וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: הנבחרת הצעירה הפסידה 3:1 לנבחרת פולין

שער יתרון של עטאא ג'אבר על סף המחצית לא הספיק לנבחרת של בנאדו מול מארחת אליפות אירופה ב-2017, לאחר מהפך שכלל שלושה שערים ברבע שעה, אחד מהם בפנדל לאחר עבירה של איאד אבו עביד ברחבה. דודי טויטו הורחק

אריק בנאדו מאמן הנבחרת הצעירה. יותם רונן
הפסד במשחק ידידות. בנאדו/יותם רונן

הנבחרת הצעירה הפסידה הערב (חמישי) 3:1 לפולין במשחק ידידות שנערך בלובלין. עטאא ג'אבר כבש (42) את שער היתרון לשחקנים של אריק בנאדו מול הנבחרת שתארח את אליפות אירופה הקרובה ב-2017, דודי טויטו הורחק (89).

הפולנים כבשו כבר בדקה ה-15 אך השער נפסל עקב עבירה. לקראת סיום המחצית, לאחר שליטה פולנית, עלתה הנבחרת ליתרון מנגיחה של ג'אבר לאחר קרן. לאחר ההפסקה נמשך הלחץ הפולני, ובדקה ה-53 הוא השתלם עם נגיחה מדויקת של שישטוף פיאטק, שחקנה של לובלין.

פיאטק בישל בדקה ה-64 את המהפך למריוש שטפינסקי שניצל מקרוב בלבול בהגנה הישראלית. כעבור ארבע דקות השלים שטפינסקי מרוך חוזוב צמד, עם שער בפנדל לאחר הכשלה של אבו עביד. טויטו הורחק בצהוב שני, ושחקני הנבחרות התקוטטו.

הרכב הנבחרת: גולן אלקסלסי (עומרי גלזר, 45); דודי טויטו, עאיד חבשי (גל דביר, 45), איאד אבו עביד, עומר דנינו; עטאא ג'אבר, עדן שמיר, דין דוד, דור חוגי (דולב חזיזה, 57 (שגיב יחזקאל, 78)), רמזי ספורי; שובל גוזלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully