וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: הפועל פתח תקוה ניצחה את הפועל אשקלון 1:2

אחרי ה-4:0 המביך מול מכבי יבנה במחזור הקודם, המלאבסים, שאמנם נקלעו לפיגור (איצרין, 61), חזרו לנצח ושבו זמנית לפסגת הטבלה. אז'ובל כבש צמד ואף החמיץ פנדל (65, 75). הפועל ראשון לציון ניצחה את הפועל רמת גן 0:1 באצטדיון רמת גן, רמת השרון דרסה את קטמון

מאמן הפועל פתח תקוה, מנחם קורצקי. ברני ארדוב
הקבוצה שלו תקום מהקרשים? מנחם קורצקי/ברני ארדוב

בזמן שליגת העל יצאה לפגרת נבחרות, בליגה הלאומית ממשיכים כמעט כרגיל, כשרק המשחק בין מכבי יבנה למ.ס. אשדוד נדחה ל-24 בנובמבר, בגלל זימונם של שלושה משחקני אשדוד לסגל הנבחרת הצעירה. ארבעה משחקים מהמחזור ה-11 נערכו ביום שישי, כשבמוקד הפועל פתח תקוה הפכה פיגור לניצחון 1:2 על הפועל אשקלון וחזרה לפסגה. הפועל ניר רמת השרון הביסה 0:4 את הפועל קטמון, הפועל ראשון לציון ניצחה את הפועל רמת גן 0:1 באצטדיון רמת גן. 1:1 בין מכבי הרצליה והפועל נצרת עילית.

שחקן הפועל פתח תקוה, בן אז'ובל, מול שחקן הפועל ראשון לציון, רחמים צ'קול. מגד גוזני
דאג למהפך. אז'ובל/מגד גוזני

הפועל אשקלון - הפועל פתח תקוה 2:1

הפועל פתח תקוה ספגה במחזור הקודם את אחד ההפסדים המשפילים שלה בשנים האחרונות - 4:0 מול מכבי יבנה, אבל היום (שישי) ידעו המלאבסים להתאושש מאותו הפסד כשהפכו פיגור לניצחון חוץ 1:2 על הפועל אשקלון ועלו זמנית לפסגת הליגה הלאומית.

הפועל פתח תקוה הגיעה למצב מצוין כבר אחרי ארבע דקות. בן אז'ובל חדר לרחבה ובעט חזק למסגרת, אך גליל בן שאנן הגיב היטב ומנע מהחלוץ שער מוקדם. בדקה ה-26 גם הפועל אשקלון הגיעה להזדמנות טובה. עידן שריקי הגיע למצב נוח בתוך הרחבה ומשמונה מטרים בעט חזק, אך לצערו הכדור פגע באחד משחקני ההגנה של היריבה ויצא לקרן.

בדקה ה-61, בניגוד גמור למהלך המשחק, הצליחה המארחת לעלות ליתרון. שי רביבו סובב קרן נהדרת לרחבה וחיים איצרין, שהסתנן מאחורי שחקני ההגנה, הצליח לשים היטב את הראש ולהעלות את קבוצתו ליתרון מפתיע. ארבע דקות בלבד החזיק ה-0:1 של האשקולנים. חור גדול בהגנת המארחת אפשר לאז'ובל להסתנן לרחבה, משם כבש בקלילות אחרי שקיבל כדור רוחב נהדר. בחלוף עשר דקות אז'ובל פרץ לרחבה והוכשל. הוא לקח אחריות ובעט לא טוב את הפנדל, אך למזלו בן שאנן הדף נורא והחלוץ השתלט על הריבאונד. הוא כבש בקלילות, השלים צמד והפך את התוצאה, שנותרה בעינה עד לסיום. הפועל פתח תקוה חזרה לנצח אחרי התבוסה, ועלתה זמנית לפסגת הטבלה.

דקה 4: בן אז'ובל חדר לרחבה אך בעט למרכז השער וסחט הצלה נאה מגליל בן שאנן. גם את הריבאונד בעט בן שאנן לגופו של השוער.

דקה 26: הזדמנות ראשונה לאשקלון. עידן שריקי הגיע לבעיטה נוחה כ-8 מטרים מהשער, אך הכדור שלו פגע באחד משחקני ההגנה ויצא לקרן.

דקה 61, גול! חיים איצרין הוותיק הסתנן ברחבה והגיע ראשון לכדור קרן של שי רביבו. הוא נגע קלות בכדור וזה הספיק כדי להכניע את היריבה. 0:1 להפועל אשקלון.

דקה 65, גול! ארבע דקות בלבד החזיק היתרון של המארחת. אז'ובל הפעיל חדר לרחבה והגיע ראשון לכדור רוחב, הוא בעט בקלילות מחמישה מטרים וקבע שוויון. 1:1.

דקה 75, גול! אז'ובל, אז'ובל ועוד פעם אז'ובל. החלוץ שקבע שוויון חדר לרחבה, הוכשל ולקח את הפנדל. הוא החמיץ אך ניצל הדיפה רעה של השוער כדי להשתלט על הכדור החוזר ולהפוך את התוצאה עם בעיטה מקרוב. 1:2 להפועל פתח תקוה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

התמונות המדהימות מאצטדיון רמת גן

מגד גוזני

הפועל רמת גן - הפועל ראשון לציון 1:0

הפועל רמת גן אולי קיוותה שהאצטדיון המיתולוגי בעיר יעזור לה לחזור לנצח, אחרי שלא טעמה את טעם הניצחון מאז המחזור הרביעי. אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד. האורדונים הפסידו פעם נוספת תחת דני גולן, והמצב במועדון רע מאוד. מנגד, ראשון לציון, שהפסידה שלושה מארבעת משחקיה האחרונים, יצאה עם שלוש נקודות חשובות לאחר שער נהדר של עדן שרם, שכבש בעקב אחרי בישול של שלומי אביסידריס בדקה ה-65.


הפועל ניר רמת השרון - הפועל קטמון 0:4

המארחת השיגה ניצחון ליגה חמישי ברציפות, ובסטייל. הפועל ניר רמת השרון, הגיעה למשחק עם 22 שערי זכות - יותר מכל קבוצה אחרת - ואחרי הניצחון הגדול על הירושלמים מאזן השערים אף גדל עוד יותר. עידו דוידוב כבש צמד (15, 35), דניאל הבר (65) ורובי דבורה (90) הוסיפו, קבוצתם עדיין במקום השני.

מכבי הרצליה - הפועל נצרת עילית 1:1

שתי הקבוצות הגיעו למשחק בכושר מצוין, והן חלקו ביניהן את הנקודות. מכבי הרצליה פספסה הזדמנות להיצמד עוד יותר לקבוצות הצמרת, אך יכולה להיות מעודדת מכך שהשוותה את התוצאה לאחר שנקלעה לפיגור מוקדם. מוטי מלכה כבש ראשון עבור נצרת עילית (35), אבי חי קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-51.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully