וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: דג'וקוביץ' ופדרר ייפגשו במשחק על התואר

נולה שוב הוכיח עליונות מול נדאל, ניצח אותו 3:6, 3:6, והשווה את מאזן המפגשים ההיסטורי ביניהם. פדרר ניצח את ואוורינקה 5:7, 3:6 בדרבי השוויצרי. הגמר ביום ראשון בשעה 20:00

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
לא השאיר לוואוורינקה סיכוי. פדרר/GettyImages

נובאק דג'וקוביץ' ורוג'ר פדרר העפילו הערב (שבת) לגמר טורניר גמר הסבב שמתקיים בלונדון, והם ייפגשו לקרב על התואר ביום ראשון בשעה 20:00 (שידור ישיר בספורט2). נולה עשה את זה בזכות ניצחון 3:6, 3:6 על רפאל נדאל, בעוד פדרר גבר עם בן ארצו סטן ואוורינקה 5:7, 3:6. אגב, דג'וקוביץ' ופדרר נפגשו לפני כמה ימים בבית המוקדם והשוויצרי ניצח בקלות.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
ההתאוששות נעצרה. נדאל/GettyImages

נובאק דג'וקוביץ' (1) - רפאל נדאל (5) 3:6, 3:6

מסע ההתאוששות של השור הספרדי, שהציג יכולת טובה למדי בשלבים מוקדמים יותר בטורניר, הסתיים ברגע שנתקל שוב ביריב הוותיק, שהוכיח עליונות מוחלטת ושלט לגמרי במשחק. היה זה המפגש ה-46 בין שני הטניסאים הבכירים, ולראשונה בהיסטוריה השווה נולה את המאזן ל-23:23. הסרבי המדורג ראשון בעולם ימתין כעת למנצח בקרב בין שני שחקנים נוספים מהטופ חמש העולמי, סטן ואוורינקה ורוג'ר פדרר.

נולה השיג שבירה מהירה במערכה הראשונה ואותת על מה שעתיד לבוא, והכריח את נדאל שוב ושוב להגיב אליו ולא להפך. נדאל נאלץ להתגונן שוב ושוב והציל שתי נקודות שבירה, אבל המערכה הסתיימה ב-3:6 לא מעט בזכות ארבעה אייסים של הסרבי. המערכה השנייה הייתה דומה להפליא, ואחרי עוד שתי שבירות נולה הרגיש את הניצחון בכיס, והרשה לעצמו לסיים את המפגש עם מאץ' פוינט בסטייל.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

רוג'ר פדרר (3) - סטן ואוורינקה (4) 5:7, 3:6

פדרר שמר על מאזן מושלם והפעם אחרי ניצחון על בן ארצו. המדורג 3 אמנם פיגר 3:2 שמערכה אחרי שנשבר, אבל ידע לשבור פעמיים בחזרה ולנצח. הסט השני כבר היה יותר קל יותר ובסיום פדרר עלה לגמר בתום משחק שארך שעה ו-10דקות. פדרר טיפס למאזן 3:18 נגד ואוורינקה, שברוב המשחק לא הצליח להוות יריב של ממש או לאיים על בן ארצו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully