וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: באיירן מינכן הביסה 1:5 את ארסנל, שבמצב קשה

קונצרט של הבווארים: לבנדובסקי, צמד של מולר ושערים של אלאבה ורובן סידרו להם נקמה בתותחנים, שהתרחקו מאוד מהשמינית. צ'לסי ניצחה 1:2 את דינמו קייב, בארסה טיילה ל-0:3 מול באטה, רומא עם 2:3 ענק לברקוזן

המחזור הרביעי בליגת האלופות ננעל הערב (רביעי) עם שמונה משחקים במסגרת בתים ה'-ח'. חוץ מה-1:3 של פורטו מול מכבי תל אביב, רשמה באיירן מינכן ניצחון 1:5 ענק על ארסנל, שהתרחקה מאוד מעלייה לשמינית גמר ליגת האלופות. באותו הבית הצליחה אולימפיאקוס לחזור מפיגור ל-1:2 מול דינמו זאגרב. ברצלונה טיילה ל-0:3 ביתי מול באטה בוריסוב, בעוד רומא ניצחה 2:3 את לברקוזן ועשתה צעד חשוב לקראת שמינית הגמר. צ'לסי הצליחה לנצח 1:2 בבית את דינמו קייב והיא במקום השני בבית שלה. זניט סט. פטרסבורג ניצחה 0:2 את ליון, בעוד גנט הפתיעה עם 0:1 את ולנסיה.

מרטסאקר מתוסכל אחרי ערב אומלל/GettyImages

בית ה'

ברצלונה - באטה בוריסוב 0:3

הקטאלנים קרובים מאוד להבטחת המקום בשמינית הגמר אחרי 0:3 קליל במיוחד מול הבלארוסים. ניימאר כבש צמד ולואיס סוארס השלים את הניצחון הקל של ברצלונה, במשחק בו חולקו 30 אלף דגלי קטאלוניה ונשרקו שריקות בוז בזמן נגינת המנון ליגת האלופות כמחאה על קנס שספג המועדון על הנפת דגלי קטאלוניה. בארסה עם 10 נקודות במקום הראשון בבית.

דקה 30: גול! מלאדנוביץ' תפס מעט את מוניר מאחור ברחבה, השופט הורה על פנדל. ניימאר בעט את הפנדל מדויק וקבע 0:1 לבארסה.

דקה 60: גול! שער נהדר של בארסה אחרי מתפרצת. זה נגמר עם מסירת רוחב של ניימאר לסוארס, שעבר את השומר שלו ובעט עם השפיץ פנימה את ה-0:2.

דקה 83: גול! סוארס שבר את מלכודת הנבדל, העביר רוחב לניימאר והברזילאי בעט פנימה את ה-0:3 של בארסה.
.
רומא - לברקוזן 2:3

שתי הקבוצות סיפקו לנו שני משחקים ענקיים ביניהן. אחרי ה-4:4 הגדול בלברקוזן, שוב קיבלנו הערב ממתק, אשר בסיומו הצליחה רומא לנצח 2:3 את באייר לברקוזן, שכבר חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2, אבל ספגה מפנדל מאוחר וירדה למקום השלישי בבית. הג'אלורוסי עם 5 נקודות, לעומת 4 של הגרמנים, כשלאיטלקים נותר עדיין משחק חוץ קשה מאוד מול ברצלונה ומשחק בית מול באטה בוריסוב, בעוד לברקוזן צריכה לשחק מול בארסה בבית ונגד באטה בוריסוב בבלארוס.

דקה 2: גול! מתפרצת קטלנית של רומא. אדין דז'קו שלח כדור עומק למוחמד סלאח, שניצל את המהירות שלו כדי לפרוץ חזק קדימה ולבעוט, ברנד לנו נגע בכדור, אבל לא יותר מזה, 0:1 רומא.

דקה 29: גול! ראג'ה נאינגולן הכניס כדור עומק לאדין דז'קו, שניצל חור גדול בהגנת לברקוזן ושמר על קור רוח מול לנו כדי לקבוע 0:2 לרומא.

דקה 46: גול! אחרי 25 שניות במחצית השנייה לברקוזן מצליחה לחזור למשחק. קאמפל העביר רוחב לאדמיר מחמדי, שבעט בנגיעה אחת לחיבורים, 1:2 לרומא.

דקה 51: גול! קארים בלארבי, שנכנס כמחליף, הכניס כדור בעיתוי מושלם לחאבייר הרננדס, שסיים עם בעיטה אדירה וזה 2:2 מדהים.

דקה 79: גול! איזו דרמה באולימפיקו. עומר טופארק דחף את מוחמד סלאח ממש על קו השער, השופט הרחיק אותו והורה על פנדל ומיראלם פיאניץ' בעט שטוח ופנימה מהנקודה הלבנה. 2:3 דרמטי לרומא.

אוהדי אולימפיאקוס. AP
אוהדי אולימפיאקוס נתנו הצגה/AP

בית ו'

באיירן מינכן - ארסנל 1:5

הבווארים הגיעו עצבניים מאוד אחרי ששלטו ללא עוררין במשחק הראשון והפסידו 2:0. הפעם, באיירן מינכן הוציאה את כל העצבים ופירקה את ארסנל לגורמים עם 1:5 עצום. הקבוצה של פפ גווארדיולה, שנהנתה מצמד של תומאס מולר ושערים של דויד אלאבה, רוברט לבנדובסקי ואריאן רובן, מוליכה את הבית עם 9 נקודות, כמו אולימפיאקוס, בעוד ארסנל במצב קשה מאוד. לתותחנים יש 3 נקודות בלבד והם צריכים לנצח את דינמו זאגרב בבית, לקוות שבאיירן תנצח את אולימפיאקוס במקביל ולנצח את אולימפיאקוס ביוון בהפרש של שני שערים לפחות. אפשר לומר שבאיירן בעצם כבר עלתה כיוון שהיא מובילה בשש נקודות על פני ארסנל, שלא תוכל לעבור אותה בשל הראש בראש מולה, ועל פני דינמו זאגרב, שתצטרך לנצח אותה לפחות 0:6 בקרואטיה, דבר שככל הנראה לא יקרה.

דקה 10: גול! קומאן העביר מסירה מאגף שמאל לטיאגו אלקנטרה, שהגביה ללבנדובסקי בעיתוי מושלם, החלוץ הפולני נגח בשכיבה וקבע 0:1.

דקה 12: מהלך ענק של ארסנל נגמר עם דחיקה של מסוט אוזיל פנימה, אבל שופט הרחבה סימן שהגרמני השתמש בידו כדי לכבוש וזה עדיין 0:1.

דקה 29: גול! לאהם הגביה מימין היישר לקינגסלי קומאן, שניסה לבעוט ונבלם, אבל זה הגיע לתומאס מולר, שבעט כדור שפגע באחד משחקני ההגנה ונכנס. 0:2 לבאיירן.

דקה 44: גול! איזו מחצית מדהימה של באיירן מינכן. דויד אלאבה חטף לסנטי קאסורלה ושחרר כדור אדיר לחיבורים. פטר צ'ך, שהדף כבר אינספור כדורים, היה חסר סיכוי וזה 0:3.

דקה 51: גול! כמה שניות אחרי שהוא נכנס, אריאן רובן כבר כובש את הראשון שלו והרביעי של באיירן. דוגלאס קוסטה פרץ משמאל, הכניס עומק לאלאבה, שיישר למרכז, ההולנדי בעט בנגיעה אחת פנימה לרשת הגבוהה וזה 0:4.

דקה 69: גול! ארסנל מצמקת. כדור יפה של אלכסיס סאנצ'ס מצא את ז'ירו, שעצר על החזה ובעט מהאוויר נהדר פנימה, 1:4.

דקה 89: גול! תומאס מולר לא מרחם, ממש לא. דוגלאס קוסטה הכניס למולר כדור עומק והגרמני בעט מצוין לפינה הקרובה וזה 1:5 עצום לבאיירן.

אולימפיאקוס - דינמו זאגרב 1:2

היוונים עם ניצחון קריטי במיוחד לאחר שהצליחו לחזור מפיגור ל-1:2 ביתי מול הקרואטים. אולימפיאקוס עכשיו עם 9 נקודות במקום השני וזקוקה לנקודה אחת בשני המשחקים הקרובים - מול באיירן מינכן בחוץ ונגד ארסנל בבית - כדי לעלות לשמינית הגמר, או לחילופין להפסיד בשני המשחקים, אבל בפחות מהפרש של שני שערים מול התותחנים.

דקה 21: גול! שער מפתיע. יוסיפ פיבאריץ' הגביה נהדר לארמין הודז'יץ', שנגח למשקוף ופנימה וזה 0:1 לדינמו זאגרב.

דקה 65: גול! אולימפיאקוס חוזרת למשחק. אידייה בראון הכניס כדור יפה לפארדו, שבעט מצוין פנימה וקבע 1:1.

דקה 79: כרטיס אדום! פיבאניץ' ביצע עבירה וספג צהוב שני ואדום.

דקה 90: גול! קוסטס פורטוניס הכניס כדור עומק לפארדו, שהצליח שוב לכבוש וזה 1:2 קריטי לאולימפיאקוס.

מוחמד סלאח שחקן רומא מול באייר לברקוזן. רויטרס
רומא עם פתיחה קטלנית. סלאח כובש/רויטרס

בית ז'

צ'לסי - דינמו קייב 1:2

שוב זה לא היה מרשים במיוחד, היא נזקקה לשער עצמי, אבל בסופו של דבר צ'לסי הצליחה להשיג שלוש נקודות יקרות עם 1:2 ביתי מול דינמו קייב. שער עצמי של אלכסנדר דראגוביץ' ושער בכדור חופשי של וויליאן סידרו לבלוז שלוש נקודות יקרות, כשאותו דראגוביץ' כובש גם לזכות האוקראינים בין לבין. במחזור הבא תגיע צ'לסי לחיפה כדי לשחק מול מכבי תל אביב כשהערב היא פתחה פער של שתי נקודות מדינמו קייב השלישית.

דקה 34: גול! וויליאן העביר מסירת רוחב מימין, אלכסנדר דראגוביץ' ניסה להרחיק, אבל נגח את זה לשער שלו וזה 0:1 לצ'לסי.

דקה 78: גול! דראגוביץ', הוא ולא אחר, בעט כדור מצוין פנימה אחרי שהכדור הגיע אליו בתום קרן. 1:1.

דקה 83: גול! כדור חופשי נהדר של וויליאן הלך פנימה וזה 1:2.

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. GettyImages
לא מודאג. מוריניו/GettyImages

בית ח'

ליון - זניט סט. פטרסבורג 2:0

הרוסים נשארו הקבוצה המושלמת היחידה בשלב הבתים של ליגת האלופות. זניט סט. פטרסבורג ניצחה 0:2 את ליון בצרפת, שמרה על מאזן מושלם של 12 נקודות והבטיחה את עלייתה לשמינית גמר ליגת האלופות. ליון המאכזבת נותרה אחרונה בבית עם נקודה אחת בלבד.

דקה 25: גול! הולק פרץ בצורה נהדרת מאגף ימין, עבר שני שומרים ויישר למרכז, ארטם דזיובה בעט בנגיעה פנימה וזה 0:1 לזניט.

דקה 57: גול! דזיובה שוב כובש. שוב הולק ביצע מהלך נפלא ובישל לרוסי הגבוה, שבעט מצוין פנימה את ה-0:2.

דקה 72: כרטיס אדום! מקסים גונאלון ביצע עבירה, ספג צהוב שני והורחק. ליון ב-10 שחקנים.

דקה 88: כרטיס אדום! אלכסנדר אניוקוב ביצע עבירה וספג כרטיס צהוב שני ואדום והשאיר את זניט בעשרה שחקנים.

גנט - ולנסיה 0:1

העטלפים, שחווים עונה לא מוצלחת במיוחד בליגה הספרדית ונמצאים עם 15 נקודות מ-30 בלבד, אכזבו ואיבדו הזדמנות להבטיח את הכרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות כבר הערב אחרי שהפסידו 1:0 לגנט הבלגית. פנדל של סוון קומס בדקה ה-49 סידר לגנט את ה-0:1 והשאיר אותה בחיים, כשהיא עם 4 נקודות.

דקה 49: גול! אנטוניו ברגאן נגח ביד ברחבה וגנט קיבלה פנדל. סוון קומס בעט את הפנדל טוב וקבע 0:1.

אוהדי ברצלונה עם דגלי קטלוניה. רויטרס
אוהדי ברצלונה עם שלטי קטאלוניה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully