וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת מכשירי תנועה תעניק חסות לדימה קרויטר

החברה החליטה לתמוך בקופץ לגובה לקראת המשחקים האולימפיים ואף תלווה אותו בהכנות. קרויטר: "מרגיש חלק מהמשפחה ובטוח שזה יעזור לי". היו"ר: "מאמין ביכולתיו, הוא מהווה גאווה לספורט הישראלי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זכה לגב כלכלי. קרויטר עם נטע/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהבטיח את השתתפותו במשחקים האולימפיים בריו 2016. "החברה רואה חשיבות רבה בתמיכה בספורטאים צעירים", אמר צבי נטע, יו"ר קבוצת מכשירי תנועה. "אני מאמין ביכולותיו של דימה להגשמת החלום האולימפי והוא גאווה עצומה לספורט הישראלי".

מכשירי תנועה, יבואנית המותג סוזוקי בישראל, תעניק חסות לתמיכה בקופץ לגובה האולימפי, דימה קרויטר, ותלווה אותו גם בהכנות לקראת המשחקים האולימפיים בריו. בשנת 2010 זכה דימה במדליית זהב היסטורית במשחקים האולימפיים לנוער שהתקיימו בסינגפור ובשנת 2015 זכה במדליית כסף היסטורית באליפות אירופה עד גיל 23.

צבי נטע, יו"ר מכשירי תנועה, אמר בנושא: "אני מאמין ביכולותיו של דימה להבאת הישגים בינלאומיים נוספים. הוא אחד מהאתלטים המוכשרים בישראל והינו דוגמא להשקעה ומצויינות. הוא מהווה גאווה לספורט הישראלי". הקבוצה מאמינה בספורטאים צעירים ורואה חשיבות רבה בתמיכה בהם כחלק מפעילותה למען הקהילה, ביניהם גם סגן אלוף העולם בסקי מים, אור שניוק, ובעבר גם בגולשת מעיין דוידוביץ'.

דימה ציין שהוא מעריך מאוד את העובדה שהמותג סוזוקי בחר להעניק לו חסות ולאפשר לו את השקט הכלכלי שיוכל לעסוק אך ורק באימונים ובהכנות לקראת המשחקים האולימפים: "אני כבר מרגיש חלק מהמשפחה החמה והתומכת של מכשירי תנועה ואני בטוח שהרוח הגבית של המותג סוזוקי תסייע לי בהכנות לקראת ריו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יתרכז רק בספורט. קרויטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully