וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בהצצה מהסרט התיעודי על בית"ר ירושלים שמסעיר את העולם

הסרט "טהורה לעד" שיוקרן ב-YES דוקו ב-2016, עוקב אחרי ההתרחשויות במועדון מהבירה אחרי הגעת זאור סדאייב וג'יבראיל קאדייב המוסלמים. הטריילר כבר צבר למעלה מחצי מיליון צפיות

ברני ארדוב

קאדייב מתפלל באוטובוס, סדאייב משדר קור רוח, גאידמק מסביר את המניעים, קורנפיין חולם על עתיד טובה יותר. במהלך 2016 ישודר ב-YES דוקו הסרט "טהורה לעד" של הבמאית והמפיקה מאיה זינשטיין, עוקב אחרי בית"ר ירושלים בעונת 2012-13, אז צורפו אליה שני שחקנים מוסלמים מצ'צ'ניה. הסרט מספר הצצה לקטעים נדירים מאותה תקופה ובימים האחרונים כבר שוחרר טריילר עם כמה מהם.

ב"גרדיאן" פרסמו קטע ובן כמה דקות מההסרט התיעודי והן היוו את קטע הווידאו הנצפה ביותר של גוף התקשורת הבריטי בשבוע האחרון.

זאור סדאייב וג'יבראיל קאדייב הגיעו לבירה בסוף ינואר 2013 והנחיתה שלהם עוררה סערה אדירה, שבתוך זמן לא רב הובילה להידרדרות מקצועית קשה של הקבוצה. חלק גדול מאוהדי הקבוצה פנו נגדה ובשיא המחאה כמה מהם הצידו את משרדי המועדון. כשסדאייב כבש את שער הבכורה שלו נגד מכבי נתניה, כ-300 אוהדים של הקבוצה נטשו את היציעים.

מאיה זינשטיין יוצרת הסרט: "מדובר בסרט שמשקף לדעתי את המקום שאליו הולכת החברה הישראלית. אמנם הוא עוסק בקבוצת כדורגל ספציפית בעונה ספציפית אך אני חושבת שלהשליך את כל הבעיה על בית"ר ירושלים זו טעות. מה שחוויתי באיצטדיון טדי הוא תמצית מרוכזת של הקיים בחברה הישראלית והסרט אינו אלא מציב מראה לחברה בה אנו חיים".

לקמפיין קיקסטארט ועזרה בגיוס כספים לסרט של מאיה זינשטיין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדאייב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully