וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס: "לבלאט יהיו בעיות מבחינת זמן משחק, לאב יהיה אולסטאר"

פורוורד קליבלנד היה מרוצה מהניצחון, והעניק קרדיט בעיקר לחבריו ולקווין לאב: "הוא השחקן המרכזי שלנו, יש 12 שחקנים טובים". בלאט: "ראו את התוספות שעשינו". הפרשנים: "לברון הראה שהוא יכול לסחוף ולא לסחוב". וגם: המספרים הנהדרים מהספסל

AP

בווידאו: ה-NBA במסר של אחדות

קליבלנד קבאלירס השיגה לפנות בוקר (בין רביעי לחמישי) את הניצחון הראשון שלה לעונת 2015/2016 ב-NBA, עם 76:106 על ממפיס גריזליס. הקאבס הראו בעיקר הגנה מרשימה, כמו זו שהביאה לה את תואר אלופת המזרח בעונה שעברה. הקאבס, עדיין ללא אימן שאמפרט וקיירי אירווינג הפצועים, הצליחו לנצח למרות משחק פחות טוב של לברון ג'יימס, שהסתפק ב-12 נקודות בלבד. קווין לאב (17 נקודות) וריצ'רד ג'פרסון (14 נקודות) היו אלה שהובילו את דייויד בלאט לניצחון הראשון שלו בעונה השנייה שלו כמאמן הקאבס. המשחק הבא של בלאט וחניכיו יהיה מפגש מסקרן מול האקסית של לברון ג'יימס, מיאמי היט, בלילה שבין שישי לשבת.

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. GettyImages
ניצחון ראשון העונה. בלאט/GettyImages

מספרים

* קליבלנד קלע ב-44.8 אחוזים מחוץ לקשת וב-48.8 אחוזים מכל הטווחים בערב קליעה מצוין. ממפיס קלעה רק 2 שלשות (12.5 אחוזים) והסתפקה בערב קליעה של 35.4 אחוזים.

* למרות הניצחון, קליבלנד איבדה יותר כדורים (19) מאשר ממפיס (16).

* קליבלנד מובילה 13:24 על ממפיס במאזן כל הזמנים.

* קליבלנד ניצחה את שלושת המשחקים האחרונים בין הקבוצות בהפרש ממוצע של 22 נקודות. שניים מהמשחקים הללו היו בממפיס.

* ממפיס קלעה רק 4 סלים ברבע השני, מה שאיפשר לקליבלנד לברוח ולהגדיל את הפער ל-21 הפרש.

* הספסל של קליבלנד ניצח את החמישייה של ממפיס 47:50.

קווין לאב שחקן קליבלנד. AP
"היה אגרסיבי". לאב/AP

התגובות

לברון ג'יימס, שלא התעלה, אך עדיין הוסיף שבעה ריבאונדים וחמישה אסיסטים ל-12 הנקודות שלו, אמר בסיום: "זו הקבוצה שאנחנו צריכים להיות. כדי להמשיך בדרך הזאת, אנחנו חייבים להמשיך לשמור בהגנה ברמה הגבוהה הזו".

על ה-MVP של הערב, קווין לאב, אמר ג'יימס: "נשתמש בו איך שהוא רוצה. כבר אמרתי שקווין הולך להיות השחקן המרכזי שלנו והולכת להיות לו עונה גדולה. הוא הולך לחזור לסטטוס של אול סטאר. אני יודע שאני יכול להשיג נקודות מתי שנצטרך, אבל הוא המרכז של ההתקפה שלנו. כשהוא אגריסיבי ולוקח ריבאונדים כמו שהוא עשה הערב, גם הזריקות שלו נכנסות. ידעתי שהוא יהיה חד אחרי שדיברתי איתו כשהיינו בלוס אנג'לס בתחילת העונה".

ג'יימס הוסיף: "למאמן יהיו הרבה בעיות העונה מבחינה של זמן משחק, בטח ששאמפרט ואירווינג יחזרו. יש פה 12 שחקנים טובים עם הרבה ניסיון. אנחנו מזיזים את הכדור וזה לא חשוב מי לוקח את הזריקה בסוף".

כשנשאל על השיחה עם לברון בל.א. אמר לאב: "הוא אמר לי שאני יכול לתרום יותר. כולם מרגישים טוב והרימו את המשחק שלהם. אני באופן אישי מרגיש הרבה יותר טוב".

המאמן, דייויד בלאט דיבר גם הוא על לאב: "הוא היה מאוד פעיל הקיץ מבחינה החלמה מהפציעה ומבחינה של כושר. הוא לא עשה אימונים עם מגע עד לפני מספר שבועות. הוא קצת מאחור מבחינה של קצב משחק, אבל זה טבעי. הוא היה פעיל ויעיל והוא שיחק טוב מאוד בשני המשחקים האחרונים. צריך לתת לו הרבה קרדיט".

על העובדה שהספסל של קליבלנד ניצח את החמישייה של ממפיס אמר המאמן: "זה חייב להיות איזשהו שיא עבורנו, לפחות מאז שאני כאן. זה חשוב מאוד עבורנו, אנחנו חושבים שהוספנו המון לקבוצה מבחינת הסגל וראינו את זה היום".

אחד מהמצטיינים במשחק, ריצ'רד ג'פרסון: "יש לנו עוד דרך ארוכה, כמו לכל הקבוצות. המשחקים הללו הם לא אינדיקציה לכלום. שיקגו היא לא מוליכת הליגה, ממפיס ממש לא צריכה להיות מודאגת ואנחנו לא קבוצה של 50 אחוזי ניצחונות".

מאמן הגריזליס, דייב ג'ורגר, אמר בסיום: "היה לנו ערב קשה מאוד. הטיימינג שלנו היה גרוע מאוד והיו לנו הרבה טעויות שלא מאפיינות אותנו".

שחקן קליבלנד, לברון ג'יימס, מול שחקן ממפיס, טוני אלן. AP
"לא חשוב מי זורק".ג'יימס מול אלן/AP

מה אומרים הפרשנים

ג'ו וארדון מ"www.cleveland.com" ניתח את המשחק וכתב: "הלילה הזה היה חשוב מאוד והוכיח לקאבס שהם יכולים לספק עזרה חיונית ללברון. הסגל מספיק מוכשר כדי לעשות את זה. ג'יימס יצטרך לסחוף את הקבוצה ולא לסחוב אותה וזה קיבל חיזוק הלילה. ג'יימס לא קלע נקודה אחת ברבע השני. הוא לא הצטרך - הקאבס התפתחו כקבוצה. ההופעה הטובה הזו היא די מפתיעה, כי היא הגיעה מול קבוצה ותיקה וקשוחה כמו ממפיס".

ג'ף זילגיט מ"USA TODAY": "העומק של קליבלנד הכריע את המשחק, כשג'יימס ולאב היו שחקני החמישייה היחידים שלעו בדאבל פיגרס. קליבלנד הציגה משחק מסירות טוב ומשופר עם 29 אסיסטים, שלושה יותר ממה שהם מסרו נגד הבולס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully