וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "זה היה הפסד כואב". לברון: "קיבלנו טעימה ממה שצפוי לנו העונה"

קליבלנד פתחה את העונה עם הפסד בשיקגו, בלאט לא מופתע שהקבוצה קרטעה בהתקפה: "ככה זה כשאתה לא מתאמן בסגל מלא". לברון מביע אמון: "אם נמלא את הוראות המאמן, נעלה על הדרך הנכונה". הפרשנים: "בלאט נאמן לתוכנית שלו, זה מראה על תהליך גדילה"

AP

קליבלנד פתחה הבוקר (רביעי) את עונת ה-NBA עם הפסד חוץ, 97:95 בשיקגו, ועל אף שמדובר בהפסד בהחלט מתקבל על הדעת, מול יריבה חזקה, במגרש חוץ קשה, הקאבס חשפו לא מעט בעיות. לאור העובדה שהלילה הם יצטרכו להמשיך במסע החוץ, ולשחק בממפיס מול הגריזליס החזקים, לא מן הנמנע שאלופת המזרח תפתח את העונה במאזן 2:0. כשקיירי אירווינג ואימן שאמפרט עדיין פצועים, כשלברון ג'יימס עדיין סובל מכאבים בגב, כשקווין לאב רק חוזר מהפציעה שהשביתה אותו חודשים ארוכים ומוריד חלודה, אין ספק שייקח לקאבס עוד זמן להתחבר. אומנם בקבוצה זוכרים היטב שגם את העונה שעברה היא פתחה במאזן 20:19 ובסיומה הגיעה לגמר, אבל גם שרשרת ההפסדים במשחקי קדם העונה מרמזים שלקאבס צפוי תהליך ארוך עד שיתחברו ויגיעו לשיאם.

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. GettyImages
מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט/GettyImages

מספרים

* קליבלנד עברה ערב קליעה לא פשוט: הקבוצה סיימה עם 40.4 אחוז מהשדה, 31 אחוז מהשלוש ורק 58.8 אחוז מהעונשין.

* מלבד לברון ג'יימס, שאר שחקני הקבוצה קלעו 36 אחוז מהשדה.

* זה היה המפגש ה-200 בין שיקגו לקליבלנד. המאזן: 84:116 לבולס. המאזן בשיקגו: 32:69 לבולס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
לברון ג'יימס נחסם על ידי פאו גאסול, קליבלנד נגד שיקגו. GettyImages
מהלך מכריע. גאסול מול לברון/GettyImages

התגובות

דיוויד בלאט הודה בסיום ש"אנחנו עדיין לא במקום שבו נהיה, ואמרתי את זה עוד לפני המשחק. לא שאני יכול לדעת מה צופן העתיד, אבל זה טבעי. כשלא שיחקת ולא התאמנת עם הסגל המלא שלך, אתה תתקשה קצת מבחינת תזמון, ותהיה לא מספיק מאוזן מבחינת זריקות". המאמן הוסיף ש"היו גם הרבה דברים חיוביים במשחק. זה הוכרע על סל אחד, וזה קצת כואב".

לברון אמר ש"אנחנו קצת חלודים, אבל גם קצת הופתעתי. לסיים עם 26 אסיסטים ורק 10 איבודים מול קבוצה כמו הבולס, זה יותר טוב ממה שציפינו. הרגשתי טוב הלילה, שיחקתי 36 דקות. אומנם איבדתי את הכדור במהלך האחרון כשגאסול חסם אותי, אבל היו לי גם כמה מהלכים חזקים, לקחתי כמה כדורים חוזרים, כך שלא הרגשתי מוגבל. אני יודע איך לטפל בגוף שלי, לא סתם ישבתי בימים האחרונים, התאמנתי ועבדתי".

לברון טוען ש"אני לא חושב שנוכל כל כך מהר לשחק ברמה הכי גבוהה שלנו. זה תהליך, אין ספק. קיבלנו טעימה ממה שצפוי לנו העונה כיחידה. הרבה שחקנים פה לא שיחקו משחקים חשובים עד לעונה שעברה. אנחנו צריכים לחזור להיות בריאים כדי לראות את מלוא הפוטנציאל שלנו, אבל יש לנו פוטנציאל להיות טובים. אם נעקוב אחרי הוראות המאמן וצוות האימון על הנקודות שיובילו אותנו להצלחה, נשים את עצמנו בפוזיציה טובה לנצח".

דרק רוז שיקגו בולס מול מתיו דלאבדובה קליבלנד קאבס. GettyImages
עדיין לא רואה. רוז/GettyImages

ריצ'רד ג'פרסון אמר ש"פגשנו קבוצה טובה. נקלענו לפיגור במחצית הראשונה, ונאלצנו לרדוף אחריהם. הם עלו עם הרבה אנרגיות. היו לנו כמה דקות רעות בסיום הרבע הראשון, אבל השתפרנו ככל שהמשחק התקדם. זה המשחק הראשון שלנו מאז יום שלישי שעבר, ולקח לנו זמן להיכנס למשחק. כמו כולם, גם אנחנו נשתפר ככל שהעונה תתקדם. פגשנו קבוצה טובה, מחר נפגוש עוד קבוצה טובה, ויש לנו לו"ז טוב כדי לראות איפה אנחנו עומדים".

קווין לאב שיחק משחק רשמי ראשון אחרי שישה חודשים, כשפרק את הכתף מול בוסטון בפלייאוף אשתקד. "באוטובוס בדרך לכאן חשבתי על זה", הודה לאב, "חשבתי לעצמי, 'זה הולך להיות מעט שונה הפעם'". גם טריסטן תומפסון חזר לסגל, והסתפק ב-2 נקודות, אבל גם ב-12 כדורים חוזרים. "אולי אם אקח עוד כמה ריבאונדי בהתקפה ארגיש שבאמת חזרתי", אמר תומפסון, שנשמע מעט מאוכזב מעצמו.

אגב, האטרקציה הגדולה במשחק הייתה נוכחותו של נשיא ארצות הברית ברק אובמה, שהגיע במהלך הרבע הראשון, חצה את המגרש תוך שהוא מצטלם עם אוהדים רבים ולוחץ ידיים. "זה היה רגע מיוחד", הודה לאב, " משהו שאוכל לדבר עליו לנצח. חבל שלא קצת קלקלנו לו את הערב...".

דרק רוז אמר ש"זה תמיד כבוד לשחק מול נשיא ארה"ב", וג'ימי באטלר אמר ש"זה ממש קול מצדו לבוא לכאן ולתמוך בנו. אני שמח שניצחנו עבורו. היינו צריכים להתרכז בקאבס, אבל כולנו פזלנו לצדדים וראינו אותו יושב שם". לברון ג'יימס אמר על אובמה ש"הוא אוהב כדורסל. זה כבוד גדול עבורי להיות חלק מהמשחק ומהמקום שהנשיא בוחר להיות בו".

בשיקגו, אגב, דרק רוז חשף שהוא עדיין סובל מהפציעה בפניו וטען שהוא עדיין רואה מטושטש. "זה לא בא והולך, זה כל הזמן", אמר לעיתונאים בסיום, "עכשיו למשל אני רואה אותך פעמיים".

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
עדיין מקבל טיפולים. לברון בשיקגו/GettyImages

מה אומרים הפרשנים

דייב מקמנימן מ-ESPN כתב ש"לקליבלנד עדיין מצפה הרבה עבודה אם היא מקווה לחזור לגמר בפעם השנייה ברציפות ולהעניק לעיר אליפות ראשונה מאז 1964... שום דבר בהפסד הזה לא יגרום לאנשים לחשוב שלקאבס אין סיכוי השנה, אבל התהליך יסחוט מהם הרבה כאב...".

כריס פידור מ"www.cleveland.com" ניתח את תוכנית המשחק של הקאבס: "דיוויד בלאט והצוות דיברו שוב ושוב על התוכנית לעונה הרגילה: מנוחה, התאוששות, הגבלת דקות ולנסות להישאר טריים לפלייאוף. למרות המשחק הצמוד, בלאט נותר נאמן לתוכנית. אף אחד לא שיחק יותר מ-37 דקות (מו וויליאמס). בלאט, בשנתו השנייה, אחרי שלמד הרבה בעונת הבכורה שלו, שיתף 11 שחקנים במחצית הראשונה, כולל ג'ארד קניגהאם... העובדה שהוא הלך כל כך עמוק לספסל ולא שחק את השחקנים במשחקי בק-טו-בק מראה על התפתחות וגדילה מצדו...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully