קלופ/GettyImages

מיניולה התייחס בהומור לשריקה המשונה בסיום, ואמר כי "לצערי, חיכיתי קצת יותר מדי זמן עם הכדור. זה תמיד יכול לקרות". לעומתו, יורגן קלופ דווקא לא היה כל כך סלחני.

"היה משחק פתוח עם הרבה החלטות שיפוט מוזרות, בוא נגיד...", אמר מאמן ליברפול. "אני מקווה שאני לא מגדיר את זה בצורה קשה מדי. אני לא חושב שהיה מקום לשריקה. אנחנו היינו הקבוצה הפעילה וההתקפית יותר במשחק הזה, אז אני לא חושב שמיניולה יש אינטרס לבזבז זמן. אני הרבה זמן בכדורגל ומעולם לא ראיתי קבוצה שמבזבזת זמן בדקה ה-25 במצב של 0:0. ברוב המקרים לא שורקים על דבר. הם כבשו שער בגלל זה, אבל למזלנו כבשנו שני שערים והצלחנו להשכיח את זה".

גם אוהדי ליברפול הצטרפו למצעד הירידות, ולגלגו על השופט ברשתות החברתיות.

עוד באותו נושא

ליגה אירופית: ליברפול ניצחה, דוררטמונד הפסידה, סלטיק הודחה

לכתבה המלאה

מבחינה מקצועית, חלוץ העבר של ליברפול, מייקל אואן, שיבח את הקבוצה על היכולת שלה ואת יורגן קלופ: "הקבוצה משחקת טוב והרוויחה בצדק את העלייה לשלב הבא, אני בטוח שהיא הולכת להשתפר גם בליגה. יורגן קלופ מבחינתי גיבור כבר עכשיו, האוהדים אוהבים אותו מאוד, כי הוא משלב הרבה הומור בראיונות שלו. סגנון הכדורגל שלו אהוב גם כן ומתאים לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully