וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: חאבייר מסצ'ראנו הורחק לשני משחקים, יוכל לשחק בקלאסיקו

הבלם הארגנטינאי, שהורחק מול אייבר אחרי שקילל את הקוון, יחמיץ את המשחקים נגד ויאריאל וחטאפה. שר הספורט בספרד מגיב להצעה: "זה אבסורד שברצלונה תשחק בליגה הצרפתית"

צילום מסך

בית הדין של ההתאחדות הספרדית הודיע היום (רביעי) לברצלונה כי חאבייר מסצ'ראנו יושעה לשני משחקים. הבלם הארגנטינאי הורחק במהלך הניצחון על אייבר (1:3) אחרי שהקוון טען שהוא קילל אותו "הכ-- של האימא שלך". בברצלונה טענו כי זו קללה שנזרקה לאוויר ושמדובר בצורת דיבור ארגנטינאית, ושמסצ'ראנו לא כיוון את הדברים ישירות לקוון. בתחילה בברצלונה חששו שהוא יורחק לארבעה משחקים, ובספרד חזרו בימים האחרונים לתקדימים שונים על הרחקות על קללה זהה, אבל כעת בקבוצה נושמים לרווחה לנוכח העונש, מאחר שהמשמעות היא שמסצ'ראנו יוכל לשחק בקלאסיקו נגד ריאל מדריד (ב-21 בנובמבר). הוא יחמיץ את המשחקים נגד ויאריאל וחטאפה.

חאבייר מסצ'ראנו, ברצלונה. GettyImages
את מי הוא קילל? מסצ'ראנו/GettyImages

עוד בברצלונה: האם הקבוצה בדרך לשחק בליגה הצרפתית? עד שזה יקרה, אם בכלל, ייקח עוד הרבה זמן, אבל ביממה האחרונה פורסם כי ראש ממשלת צרפת, מנואל ואלס, הציע לברצלונה לעבור לליגה הצרפתית במקרה שבו מחוז קטאלוניה תקבל עצמאות מספרד והמועדון לא יוכל לשחק יותר ב"לה ליגה".

"אם מונאקו משחקת בליגה הצרפתית, אז למה לא ברצלונה?", תהה ראש ממשלת צרפת. "אני חובב כדורגל גדול ואוהד של בארסה. הם בדם שלי. צרפת יודעת את זה ושואלים אותי על זה ברחובות". בכל מקרה, מהלך כזה של צירופה של ברצלונה לליגה הצרפתית יצריך ממנה עלות כספית. מונאקו, אגב, שילמה 50 מיליון יורו לליגה הצרפתית כדי להביא לסיום את המחלוקת שהייתה יכולה לאלץ אותה להיפרד מהליגה הראשונה, זאת כחלק מענייני המס במדינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
יישאר בספרד? מסי/AP

ואיך מגיבים בספרד לאפשרות הזו? שר הספורט, מיגל קרדנל, התראיין ב"אס" וטען כי המהלך הזה כנראה לא יקרה. "אני לא חושב שמה שואלס אמר יקרה, מכיוון שהדעות של הממשלה לא רלוונטיות בנקודה הזו", ציין. "אנחנו צריכים לכבד את האוטונומיה של הספורט ושהתחרויות מאורגנות לא על ידי ממשלות, אלא על ידי פדרציות. זו המסורת באירופה כבר כמעט מאה שנה.

"אם זה יכול לקרות מבחינה היפותטית? זה אבסורד. הרעיון הוא שהאליפות קובעת מי הקבוצה האלופה בטריטוריה שלה. בפורטוגל הם רוצים לדעת מי הכי טובה בפורטוגל. באיטליה, הטובה ביותר באיטליה, ובצרפת הטובה ביותר בצרפת. לפני כמה שבועות, ברתומיאו (נשיא בארסה) אמר שהוא רוצה לשחק בליגה הספרדית והוסיף ששם בארסה הפכה לנהדרת. הוא ציין שזו גם השאיפה של כל הקבוצות הקטלאניות. אני מסיק מזה שזו הגישה. אני בטוח שהקבוצות הצרפתיות רוצות שהמועדונים של המדינה שלהם ישחקו בליגה הצרפתית כי זה הדבר היחיד שחשוב בלאומיות שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully