וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: ברצלונה - רומא 1:6, ארסנל - דינמו זאגרב 0:3

אלופת אירופה הבטיחה עלייה מהמקום הראשון עם עוד הצגה. מסי וסוארס חגגו עם צמדים. התותחנים טיילו וייאבקו במחזור הסיום על הכרטיס לשמינית עם אולימפיאקוס שהובסה 4:0 ע"י באיירן מינכן. גנט שנייה אחרי 1:2 דרמטי על ליון

לאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
חזר להרכב וכבש צמד. מסי/רויטרס

המחזור החמישי בליגת האלופות יצא הערב (שלישי) לדרך וסיפק כמה הכרעות, מחזור לפני הסיום. ארסנל טיילה עם 0:3 על דינמו זאגרב ותיאבק על מקום בשמינית הגמר במחזור הסיום מול אולימפיאקוס שהובסה 4:0 אצל באיירן מינכן. אחרי הקונצרט בקלאסיקו, בארסה התעללה גם ברומא עם 1:6 והבטיחה את המקום הראשון במשחק שבו מסי וסוארס כובשים צמדים. לברקוזן נותרה שלישית אחרי 1:1 מול באטה בבלארוס. בבית של מכבי תל אביב, דינמו קייב הפתיעה עם 0:2 בחוץ על פורטו ושמרה על סיכוי להעפיל ובבית ח' זניט שמרה על המאזן המושלם והבטיחה את המקום הראשון עם 0:2 על ולנסיה כשבמשחק השני גנט הפתיעה עם 1:2 דרמטי על ליון בחוץ וגם היא חזק בתמונת ההעפלה.

ברצלונה - רומא 1:6

שלושה ימים בלבד אחרי ה-0:4 הענק על ריאל מדריד בקלאסיקו, ברצלונה חזרה לקאמפ נואו ולא ריחמה גם על רומא האומללה. ליאו מסי חזר להרכב של לואיס אנריקה וכבש צמד, כשלואיס סוארס מוסיף צמד ושני בישולים ושחקני ההגנה פיקה ואדריאנו משלימים את ההצגה של אלופת אירופה שמתחילה להזכיר את בארסה האימתנית של פפ גווארדיולה. בארסה הבטיחה את המקום הראשון בעקבות הניצחון הזה בעוד שרומא עדיין שנייה (בזכות המאזן במפגשים הישירים מול לברקוזן) ותעלה אם תנצח את באטה במחזור הסיום.

דקה 14: החמצה ענקית של אדין דז'קו שקיבל כדור ארוך, הגנת ברצלונה קפאה והוא נותר חופשי מול טר סטגן אבל נגח מעל השער.

דקה 15: גול! ברצלונה עולה ל-0:1 מהיר. ניימאר שלח כדור עומק מושלם לדני אלבס ששבר את מלכודת הנבדל ופרגן ללואיס סוארס שממטר גלגל לרשת.

דקה 18: גול! ליאו מסי חזר! הפרעוש קיבל כדור מוקפץ מסוארס ובקור רוח אופייני הקפיץ לרשת. 0:2 לברצלונה.

דקה 44: גול! איזו חגיגה של ברצלונה שעולה ל-0:3 לפני ההפסקה. הגנת רומא הרחיקה כדור גבוה של ניימאר, לואיס סוארס השתלט עליו ומהאוויר בעט וולה לרשת.

דקה 56: גול! 0:4 לברצלונה. מסי קיבל כדור ברחבה, הגנת רומא רק הסתכלה עליו משאיר כדור לפיקה שמקרוב גלגל לרשת. הקטלאנים ממשיכים לחגוג עם רביעייה שנייה ברציפות.

דקה 60: המטווח של ברצלונה נמשך. ניימאר השתלט באומנות על הכדור והמשיך לסואר שניסה לבעוט. הכדור הגיע למסי שבעט מהרחבה כדור שנהדף על ידי שצ'זני וחזר לרגליו של הפרעוש שהשלים צמד. 0:5 לברצלונה.

דקה 76: גול! 0:6 לברצלונה. ניימאר הוכשל ברחבה אבל שצ'סני הדף את הפנדל שלו היישר לעברו של אדריאנו שהפציץ לרשת הגבוהה. איזו הצגה של הקטלאנים.

דקה 82: רומא קיבלה פנדל אחרי הכשלה של ורמאלן ברחבה על דז'קו שבעט בעצמו מהנקודה הלבנה אבל טר סטגן הדף נפלא.

דקה 90: גול! רומא כובשת שער ניחומים ממש בתוספת הזמן. אדין דז'קו קיבל כדור מצד שמאל ונגח לרשת של טר סטגן.

באטה בוריסוב - באייר לברקוזן 1:1

באטה בוריסוב שפתחה את הקמפיין הזה עם ניצחון מדהים על רומא, ממשיכה להפתיע ועד הדקה ה-67 גם הייתה במקום השני בבית הזה, אבל אדמיר מחמדי השווה והציל את הגרמנים שתפסו בעצמם את המקום השני. לברקוזן תצטרך להפתיע את ברצלונה ולקוות למעידה של רומא כדי לעלות במחזור הסיום.

דקה 2: גול! איזו הפתעה בבלארוס. מיכאיל גורדיצ'וק נשלח בתוך הרחבה ובעט כדור חלש שלנו היה חייב לעצור אבל הכדור חמק בין רגליו לרשת. 0:1 לבוריסוב שמסבך מאוד את הגרמנים.

דקה 68: גול! לברקוזן משווה ל-1:1. צ'לאנוילו הקפיץ יפה למחמדי בתוך הרחבה, הוא ניסה ליישר למרכז וזה הלך פנימה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מיכאיל גורדצ'וק באטה בוריסוב. רויטרס
קמפיין מפתיע לטובה. בוריסוב חוגגת את הראשון מול לברקוזן/רויטרס

ארסנל - דינמו זאגרב 0:3

מאז 1999 ארסנל עולה באופן קבוע לשמינית הגמר והערב שחקניו של ארסן ונגר שמרו על סיכוי להמשיך את הרצף. כדי שזה יקרה התותחנים חייבים לנצח במחזור הסיום את אולימפיאקוס ביוון בקרב ישיר על ההעפלה, ביותר משני שערים או לפחות 2:3. כל תוצאה אחרת תעלה את היוונים.

דקה 29: גול! ארסנל משיגה את השער המיוחל בהתקפה מתפרצת קטלנית. אלכסיס סאנצ'ס קיבל כדור בצד שמאל והרים כדור מדוייק לראשו של מסוט אוזיל שנגח מתוך הרחבה פנימה. 0:1 לארסנל.

דקה 33: גול! ארסנל עולה ל-0:2. מונריאל המגן השמאלי חטף כדור ברחבה ומצא את אלכסיס סאנצ'ס שמקרוב בעט פנימה.

דקה 69: גול! 0:3 לארסנל שנמצאת בדרך הבטוחה לניצחון. ג'ואל קמפבל שלח כדור עומק מושלם לאלכסיס סאנצ'ס שעבר את אדוארדו השוער וגלגל לרשת.

באיירן מינכן - אולימפיאקוס 0:4

מי יעצור את באיירן מינכן? הבווארים המשיכו את הכושר המטורף שלהם עם עוד הצגה ביתית מול אלופת יוון שזקוקה לתיקו מול ארסנל במחזור הסיום כדי לעלות לשמינית הגמר. דוגלאס קוסטה, רוברט לבנדובסקי ותומאס מולר כבשו שלישייה עוד לפני ההפסקה. קומאן חתם בדקה ה-70 למרות הרחקה של באדשטובר 17 דקות לפני כן. באיירן הבטיחה כמובן את המקום הראשון בבית ונראית כרגע כמועמדת בכירה ביותר לזכות במפעל.

דקה 8: גול! באיירן לא חיכתה יותר מדי זמן כדי לכבוש את הראשון. דוגלאס קוסטה הלוהט השתלט על ריבאונד מהדיפה של רוברטו לבעיטה של בואטנג ובעט בשמאל לפינה הרחוקה. 0:1 לבאיירן מינכן.

דקה 16: גול! 0:2 לבאיירן מינכן. רוברט לבנדובסקי השתלט על כדור שהגיע מבעיטה לא טובה של קומאן ומקרוב בעט פנימה.

דקה 20: גול! קומאן ניסה לבעוט מהאוויר בתוך הרחבה, זה הגיע לרובן שהוריד עם הראש יפה למולר והוא בעט מול שער ריק פנימה. באיירן ב-0:3 כבר בדקה ה-20.

דקה 32: רובן נפצע והוחלף על ידי יוזואה קימיש.

דקה 52: אדום לבאיירן מינכן! באדשטובר הכשיל מאחור את בראון אידיי שדהר לעבר השער והורחק בצדק.

דקה 70: למרות החיסרון המספרי באיירן עולה ל-0:4 קל. תומאס מולר נגח כדור לעבור של קינגסלי קומאן שהקדים את רוברטו ונגח פנימה.

שחקני ארסנל חוגגים. רויטרס
חגגו על זאגרב. אוזיל והחברים/רויטרס

פורטו - דינמו קייב 2:0

איזו הפתעה בדרגאו. פורטו הגיעה למשחק הזה בידיעה שניצחון יעלה אותה לשמינית הגמר, אבל הסתבכה מאוד כעת בבית של מכבי תל אביב שיספק סיום דרמטי מאין כמוהו. ירמולנקו וגונסאלס כבשו לאוקראינים שכעת זקוקים לניצחון במחזור הסיום על מכבי תל אביב כדי להעפיל. פורטו, מנגד, חייבת לנצח בסטמפורד ברידג' או לקוות לסיוע ממכבי תל אביב. תיקו בלונדון ייצור בית משולש, בו דינמו תסיים ראשונה (בזכות הניצחון בדרגאו) וצ'לסי שנייה. זה היה הפסד ראשון העונה של פורטו בכל המסגרות והפסד ביתי ראשון באלופות אחרי יותר משנתיים מאז ההפסד לזניט באוקטובר 2013.

דקה 36: גול! דינמו קייב עולה ל-0:1 בדרגאו. אימבולה ספק דחף ברחבה את ריבאלקה ואנדיי ירמולנקו כבש מהנקודה הלבנה.

דקה 64: גול! דינמו קייב עולה ל-0:2 מפתיע מאוד בדרגאו. דרליס גונסאלס קיבל כדור מצד שמאל ובעט כדור שקסיאס היה חייב לעצור אבל הדף גרוע אל תוך שערו.

אולג שאטוב שחקן זניט סנט פטרסבורג. רויטרס
ככה חוגגים שער באלופות. אולג שאטוב/רויטרס

זניט - ולנסיה 0:2

הקבוצה של וילאש בואש לא מרשימה בליגה, אבל באירופה היא נותנת הצגות. זניט שמרה הערב על המאזן המושלם המרשים שלה עם ניצחון די קל מול הספרדים. אחרי שניצחו 2:3 גם במסטאייה, הרוסים הציגו הגנה קשוחה ונהנו משערים של שאטוב ודזיובה כדי להשיג שלוש נקודות שמבטיחות להם את המקום הראשון. ולנסיה עדיין שנייה ותקווה לאיבוד נקודות של גנט מול ליון.

דקה 15: גול! זניט המושלמת עולה ל-0:1 מוקדם. הולק מסר לדזיובה שהכניס בנגיעה לשאטוב. הגנת ולנסיה קפאה בטענה לנבדל, אבל הקוון נשאר עם הדגל למטה ושאטוב גלגל מקרוב לרשת.

דקה 74: גול! זניט עולה ל-0:2, בדרך לשמור על המאזן המושלם. דני שלח כדור עומק מושלם לשאטוב ששבר את מלכודת הנבדל ופרגן לדזיובה שמקרוב גלגל לרשת החשופה.

דקה 80: אדום לוולנסיה! רובן וזו הכשיל את שאטוב ממש על סף הרחבה כשהוא בדרך לשער והורחק.

ליון - גנט 2:1

בתחילת הקמפיין גנט סומנה כבשר התותחים של הבית הזה אבל הערב אלופת בלגיה רשמה הפתעה אדירה ועלתה למקום השני בזכות שער ניצחון סופר דרמטי של קאליפה קוליבאלי עמוק בתוספת הזמן. גנט תארח במחזור הסיום את זניט שכבר עלתה מזמן וניצחון שלה יבטיח לה מקום בין 16 הגדולות של המפעל, ליון תסיים אחרונה בבית הזה. קני סייף פתח אצל אלופת בלגיה והוחלף בדקה ה-67.

דקה 7: גול! ליון עולה ל-0:1 מהיר. ז'ורדן פרי קיבל כדור מגזאל בתוך הרחבה ומקרוב בעט לפינה ופנימה.

דקה 32: גול! גנט משווה ל-1:1. דניאל מיליצ'ביץ' בעט כדור חופשי מושלם ברגל שמאל לפינה של אנתוני לופס.

דקה 90+4: גול! איזו דרמה בסטאד דה ז'רלאן. קוליבאלי נגח כדור קרן פנימה וכבש שער ניצחון ממש לפני שריקת הסיום. 1:2 לגנט שעולה למקום השני בבית בעקבות הניצחון הזה.

דניאל מיליצ'ביץ' שחקן גנט חוגג. רויטרס
איזו הפתעה. מיליצ'ביץ' מגנט חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully