וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקווה שמרה על הפסגה, 0:1 לאחי נצרת על אשקלון

שער של ויקי כחלון העניק למלאבסים 0:1 על קרית גת, דרשלר הדף פנדל. הקבוצה של ג'ימי טורק נדבקה לצמרת בזכות שער של אבו רביע. 2:3 ללוד על יבנה, 0:2 להפועל ראשון לציון על קטמון, 0:1 להרצליה על הפועל רמת גן

מנחם קורצקי מאמן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
נותר בפסגה. קורצקי/מגד גוזני

חמישה משחקים נערכו היום (שישי) במסגרת המחזור השישי בליגה הלאומית. במרכז, הפועל פתח תקוה שמרה על מקומה בפסגה עם 0:1 קטן על עירוני קרית גת, הפועל ראשון לציון עלתה זמנית למקום השני עם 0:2 על הפועל קטמון המתרסקת ומכבי אחי נצרת נדבקה לחבורת הצמרת עם 0:1 על הפועל אשקלון. בנוסף, הפועל רמת גן איבדה גובה כשהפסידה 1:0 למכבי הרצליה ובני לוד השיגה נקודות חשובות ב-2:3 על מכבי יבנה.

מכבי קרית גת - הפועל פתח תקוה 1:0

המלאבסים הגיעו למשחק הקשה הזה אחרי שני משחקים ללא ניצחון ועם סיכוי טוב לאבד את המקום הראשון. המשחק הפיקנטי כלל גם מפגש עם קאלה דרשלר, ששיחק בהפועל פתח תקוה בעונה שעברה, בה ירדה הקבוצה ללאומית והיווה, לדעת רבים, את אחד מהגורמים המרכזיים לכך.

המשחק הוכרע בדקה ה-30, כשמגן הפועל פתח תקוה, ויקי כחלון נגח פנימה מקרוב. ברנקו מיכאילוביץ' החמיץ פנדל בדקה ה-52, אותו עצר דרלשר. גל בראל ספג כרטיס אדום בדקה ה-64, אך המארחת לא הצליחה לחזור למשחק.

אופיר חיים מאמן הפועל תל אביב נוער. ברני ארדוב
נצמד לפסגה. חיים/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון - הפועל קטמון 0:2

הראשל"צים ספגו בשבוע שעבר הפסד ראשון אחרי שלושה ניצחונות רצופים והצליחו לחזור למסלול הניצחונות ולעלות באופן זמני למקום השני. בדקה ה-20 הגיע כדור חופשי של רחמים צ'קול ליעקב בריהון, שכבש בחצי יעף את הרביעי שלו העונה. כעבור שבע דקות השאיר שלומי אביסדריס את עדן שרם מול השער, והוא כבש את השלישי שלו העונה. קטמון, שרשמה הפסד שלישי ברציפות, איבדה את משה בן לולו בכרטיס אדום ישיר בדקה ה-65 לאחר שפגע ללא כדור בצ'קול.

כוחות משטרה. אדריאן הרבשטיין
כוחות אבטחה רבים. המשחק בנצרת עבר חלק/אדריאן הרבשטיין

מכבי אחי נצרת - הפועל אשקלון 0:1

במשחק צמוד הצליחה הקבוצה של ג'ימי טורק לצאת עם 3 נקודות חשובות ולהידבק לחבורת הצמרת. עוביידה אבו רביע הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-73 וקבע משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון לקבוצה של יובל נעים. כוחות אבטחה רבים שמרו על הסדר והמשחק עבר חלק וללא אירועים.

לירון דיאמנט שחקן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
הפסד מאכזב. דיאמנט/ברני ארדוב

מכבי הרצליה - הפועל רמת גן 0:1

הקבוצה שהייתה ערב המחזור במקום השלישי, הפועל רמת גן, היא המפסידה הגדולה של היום. האורדונים נכנעו להרצליינים משער של לירון אלימלך בדקה ה-54 וראתה הפועל ראשון לציון, מכבי אחי נצרת ומכבי הרצליה עוברות אותה בטבלה. ההרצליינים עם 7 נקודות משלושת המחזורים האחרונים.

מוראד אבו ענזה שחקן הפועל בני לוד. ברני ארדוב
ניצחון גדול. אבו ענזה/ברני ארדוב

בני לוד - מכבי יבנה 2:3

המארחת ביצעה מהפך יפה במחצית השנייה, השיגה ניצחון שני תוך שבוע וקטעה את רצף שלושת הניצחונות של מכבי יבנה. אסף כהן ערך בכורה במדי יבנה ובדקה ה-19 העביר כדור רוחב שיוסף אזברגה שמט לעבר מירוסלב אנטונוב שכבש בקלות. אלא שלוד הפעילה לחץ לאחר ההפסקה, מוראד אבו ענזה השווה מקרוב בדקה ה-61 ובחלוף 11 דקות בישל לארגנטינאי דייגו סליס שנגח פנימה. איציק אבושדיד כבש בתוספת הזמן עם נגיחה נוספת, אחרי בישול שני של אבו ענזה. דניאל גרץ צימק בדקה ה-93 עם בעיטה חזקה מ-16 מטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully