וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות סערה: המשחק הגדול בין ארגנטינה לברזיל נדחה ב-24 שעות

הגשם לא הפסיק לרדת והציף את המונומנטאל בבואנוס איירס. צפו בתמונות המדהימות מהאצטדיון ובשחקני האלביסלסטה עורכים אימון אלטרנטיבי. צ'ילה-קולומביה 1:1, אקוודור-אורוגוואי 1:2

אוהד נבחרת ארגנטינה במונומנטאל המוצף. AP
מבול בבואנוס איירס. האצטדיון מוצף/AP

ארגנטינה וברזיל קיוו להיפגש הלילה (בין חמישי לשישי) למשחק הראשון ביניהן במוקדמות המונדיאל, אבל לגשם היו תכניות אחרות ובעקבות סופה גדולה בבואנוס איירס, שתי הנבחרות ייאלצו להמתין 24 שעות נוספות, כאשר המשחק ייערך הלילה (בין שישי לשבת, 2:00), אם אכן הדבר יתאפשר. אקוודור שמרה על מאזן מושלם עם 1:2 מול אורוגוואי, בוליביה גברה 2:4 על ונצואלה ואילו צ'ילה וקולומביה נפרדו ב-1:1.

ארגנטינה - ברזיל

עולם הכדורגל המתין קצת יותר משש שנים למפגש רשמי בין שתי האימפריות הגדולות של דרום אמריקה והוא ייאלץ להמתין עוד 24 שעות. שחקני האלביסלסטה והסלסאו כבר היו ערוכים, דרוכים ומוכנים לקרב הגדול ביניהם, אחרי ששתי הנבחרות פתחו בצליעה את קמפיין המוקדמות שלהן, אבל לגשם היו תכניות אחרות.

סערה גדולה שטפה הלילה את בואנוס איירס והיכתה גם במונומנטאל, אצטדיונה הביתי של ריבר פלייט, בו אמור היה להתקיים המפגש. אחרי כמה שעות של גשם שלא הפסיק לרדת, צוות השיפוט הגיע למקום, בחן את כר הדשא והבין שאין שום טעם או אפשרות לקיים עליו משחק. ההחלטה: שריקת הפתיחה נדחית ב-24 שעות ובתקווה שהלילה העניינים יירגעו קצת, המשחק ייפתח ב-2:00 שעון ישראל.

"הסיטואציה הייתה ברורה כמה שעות לפני שריקת הפתיחה המתכוננת", נכתב ב"אולה", "כל היום ירד גשם עז ושעתיים לפני תחילת המשחק, המונומנטאל הפך לסוג של מזח ומערכת הניקוז לא עמדה בעומס. האצטדיון נראה כמו בריכה אולימפית והשופט הפרגוואי אריאס, שבחן את המקום, החליט על הדחייה. הברזילאים רצו לשחק בשעה מוקדמות יותר, אבל לבסוף נענו לבקשה של ארגנטינה והתאחדות הדרום אמריקאית לדחייה של 24 שעות".

אז מה עשו במקום? שחקני ברזיל שבו למלון, בעוד שחקני נבחרת ארגנטינה ברחו לאולם הכדורסל של ריבר פלייט וקיימו שם אימון בלתי שגרתי.

בוליביה - ונצואלה 2:4

שערי בכורה וניצחון ראשון למארחת, שהותירה את יריבתה ללא נקודות אחרי שלושה מחזורים. ונצואלה לא הפסידה בלה פאס בשני טורנירי המוקדמות הקודמים, אבל הפעם בוליביה הייתה על הגובה, תרתי משמע. החלוץ רודריגו רמאיו חגג שער בכורה בדקה ה-19 והשלים צמד בנגיחה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשבתווך דייק חואן קרלוס ארסה מהנקודה הלבנה (23) ומריו רונדון צימק (31). רודי קרדוסו היה על הריבאונד והעלה ל-1:4 בדקה ה-48, כשריקרדו בלאנקו רק הקטין בדקה ה-45. לואיס סייחאס האורח הורחק בתוספת הזמן, חלום המונדיאל ההיסטורי של ונצואלה לא יתגשם כנראה גם ברוסיה.

אקוודור - אורוגוואי 1:2

בקרב בין שתיים משלוש הנבחרות שהגיעו אל המחזור השלישי עם מאזן של שני ניצחונות, הצליחה הנבחרת המקומית לצאת עם ידה על העליונה ועם עוד שלוש נקודות, ככל הנראה בדרך לגביע העולם 2018 ברוסיה. אקוודור ניצחה 1:2 את אורוגוואי בזכות שערים של פליפה קאייסדו ופידל מרטינס, בעוד אדינסון קבאני רק איזן זמנית.

המארחת כבשה את השער הראשון בדקה ה-24. מהלך קבוצתי יפה נגמר עם מסירת רוחב של חואן קרלוס פארדס לעבר פליפה קאייסדו, שבעט בנגיעה אחת מצוין פנימה את ה-0:1. קבאני הצליח למצוא את השוויון בדקה ה-49. כדור חופשי של ניקולאס לודיירו מצא את חלוץ פריס סן ז'רמן חופשי ברחבה ותפס את השוער אלכסנדר דומינגס במיקום רע מאוד, וקבאני נגח פנימה את ה-1:1. אקוודור הצליחה למצוא את שער הניצחון בדקה ה-59 כשפידל מרטינס הגיע ראשון לכדור שהדף השוער פרננדו מוסלרה, ודחק אותו פנימה, 1:2.

שחקני נבחרת בוליביה חוגגים. רויטרס
סיפקו תמונה מרגשת. שחקני בוליביה/רויטרס

צ'ילה - קולומביה 1:1

שלל כוכבים היו על כר הדשא במפגש הזה בין אלופת דרום אמריקה לקפטרוס, שהצליחו להתאושש מהתבוסה המשפילה שספגו במחזור הקודם באורוגוואי. ממש בשניות הסיום של המחצית הראשונה, כדור חופשי של מתיאס פרננדס נחת על הראש של ארתורו וידאל, שנגח פנימה והעיף את האצטדיון בסנטיאגו לשמיים. אלא שבדקה ה-68, חאמס רודריגס מריאל מדריד הצליח להשתלט בקושי על כדור שטייל ברחבה ומעשרה מטרים שלח בעיטה, לא חזקה אך מאוד מדויקת, שקבעה חלוקת נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully