וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר גביע הפדרציה: צ'כיה ורוסיה ב-1:1 אחרי היום הראשון

קביטובה פתחה רע, אבל הצליחה לחזור בדרך לניצחון 6:2, 1:6, 1:6 מול פאבליוצ'נקובה והעלתה את הנבחרת שלה ל-0:1. שראפובה החזירה את רוסיה לעניינים עם 3:6, 4:6 על קרולינה פלישקובה

פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. רויטרס
חזרה לעצמה אחרי מערכה ראשונה לא טובה. קביטובה/רויטרס

גמר גביע הפדרציה נערך בסוף השבוע באולם O2 בפראג, צ'כיה, ומפגיש בין הנבחרת המקומית לבין רוסיה. צ'כיה, אלופת השנתיים משלוש השנים האחרונות, עלתה ליתרון 0:1 אחרי שפטרה קביטובה (6 בעולם) ניצחה 6:2, 1:6, 1:6 את אנסטסיה פאבליוצ'נקובה (28) בתוך שעה ועוד 44 דקות. לאחר מכן, הצליחה מריה שראפובה (4) להחזיר את רוסיה לעניינים עם 3:6, 4:6 על קרולינה פלישקובה (11).

אנסטסיה פאבליוצ'נקובה טניסאית רוסייה. AP
סגרה את המשחק בצורה אומללה עם שתי שגיאות כפולות. פאבליוצ'נקובה/AP

הצ'כיות נאלצות להסתדר במשחקי היחידות ללא לוסי ספארובה המנוסה והטובה, שאמרה שהיא עדיין לא כשירה ב-100% כדי להשתתף במשחקים. במקומה, תעלה למשטח בבירת צ'כיה קרולינה פלישקובה (11 בעולם), כשהמחבט מספר אחת של הצ'כיות היא כמובן פטרה קביטובה המעולה (6). אלופת ווימבלדון פעמיים בעבר מחזיקה במאזן של 7:25 בגביע הפדרציה ותנסה להוסיף עוד שני ניצחונות כדי להשאיר את התואר בבית. את הרוסיות מובילה לא אחרת מאשר המדורגת רביעית בעולם מריה שראפובה, שעבורה זו תהיה התמודדות חמישית בגביע הפדרציה בקריירה. המחבט מספר שתיים של הרוסיות תהיה אנסטסיה פאבליוצ'נקובה (28), שהועדפה על פני קטיה מקארובה (23), שתשחק בזוגות בצוותא עם ילנה וסנינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

פטרה קביטובה (6, צ'כיה) - אנסטסיה פאבליוצ'נקובה (28, רוסיה) 6:2, 1:6, 1:6

הצ'כית, שמדורגת שישית בעולם, פתחה רע מאוד את המשחק מול המדורגת 28 בעולם, אבל הצליחה להתעשת בדרך ל-6:2, 1:6, 1:6 בתוך שעה ועוד 44 דקות כדי לסדר לנבחרת המקומית את הנקודה הראשונה במפגש. פטרה קביטובה שיפרה את הריצה האדירה שלה במפעל ל-2:21 מאז 2011 ויכולה להמשיך לחלום על זכייה אישית רביעית בתואר גביע הפדרציה. מנגד, אנסטסיה פאבליוצ'נקובה נראתה טוב במערכה הראשונה, אבל ברגע שקביטובה הרימה את הרמה שלה, לא נשאר לה כל כך מה לעשות. הרוסייה הצליחה לרשום משחקוני הגשות טובים, אבל ככל שהמשחק התארך היא החלה לבצע שגיאות כפולות (7 כאלה בסך הכול, כולל בשתי הנקודות האחרונות במשחק) ובסופו של דבר נכנעה בתום שתי מערכות מאוד לא משכנעות.

מריה שראפובה טניסאית רוסייה. רויטרס
החזירה את רוסיה לעניינים. שראפובה/רויטרס

קרולינה פלישקובה (11, צ'כיה) - מריה שראפובה (4, רוסיה) 3:6, 4:6

הרוסייה, שמעולם לא שיחקה בגמר גביע הפדרציה, עשתה את שלה, כצפוי והחזירה את רוסיה לשוויון. מריה שראפובה (4 בעולם) ניצחה 3:6, 4:6 את קרולינה פלישקובה (11) בתוך שעה וחצי. שראפובה, שמתחרה בסך הכול במפגש פדרציה חמישי בקריירה שלה, רשמה את המשחק היחידות השביעי שלה ועשתה את זה עם הרבה סטייל ונינוחות. שראפובה חבטה לא פחות מ-28 ווינרים לעומת 25 שגיאות לא מחויבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully