וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת צ'כיה זכתה בגביע הפדרציה בפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות

ברבורה סטריצובה וקרולינה פלישקובה ניצחו 6:4, 3:6, 2:6 את אנסטסיה פאבליוצ'נקובה וילנה וסנינה והשלימו קאמבק וזכייה תשיעית אי פעם. מריה שראפובה, שניצחה בשני המשחקים שלה, נותרה מאוכזבת

שחקניות נבחרת הפדרציה של צ'כיה חוגגות עם הגביע. AP
צ'כיה עם זכייה רביעית בחמש שנים/AP

בפעם התשיעית שלה אי פעם (גם כצ'כוסלובקיה) והרביעית בחמש השנים האחרונות זכתה הערב (ראשון) נבחרת צ'כיה בגביע הפדרציה. הצ'כיות השלימו ניצחון 2:3 דרמטי במיוחד מול רוסיה אחרי שחזרו מפיגור 2:1 בהתמודדות ומפיגור של מערכה במשחק הזוגות הגורלי. 1975, 1983, 1984, 1988, 2011, 2012, 2014 ומעכשיו גם 2015, אלה הזכיות של הצ'כיות בתואר.

הצ'כיות השלימו את הניצחון בזכות ניצחון של קרולינה פלישקובה וברבורה סטריצובה במשחק הגורלי בזוגות של 6:4, 3:6, 2:6 מול אנסטסיה פאבליוצ'נקובה וילנה וסנינה. למעשה, פאבליוצ'נקובה השלימה סוף שבוע לא מוצלח במיוחד אחרי שהפסידה בשני משחקי היחידות וגם במשחק הזוגות. שחקנית נוספת שוודאי מרגישה מתוסכלת במיוחד הערב היא מריה שראפובה, ששיחקה לראשונה בקריירה המפוארת שלה בגמר גביע הפדרציה ורצתה לזכות בתואר. הרוסייה ניצחה בשני משחקי היחידות שלה, אך למרות זאת לא הצליחה לזכות עם הנבחרת שלה בתואר.

כאמור, מריה שראפובה (4 בעולם) פתחה את היום עם 6:3, 4:6, 2:6 מול פטרה קביטובה (6) וסידרה לרוסיה יתרון 1:2. אנסטסיה פאבליוצ'נקובה (28) הייתה יכולה לסגור עניין ולהביא את הגביע למוסקבה, אבל הפסידה 6:3, 6:4 לקרולינה פלישקובה (11), במה שקבע כי התואר לשנת 2015 יוכרע על משחק הזוגות.

שראפובה המשיכה את הקו והשלימה ניצחון שני, אחרי שהתאוששה מפתיחת משחק לא טובה וגברה 6:3, 4:6, 2:6 על פטרה קביטובה, לה היה זה ההפסד השלישי בלבד מתוך 26 משחקי גביע פדרציה. הצ'כית פתחה טוב וניצחה את המערכת הראשונה אחרי 46 דקות. במערכה השנייה הנדנדה הייתה גדולה יותר, כשכבר אחרי שני משחקונים קיבלנו מתח כששראפובה הדפה חמש נקודות שבירה של קביטובה.

המשחק הצמוד נמשך, הצ'כית שרדה משחקון אחד של 11 דקות והקהל הריע לה על כל נקודה. בסופו של דבר, שראפובה התעלתה ולקחה את המערכה עם 4:6. בשלישית, היא כבר לא עצרה, ניצלה טעויות לא מחויבות של ירביתה וסגרה את הסיפור עם 2:6.

קרולינה פלישקובה, המדורגת 11 בעולם, הצליחה לאזן את ההתמודדות ל-2:2 ולהעביר את ההכרעה למשחק הזוגות. פלישקובה הגישה 9 אייסים בדרך לניצחון 3:6, 4:6 מול אנסטסיה פאבליוצ'נקובה (28) בתוך שעה ועוד 35 דקות כדי להשלים את הניצחון שלה, שקבע כי המתח יישאר בהתמודדות עד הסוף.

עדכון ראשון: 16:06

פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. AP
כמה שהיא מאושרת. קביטובה/AP
שחקניות נבחרת הפדרציה של צ'כיה חוגגות עם הגביע. AP
חגיגה צ'כית/AP
פטרה קביטובה טניסאית צ'כית עם לוסי ספארובה. AP
קביטובה וספארובה מעודדות את החברות שלהן לנבחרת בזוגות/AP
מריה שראפובה טניסאית רוסייה (אמצע) מעודדת את חברותיה. AP
שראפובה ומקארובה מעודדות את חברותיהן לנבחרת, זה לא עזר/AP
מריה שראפובה טניסאית רוסייה. AP
ערב מאכזב עבור שראפובה/AP
מריה שראפובה טניסאית רוסייה (ימין) מתחבקת עם אנסטסיה מיסקינה. AP
שראפובה והקפטנית אנסטסיה מיסקינה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully