וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דויד וייה עשוי לשוב לברצלונה בינואר הקרוב בהשאלה

אלופת אירופה נמצאת בבעיה תקציבית ומחפשת שחקנים ותיקים וזולים לחיזוק הסגל, מלך שערי נבחרת ספרד הוזכר כמועמד להגיע בין ינואר למרץ, אז יתחיל עונה חדשה ב-MLS עם ניו יורק סיטי FC

דויד וייה שחקן ברצלונה. רויטרס
בחזרה לקטאלוניה? אולי לוולנסיה? וייה/רויטרס

העונה הסדירה ב-MLS תגיע לסיומה בעוד קצת פחות משבועיים ומי שלא תהיה בפלייאוף היא ניו יורק סיטי המסקרנת, קבוצתם של פרנק למפארד, אנדראה פירלו ודויד וייה. המשמעות היא שהשחקנים הללו יהיו פנויים עד שתצא העונה הבאה בארצות הברית, בחודש מרץ 2016.

מי שעל פי דבריו מקבל שלל הצעות לחזור לשהות קצרה באירופה בשל כך הוא החלוץ, מלך שערי נבחרת ספרד בכל הזמנים: "עכשיו, כשהודחנו באופן רשמי מהמרוץ לפלייאוף, אני מקבל המון שיחות מכל מיני קבוצות באירופה. הרבה מתעניינים", אמר וייה לתקשורת הספרדית.

אחת האפשרויות שעלתה היא חזרה מסקרנת לברצלונה, שנמצאת בבעיה תקציבית והגיעה כמעט לסף תקרת השכר שלה. הקטאלנים, שנואשים להתחזק בינואר אחרי שהעונש שפיפ"א הטילה עליהם יסתיים, חושבים על פתרונות יצירתיים, כאשר המנהל הספורטיבי החדש רוברט פרננדס כבר בחן את האפשרות להנחית את אלברו נגרדו או דריק קאוט.

אולם אם תהיה אפשרות ריאלית להביא את וייה, שהיה נהדר בעונת ה-MLS עם 17 שערים, בהחלט ייתכן שבבארסה יילכו על המהלך הזה. עוד קבוצות שהוזכרו בעניינו של החלוץ הן ולנסיה, בה הוא פרץ לגדולה ומנצ'סטר סיטי, שמחזיקה בקבוצה בה וייה שיחק העונה בניו יורק, אולם אצלה החוד קצת יותר עמוס ולא בטוח שהיא זקוקה לחלוץ נוסף. אם וייה אכן יגיע לברצלונה, זה יהיה בין ינואר למרץ כאמור, כאשר הוא יוכל לעזור לקבוצה במסגרת הליגה, הגביע וליגת האלופות. למי ששכח, תיירי הנרי עשה בעבר גיחה קצרה ודומה מה-MLS לארסנל.

בינתיים, חלוץ ספרדי גדול אחר שמשחק בארצות הברית בימים אלה, ראול האגדי, עומד להודיע על פרישה. על פי ה"אס", ראול בן ה-38 הודיע לראשי קבוצתו ניו יורק קוסמוס כי לאחר שהעונה תגיע ב-NASL בה הוא משחק תגיע לסיומה בסוף החודש, הוא יתלה את הנעליים, כאשר ישנם דיווחים על מעבר לעבודה אפשרית בריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully