וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "אם אקבל פנייה ממכבי ת"א, אפנה ליו"ר מכבי אשדוד"

8.11.2015 / 9:47

רגע לפני שהוא פוגש את הצהובים (20:30, ערוץ 5), מאמן אשדוד דיבר בגל"צ על האפשרות שישוב ליד אליהו ("לא יודע איך אשיב") והצרות של גודס: "לא מקנא בו, זה עוד יותר קיצוני מאי פעם"

one

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי תל אביב לבאמברג

"אני חושב שגודס לא עמד מספיק על דעותיו, אבל לא הוא בישל את כל הדייסה. לא הוא בחר את כל השחקנים, ולא הוא בנה את הקונספציה, ועכשיו רוצים שהוא יוציא את העגלה מהבוץ. זה לא עובד ככה"

מכבי תל אביב תעלה הערב (ראשון, 20:30, ערוץ 5) למשחק הביתי מול מכבי אשדוד, כשכל העיניים יינשאו לעבר גיא גודס. עננה מרחפת מעל ראשו של המאמן, לאור שרשרת ההפסדים שהובילה להחלטה העקרונית בהנהלת המועדון להיפרד ממנו.

במהלך סוף השבוע התברר כי גודס נשאר עדיין בתפקידו רק בגלל היעדר הסכמה על זהות מחליפו, ובסיטואציה המורכבת הזו הוא יעמוד על הקווים כשמנגד עומד צביקה שרף. לשניים יש היסטוריה משותפת ארוכה: גודס שיחק אצל שרף במכבי תל אביב ובנבחרת ישראל, וגם היה עוזרו במכבי.

בשלושה מקרים בעבר, כשמכבי החליטה לפטר מאמן באמצע העונה, היא הזעיקה את שרף: ב-1990 במקום טד אוונס, ב-1996 במקום רלף קליין ז"ל וב-2008 במקום עודד קטש. האם זה ייתכן גם הפעם? נראה ששרף לא פוסל את האפשרות, לפחות על פי הדברים שאמר הבוקר בתוכנית הבוקר של גלי צה"ל.

"אתה מכניס אותי פה לבעיה מאוד קשה, בטח בערב של משחק", השיב שרף כשנשאל על ידי המגיש ניב רסקין לגבי האפשרות שיקבל פנייה ממכבי תל אביב. "אם יהיה דבר כזה, הדבר הראשון שאני אעשה זה לפנות ליו"ר מכבי אשדוד ואני אדווח לו על העניין הזה. לא יודע מה אשיב. אני לא אעשה דבר כזה בלי אישור של מכבי אשדוד".

בנוגע למעמדו השברירי של גודס, אמר מאמן אשדוד: "אני לא מקנא בו. עברתי חלק מהדברים שהוא עבר, אבל לא בכזאת צורה. אני מבין אותו. קשה מאוד לתפקד ככה, וזה עוד יותר קיצוני מאי פעם - כשבכל שעה מוצאים לו מחליף חדש, ובכל שעה כאילו יוצאת מודעת אבל עליו. גם אם מפטרים מאמן, צריך לקצר את העינוי הסיני או האינדיאני הזה".

"יכול להיות שזה המשבר הכי גדול בתולדות מכבי", הוסיף שרף ויצא להגנתו של גודס: "פתאום שכחו את כל מה שנאמר מתחילת העונה. אני חושב שגודס לא עמד מספיק על דעותיו, אבל לא הוא בישל את כל הדייסה. לא הוא בחר את כל השחקנים, ולא הוא בנה את הקונספציה, ועכשיו רוצים שהוא יוציא את העגלה מהבוץ. זה לא עובד ככה. המערכת הייתה צריכה להתאחד סביבו".

ומה לגבי הטיימינג שבו פוגשת קבוצתו את האלופה לשעבר? "אף פעם לא טוב לפגוש את מכבי כשאתה בצד השני. היא עדיין קבוצה טובה עם ספסל עמוק. אבל הבעיות של מכבי הן הבעיות שלה. אני לא יודע אם ניתן לעקוץ. אני רוצה לעשות את המקסימום שאפשר".

צביקה שרף מאמן מכבי אשדוד. יוסי ציפקיס
יש לו סימפטיה. צביקה שרף/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully