וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: רפאל נדאל ניצח 3:6, 2:6 את סטן ואוורינקה

הספרדי השלים ניצחון בתוך שעה ועוד 23 דקות ונראה מצוין. אנדי מארי (2) נראה מוכן פחות משבועיים לפני גביע דייויס, ופתח ברגל ימין את הטורניר היוקרתי עם 4:6, 4:6 על חשבון דויד פרר (7)

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
נדאל נראה נהדר/רויטרס

אחרי יום המשחקים הראשון, היום (שני) נפתח גם הבית השני בטורניר גמר סבב ה-ATP בלונדון, הלא הוא בית "איליה נסטסה". במשחק הראשון ניצח אנדי מארי 4:6, 4:6 את דויד פרר, כשהצגה המאוחרת הצליח רפאל נדאל (5) לנצח 3:6, 2:6 את סטן ואוורינקה (4).

הטניסאי השוויצרי סטן ואוורינקה. AP
לא הגיע למשחק מול נדאל. ואוורינקה/AP

אנדי מארי (2, בריטניה) - דויד פרר (7, ספרד) 4:6, 4:6

מעט פחות משבועיים לפני שיוביל את נבחרת בריטניה בגמר גביע דייויס מול בלגיה בחוץ, רוצה המדורג מספר שתיים לרשום הישג גם בטורניר גמר הסבב, ופתח ברגל ימין. הבריטי שככל הנראה יסיים את השנה במקום השני בעולם לראשונה בקריירה שלו ניצל שבירה אחת מחמש אפשריות וניצח את המערכה הראשונה 4:6. הספרדי התאושש ועלה ל-1:3 בסט השני, אך מארי הגיב עם שבירה במשחקון השלישי, חזר לעניינים ועלה ל-4:5. במשחקון העשירי, על ההגשות של יריבו, הוליך הבריטי 15:40, סגר עניין עם נקודה יפה ברשת וחגג ניצחון חמישי ברציפות על הספרדי.

סטן ואוורינקה (4, שוויץ) - רפאל נדאל (5, ספרד) 6:3, 6:2

השור ממאיורקה פתח נהדר את הטורניר עם 3:6, 2:6 מהיר ומרשים במיוחד, שנותן לא מקדמה משמעותית בקרב על אחד משני המקומות הראשונים בבית אילייה נסטסה. רפאל נדאל נזקק לשעה ועוד 23 דקות וכשוואוורינקה מגיש 10 אייסים ורושם 29 ווינרים, אבל גם מבצע 35 שגיאות לא מחויבות. רפא סיים עם 18 ווינרים ו-12 שגיאות לא מחויבות בלבד ונראה טוב בסך הכול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הטניסאי הבריטי אנדי מארי. רויטרס
פתח ברגל ימין. מארי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully