וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף ה-WWE לשעבר טוען: "הקרב בין רונדה ראוזי להולי הולם היה מכור"

למרות הנוקאאוט האדיר של הולם בקרב האליפות של ה-UFC, המתאבק לשעבר, טז, טוען שהתוצאה הייתה ידועה מראש: "איך אנשים לא רואים את זה? בהיאבקות המקצוענית עשינו זאת שנים. אף אחד לא רוצה אלופה שיושבת בבית ומשחקת בסרטים"

אימג'בנק GettyImages

עולם ה-MMA עדיין לא נרגע מההפסד הסנסציוני של הלוחמת הגדולה אי פעם, רונדה ראוזי, להולי הולם בקרב האליפות במשקל תרנגול שנערך במלבורן, אוסטרליה, במסגרת UFC 193. ראוזי, שהגיעה לקרב עם מאזן מושלם של 0:12, הייתה פייבוריטית ברורה, אך 59 שניות בתוך הסיבוב השני היא פגשה את המזרן מקרוב, לאחר שהולם בת ה-34 היממה אותה עם בעיטה אדירה לעורף, ששלחה אותה לישון.

ראוזי, שהפסידה לראשונה בקריירה, פונתה לבית חולים ובילתה שם את הלילה. שפתה נתפרה, ויום לאחר מכן היא כבר שוחררה. היא הודיעה כי תיקח פסק זמן קצר, כדי להתמקד בעשיית סרטים ובדברים אחרים, אך הבטיחה כי תחזור חזקה יותר.

לוחמת ה-MMA, רונדה ראוזי. GettyImages
תוצאה ידועה מראש? ראוזי/GettyImages

בינתיים, יש הטוענים כי תוצאת הקרב בין השתיים הייתה ידועה מראש. טז, אלוף העולם בהיאבקות מקצוענית במשקל כבד מטעם ה-WWE לשעבר, הוא אחד מאותם אנשים. "מדובר היה במהלך מתוכנן מראש", טען טז בראיון בארצות הברית. "איך אנשים לא רואים את זה? בהיאבקות המקצוענית עשינו את זה במשך שנים".

טז הסביר: "ככה זה עובד - אלוף או אלופה רוצים לקחת הפסקה, או שהם סובלים מפציעה שצריך לטפל בה, לא משנה הסיבה, אז לוקחים להם את החגורה. אף אחד לא רוצה אלוף שיושב בבית במשך כמה חודשים ומשחק בסרטים או פרסומות. ראשי ה-UFC בוודאי לא רצו שהיא תיקח הפסקה ארוכה, זה היה פוגע בהם מאוד. בכל מקרה, אם שואלים אותי, השופט לא היה מעורב בקרב. יכול להיות שכן, אבל קשה לי להאמין. ראוזי הייתה מעורבת בוודאות, אבל לגבי הולם אני לא בטוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully