וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נגד פיני גרשון: "המומים, הוא ירק לבאר שממנה שתה"

תגובה חסרת תקדים של הצהובים נגד עוזר המאמן לשעבר, שתקף את המועדון בראיון: "מדובר ככל הנראה בהתנהלות מתוך אינטרסים צרים ומתוך כוונה לפגוע". קודם לכן, כתב עוזר המאמן הנוכחי סטטוס נגד גרשון בפייסבוק

one

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל ירושלים על מכבי תל אביב

בלגן במכבי תל אביב, ולא רק על הפרקט. עוזר המאמן לשעבר, פיני גרשון, תקף את ראשי המועדון בראיון בתוכנית הספורט של רדיו 103FM, כשבקבוצה לא נשארו חייבים והוציאו הודעה חריפה וחסרת תקדים נגד גרשון.

"נדהמנו מהשתלחותו חסרת הרסן והמעצורים של פיני גרשון במנהלים במכבי תל אביב", נמסר בתגובה רשמית מהקבוצה. "לצערנו הרב, השתלחות זו מלווה בחצאי אמיתות תוך העמדת פנים של מי שיודע כביכול הכול והינו בר סמכא בכל המתרחש במועדון. כידוע, הוחזר פיני בעונה שעברה בהמלצתם החמה של דני ושי ובהסכמה כללית של ההנהלה, בעלות שנתית של מיליוני שקלים, מתוך הערכה ליכולותיו המקצועיות וגם מתוך רצון כן ואמיתי לסייע לפיני. דבריו של פיני הינם בבחינת יריקה לבאר ממנה שתה. מדובר בהתנהלות כפוית טובה, חסרת הגינות וחסרת לויאליות כלפי המועדון, מנהליו ועובדיו, והיא מונעת כנראה מתוך אינטרסים צרים ומתוך כוונה לפגוע. אנו דוחים בשאט נפש את אמירותיו והאשמותיו של פיני".

הבלגן החל לאחר הראיון של גרשון, בו אמר בין היתר: "אבי אבן נמצא שם בגלל קרבתו ל-X ול-Y... יש מחלקת סקאוטינג חמש שנים במכבי, הם הביאו את דארקו פלאניניץ' וג'ף פוט, והם אלה שקיבלו את העמדה הכי קרובה לגיא גודס.

"גודס הוא חבר. אני מכיר את ההפסדים האלה (להפועל ירושלים). הוא נשאר לבד בחדר ההלבשה עם רפי בוגטין עד אחת בלילה, והעוזר שלו (אבן) לא היה שם. אני, גם אם יש לי עשרה ילדים צורחים בבית, אני לא עוזב אותו, לא משנה מה קרה. אתה עוזב חבר בקרב, במצוקה?".

מאמן מכבי תל אביב עם עוזרו אבי אבן. ברני ארדוב
בימים יפים יותר. פיני גרשון עם אבי אבן/ברני ארדוב

גרשון הודה במהלך הראיון כי "גיא בהתחלה לא רצה אותי. הכתיבו לו, ומאז עשו לו עוד שלוש-ארבע הכתבות. וברגע שאתה לא נעמד על הרגליים האחוריות, אתה מקבל את מה שהוא מקבל", אבל הבהיר שלא יאמן העונה את הצהובים: "על הקווים אני לא אחליף את גיא. נתתי מילה לגודס שלעולם לא אחליף אותו במכבי. גם אם הייתי חושב שאני יכול לפתור להם את הבעיות ומקבל 10 מיליון דולר, לא הייתי עושה את זה".

מי שספג את רוב האש מגרשון היה מנהל הקבוצה, ניקולה וויצ'יץ'. "אני לא רוצה לגרש אותו כמו שהוא גירש אותי ואת קובלסקי ואת אלון שטיין, וכמו שהוא היה רוצה לגרש גם את גודס.. החלק שלו די גדול בזה שאני לא במכבי. הוא בעל הדעה, ובעלי המאה למעשה די נוטרלו ברגע שכל הסיפור הלך לידיים של דני פדרמן. מה יצא מזה - כולנו רואים. אני הייתי סוס בודד, והוא הימר על הסוס הנכון".

ועוד מגרשון: "דני פדרמן מינה אותי. אני יודע שהוא גם התייעץ עם האבא. אם ניקולה וויצ'יץ' היה יודע שאני אהיה במועדון, זה לא היה עובר. זה עבר ללא ידיעתו. העימות הראשון שלי איתו היה אחרי שבוע, ואז הבנתי שאני שם בניגוד לדעתו. החשבון הפתוח היחיד שיש לי איתו זה שסידרתי לו חוזה של 2.3 מיליון יורו לעונה באולימפיאקוס. לפני שעה הוא ראה אותי, וברח".

"הדבר הכי גרוע שקורה לגיא גודס, שהחפירות הן אצלו בבית. הוא יושב בחדר ולא יודע מי מדבר נגדו. לא יכול להיות שעיתונאים יודעים דברים, לא רק בחדר ההלבשה, אלא גם בחדר המיטות. זה לא קרה אצל שמלוק ומוני. זה לא יכול להיות. יש דברים שגיא אמר בחדר ההלבשה ואני לא הבנתי. למחרת זה היה כתוב בעיתון באותן מילים".

ניקולה וויצ'יץ', פיני גרשון, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"ירק לבאר שממנה שתה". גרשון עם וויצ'יץ'/ברני ארדוב

עוד לפני ההודעה הרשמית של הקבוצה, עוזר המאמן, אבי אבן, כתב סטטוס נגד גרשון בדף הפייסבוק שלו: "כשאנשים קטנים עושים צל גדול זה סימן שהשמש שוקעת", כתב בפייסבוק עוזר המאמן הנוכחי, אבי אבן, בתגובה מרומזת לדבריו של גרשון, והפוסט שכתב זכה ללייקים מכמה עובדים במועדון – ובראשם דני פדרמן.

בפוסט המקורי אגב, כינה אבן את גרשון "צבוע", ולמשפט שכתב הוסיף - כולל ההערה שבסוגריים: "זמן כל הצבועים לצאת (החיה, כמובן)". אחר כך הוא ערך את הפוסט והסיר את ההערה.


עדכון ראשון: 12:27.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully