וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד-ברצלונה: משטרת ספרד בהיערכות גדולה, מסי ילחץ את לואיס אנריקה?

כוחות הביטחון במדריד מתכננים אבטחה הדוקה ("נבדוק אפילו את הסנדוויצ'ים"), איסקו הכשיר עשוי להישאר בחוץ, לואיס אנריקה בחר הרכב אבל מסי עשוי לשנות הכל: "הוא מת לשחק, יהיה קשה להשאיר אותו בחוץ"

אימג'בנק GettyImages

משטרת ספרד מתכוננת בהיערכות גדולה לקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה, שייערך בשבת הקרובה באצטדיון סנטיאגו ברנבאו במדריד (19:00, ערוץ one). כוחות הביטחון המקומיים הביעו דאגה וחשש מניסיון לפיגוע טרור נוסף לקראת המשחק המתוקשר, אחרי שבשבוע שעבר התפוצץ מחבל מחוץ לאצטדיון סטאד דה פראנס בששרת הפיגועים בבירת צרפת, ואחרי שאתמול בוטל משחק הידידות בבריסל בין נבחרת בלגיה לספרד בגלל איומים נוספים והתרעות.

קונספסון דנקאוסה מעיריית מדריד התייחסה לסוגיה ואמרה ל"אס" ש"נבדוק אפילו את הסנדוויצ'ים", כשהם מתייחסים לאוהדי בנפיקה שהבריחו לאצטדיון ויסנטה קלדרון אבוקות בתוך כריכים למשחק מול אתלטיקו מדריד, "נעשה את כל מה שנחוץ, אבל בתשומת לב יתרה. המעקב אחרי האוהדים שמגיעים ועוזבים יהיה חזק יותר".

שוטרים פרוסים ברחבי פריז,נובמבר 2015. AP
היערכות מיוחדת. משטרה/AP

כמו כן, הרשויות בספרד קראו גם לאוהדים למלא את חלקם, כשדאנקאוסה מוסיפה: "האוהדים הצרפתים עזבו את האצטדיון בצורה רגועה כשהם שרים את ההמנון הצרפתי. זו הייתה דוגמה לאיך צריך להתנהג בצורה שקולה וללא פחד". רק ביום חמישי תפורסם כמות השוטרים, המאבטחים והפראמדיקים שיגיעו למשחק. בדרך כלל יש כ-1,000 אנשי ביטחון שמאבטחים את המשחק, ההערכה היא שהמספר יגדל משמעותית.

נשיא לה ליגה חאבייר טבאס העריך כי "בין 500 ל-600 מיליון אנשים יצפו במשחק ברחבי העולם", וציין כי המשחק לעולם לא ישוחק מחוץ לספרד: "זה משחק המפתח בליגה שלנו, ויש לו יוקרה בינלאומית גדולה. נבחן בעתיד את האפשרות של קיום משחקי ליגה מחוץ לספרד, אבל כרגע זה לא חלק מתקוות ההתרחבות הבינלאומית שלנו".

עוד באותו נושא

בשל החשש מטרור: בוטל משחק הידידות בין בלגיה לספרד

לכתבה המלאה
לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. GettyImages
כשמסי רוצה משהו, קשה להגיד לו לא. לואיס אנריקה/GettyImages

בצד המקצועי: סרחיו ראמוס (שנפצע מול סביליה) ומרסלו (שנפצע מול פ.ס.ז') צפויים להיות כשירים למשחק מול ברצלונה. השניים התאמנו עם חבריהם, וככל הנראה יעמדו לרשות רפא בניטס. ראמוס יזשחק עם משככי כאבים. איסקו, שנפצע במהלך משחק הנבחרת, חזר לאימונים גם הוא, אך כנראה יירד לספסל לנוכח חזרתם של חאמס רודריגס וקרים בנזמה. ייתכן כי בניטס יפתח בקישור עם מודריץ', קרוס וקסימרו, מה שגם ישאיר את איסקו על הספסל.

"ספורט" הקטלאני מדווח כי לואיס אנריקה מתכנן לפתוח עם ההרכב הבא: בראבו, אלבס, פיקה, ורמאלן, אלבה, מסצ'ראנו, ראקיטיץ', בוסקטס, אינייסטה, סוארס וניימאר. במקרה שליאו מסי יהיה כשיר ויוכל לפתוח, ייתכן כי ורמאלן יהיה זה שיירד לספסל. מצבו של ליאו מסי יתברר רק לקראת סוף השבוע, כשהארגנטינאי אומנם עורך אימונים עם ברצלונה ב', אבל עדיין לא ברמת אינטסיביות מספקת. על פי הדיווח, "מסי מביע עניין גדול ומשתוקק לשחק בקלאסיקו, ויהיה קשה לעצור אותו ולהותיר אותו בחוץ בברנבאו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully