וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלוקות במכבי תל אביב סביב מועמדותו של פיני גרשון

23.10.2015 / 13:22

שמעון מזרחי מצדד בהחזרת גרשון בתור מאמן ראשי אם גודס יעזוב, אך המתיחות השוררת בינו לבין ניקולה וויצ'יץ' גוררת ויכוחים נוספים בהנהלה. דן שמיר זוכה לתמיכה גורפת ועשוי להתמנות כעוזר מאמן

ברני ארדוב

המצב הרעוע במכבי נותן את אותותיו ומעלה את המתיחות בקרב אנשי ההנהלה. לוואלה! ספורט נודע כי מאז ההפסד למלאגה, יו"ר הקבוצה שמעון מזרחי סבור כי יש להשיב למערכת את פיני גרשון בתור מאמן ראשי. על אף רצונו של היו"ר המיתולוגי, המצב בין מכבי תל אביב לגרשון סבוך. כזכור, בין פיני גרשון והמנהל ניקולה וויצ'יץ' שררה לא מעט מתיחות בענה שעברה, כך שתמיכתו של שמעון מזרחי בהשבתו של גרשון גוררת ויכוח נוסף בהנהלה.

התחושה הרווחת היא שחסרה רק עוד נפילה אחת כדי שהזעזוע יתרחש וגיא גודס יפוטר. זה יכול לקרות אם הצהובים יפסידו ביום ראשון בבית להפועל ירושלים, או אם יספגו בשבועיים הקרובים הפסד נוסף ביורוליג שיסבך אותם קשות ויטיל בספק את עצם ההעפלה לטופ 16. בכל מקרה, חברי ההנהלה הוותיקים מעוניינים להשהות את החלפתו של גודס לפחות עד תחילת השבוע הבא.

ניקולה וויצ'יץ', פיני גרשון, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מתיחות גדולה בין השניים. וויצ'יץ' וגרשון/ברני ארדוב

לא מעט חיכוכים ישנם בין ההנהלה הצעירה לשמעון מזרחי, כשגם על דרך בניית הקבוצה לא הסכימו התגלעו מחלוקות בין הצדדים. כפי שפורסם הבוקר (שישי) אחד השמות שלגביו ישנה תמיכה גורפת הוא דן שמיר, שעשוי להצטרף לצוות המקצועי בתור עוזר מאמן. גם בעבר שקלו במכבי לצוות לקבוצה את פיני גרשון ודן שמיר. שמיר עובד תחת גרשון כמאמן נבחרת העתודה ואף היה עוזרו בקדנציה קודמת יחד עם דייויד בלאט. התמיכה הנרחבת של מזרחי בפיני גרשון צפויה לעורר לא מעט מחלוקות ואמוציות בתוך ההנהלה.

כבר בשבוע שעבר, עת הוטחה ביקורת קשה על גודס, אשר פורסמה בוואלה ספורט, החלו גישושים של אנשי מכבי תל אביב אצל מאמנים אחרים. לא מעט שיחות כבר נעשו בהנהלה, כששמות נוספים שעלו הם מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין ועוזר מאמן הקבוצה בעבר דן שמיר. בקרב הזרים הזכירו בהנהלה את מאמן נבחרת אירן דירק באוורמן ואת מאמן נבחרת בוסניה דושקו איבנוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל דן שמיר. ברני ארדוב
קונצנזוס. שמיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully