וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס טיוס שוב מסתבך: צפו בעימות שלו עם דושאן איבקוביץ'

מאמן אנאדולו אפס צרח על אקס מכבי תל אביב במהלך הניצחון על לימוז', אך טען בסיום: "מערכת היחסים שלנו בסדר גמור". שחקן הפנים קיבל 8 דקות בלבד, והשיב עם 2 נקודות ו-0 ריבאונדים

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: התקרית בין טיוס ואיבקוביץ'

אנאדולו אפס הביסה אמש (שישי) 74:92 את לימוז' והתבססה בבית ב' של היורוליג, אולם לא הכל ורוד בקבוצת הפאר הטורקית. במהלך המשחק נרשם עימות קולני בין אלכס טיוס והמאמן הקשוח דושאן איבקוביץ', שנתפס היטב בעדשות המצלמה.

המאמן הוותיק התעקש בסיום שלא קרה דבר: "אין מתח ביני ובין אלכס טיוס. במהלך פסק הזמן אמרתי לשחקנים שלי - תגידו לי אם אתם לא מוכנים. הובלנו בתחילת המחצית השנייה ב-6-8 נקודות, ולא עשינו עבירות. הלכתי אליו ואמרתי לו - אם אתה לא מוכן לשחק תגיד לי. טיוס אמר לי - אין בעיה, קואוץ'. מערכת היחסים שלנו בסדר גמור".

עם או בלי קשר, אקס מכבי תל אביב שיחק אמש 8 נקודות בלבד, במהלכן קלע שתי נקודות ולא הוריד אף ריבאונד. עד כה שחקן הפנים האמריקאי לא זוכה לקרדיט רב באפס, ועומד על ממוצעים של 5.3 נקודות ו-2.7 ריבאונדים למשחק ביורוליג, ב-11 דקות לערב. כזכור, במהלך הקריירה שלו במכבי תל אביב היה מעורב טיוס בלא מעט רגעים מעוררי מחלוקת, ובין היתר נשמעו קולות שטענו כי הוא לא מספיק מחויב לקבוצה - כמו גם לנבחרת ישראל, בקדנציה בה נמנה על שורותיה.

שחקני אנאדולו אפס אלכס טיוס, ג'ייסון גריינג'ר. Aykut Akici, GettyImages
מתגעגע למכבי? טיוס/GettyImages, Aykut Akici

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully