וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל נפתחת, גודס: "למדנו משנה שעברה שצריך לעבות את הסגל"

9.10.2015 / 14:29

מאמן מכבי תל אביב מוכן לפתיחת העונה במוצ"ש נגד מכבי קרית גת (20:10, ספורט 5). התרגשות גדולה בעולה החדשה שתנסה לחולל סנסציה ענקית. מאיר טפירו: "יום היסטורי למכבי קרית גת"

עונת 2015/16 בליגת העל תצא מחר (שבת) באופן רשמי לדרך במשחק בו תארח מכבי תל אביב את מכבי קרית גת (20:10, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: ארז גוריון, דן ילון וניר קרן (הופעת בכורה בליגת העל)). שתי הקבוצות מעולם לא נפגשו, כשלפני 21 עונות שיחקה קבוצה מקרית גת היא נקראה הפועל, והקבוצה הנוכחית הוקמה רק לפני שבע עונות. בראשון יימשך המחזור במשחק בין הפועל ירושלים למכבי אשדוד, בשני ייערכו שלושה משחקים נוספים והמחזור יינעל רק ביום שישי במשחק בין מכבי חיפה, שנמצאת במסע משחקים נגד קבוצות ה-NBA, לעירוני נהריה.

שחקן מכבי תל אביב טיילור רוצ'סטי. ברני ארדוב
מפגש מסקרן מול טפירו. רוצ'סטי/ברני ארדוב

הצהובים מגיעים למשחק לאחר שחזרו במהלך השבוע משני המשחקים בארצות הברית נגד ארמני מילאנו, ואחרי צירופו של הזר החדש ארינזה אונואקו. ויטור פבראני לא נרשם למשחקי הליגה, ושני השחקנים הנוספים של הצהובים שלא ירשמו למשחק הם טרבור אמבקווה שעבר ניתוח קל בעינו ודגן יבזורי הפצוע. הצהובים הפסידו בהיסטוריה רק 4 פעמים במשחק הבכורה של העונה, כשבפעם האחרונה זה קרה בעונת 2012/13 להפועל חולון. מעולם מכבי תל אביב לא הפסידה בביתה במחזור הראשון של הליגה. הקבוצה מגיעה להתמודדות אחרי סדרה של משחקי הכנה מוצלחים, כשמתוך שמונה משחקים, הפסידה רק פעם אחת, למילאנו ביום ראשון האחרון, וניצחה שבעה משחקים כולל זכיות בגביע ווינר ובטורניר ההכנה בצרפת. דראגן בנדר יהפוך מחר לזר הצעיר ביותר שמשחק בליגת העל, כשישבור את שיאו של ג'רמי טיילר.

"למדנו מהשנה שעברה שצריך לעבות את הסגל. יש לנו שמונה שחקנים חדשים ולא פשוט לצוות האימון לחבר אותם בחודש וחצי", אמר מאמן מכבי תל אביב גיא גודס לקראת המשחק, "יש המון הקרבה, רצון ואנרגיות טובות וראינו את זה כבר במשחקים הראשונים. ממכבי יש ציפיות בכל משחק אימון, בכל טורניר. זכינו בטורניר בצרפת, שהיה מוצלח גם חברתית. למדנו להכיר אחד את השני. היה לנו חשוב להחזיר גם את גביע ווינר לארון הגביעים אחרי שנה וזו פתיחה טובה, ברגל ימין. הכיוון שלנו הוא רק קדימה, להצליח ולזכות בכמה שיותר תארים. זו המהות של מכבי תל אביב, כל החבר'ה פה מבינים את זה ויעשו הכל כדי שזה יקרה".

פורוורד מכבי תל אביב בריאן רנדל (שמאל) גארד עירוני נס ציונה מאיר טפירו (ימין). ברני ארדוב
מחפש ניצחון עשירי על מכבי. טפירו מול רנדל/ברני ארדוב

העולה החדשה מכבי קרית גת מגיעה מלאת התרגשות למשחק ביד אליהו. הקבוצה של נתי כהן, שבביקורו האחרון בהיכל הובס עם מכבי אשדוד, נראתה לא רע במשחק הגביע נגד הפועל גליל עליון ביום רביעי, אך יודעת שהיא מגיעה כאנדרדוג ענק להתמודדות. נתי כהן יצטרך לקבל הרבה מאוד מהזרים שלו, ויקווה לתרומה של הישראלים בראשות מאיר טפירו ובן אלטיט ששיחק בשנתיים האחרונות במכבי תל אביב. אלטיט היה נראה נהדר בניצחון בכפר בלום כשקלע 17 נקודות. בקבוצה יצטרכו להשתפר בכל הנושא של קליעה מבחוץ, כשדווין אוליבר וטריי מקיני ג'ונס, שני הזרים שאמורים לספק תרומה בנושא זה, עדיין לא הפגינו יציבות.

"מצפה לנו אתגר ענק במוצאי שבת מול מכבי תל אביב החזקה שבנתה קבוצה סופר מוכשרת וחזקה", אמר המאמן נתי כהן לקראת המשחק, "עבורנו כמועדון בשנה ראשונה בליגה זה דבר נפלא להתמודד ברמות הגבוהות ביותר. יחד עם זאת אין בכוונתנו להגיע למשחק רק כדי להשתתף, ניתן את הכל על המגרש, ננסה להתמודד בצורה הטובה ביותר עם האנרגיות והנחישות המירבית. אנחנו בתחילת בדרך וחשוב לי לראות התקדמות בתהליך בו אנחנו נמצאים. אני מצפה להופעה טובה של הבחורים שלנו".

טפירו, שניצח תשע פעמים בעבר את מכבי תל אביב עם חמש קבוצות שונות, כולל ארבע פעמים ביד אליהו, סיכם: "משחק ראשון בליגה וכולם מתרגשים מאוד. זה יום היסטורי למכבי קרית גת. אין ספק שמכבי תל אביב פייבורטים, אך נגיע לעשות את העבודה שלנו. אנחנו מתחילים מסע ארוך יחד, ומקווים להנות ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully