וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל חולון הודחה בסיבוב א' אחרי 84:82 להפועל ר"ג

הקבוצה של אלעד חסין הובכה על ידי העולה החדשה ללאומית והודחה כבר הראשון. בית יוסף היה אדיר עם 36 נקודות, וואקמה הוסיף 16. קלייבורן קלע 30 למפסידה. עירוני נהריה בשלב הבא אחרי 58:68 על מכבי רעננה

שחקן הפועל רמת גן יועד בית יוסף עם רוברט סאלי. מגד גוזני
בית יוסף חוגג./מגד גוזני

סיבוב א' בגביע המדינה בכדורסל ננעל היום (חמישי) עם הפתעה גדולה מאוד, כאשר הפועל חולון הודחה מהמפעל על ידי העולה החדשה לליגה הלאומית, הפועל רמת גן. במשחק נוסף, גברה עירוני נהריה 58:68 על מכבי רעננה.

מאמן הפועל רמת גן יניב ויצמן. מגד גוזני
יניב ויצמן חוגג/מגד גוזני

הפועל רמת גן/גבעתיים - הפועל חולון 82:84

קבוצת האוהדים של האורדונים גברה על החולונים, שהציגו משחק לא טוב והסתמכו על וויל קלייבורן, שהיה היחיד שתיפקד אצל המפסידה עם 30 נקודות.

המשחק התנדנד מצד לצד לרוב אורכו, אך מי שעשה את ההבדל היה יועד בית יוסף, שהיה בלתי ניתן לעצירה, קלע מכל מקום, במיוחד בקלאץ', וסיים עם 36 נקודות. מארק וואקמה היה נהדר גם הוא עם 16. החניכים של אלעד חסין ייאלצו להתמקד בליגה אחרי ההפסד המביך.

קלעו להפועל רמת גן: יועד בית יוסף 36 (4 חטיפות), מארק ווקאמה 16, שגיב דוד 11, תומר פיסצקי 9, רוברט סאלי 8, ליאור שם טוב (5 אסיסטים), אורי קוקיה (9 ריבאונדים) 2 כ"א

קלעו להפועל חולון: וויל קלייבורן 30 (19 ריבאונדים), מייק מוזר 17 (17 ריבאונדים), ג'רמיס סמית' 8, אייזיק רוזפלט 7, גוני יזרעאלי, דודו שמריז 6 כ"א, אייל שולמן (7 אסיסטים), אלון ספיר, 4 כ"א

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אוהדי הפועל חולון. מגד גוזני
הקהל של חולון/מגד גוזני

רבע 1

יועד בית יוסף פתח את המשחק היטב בנהריה, ג'רמיס סמית' קלע סלים חשובים בצד השני ונתן לחולון יתרון קטן בפתיחה. החולונים החטיאו המון ולא הצליחו לברוח והמארחת נשארה צמודה בזכות יכולת טובה של תומר פיסצקי. שתי הקבוצות לא הבריקו, אך הציגו משחק לא רע בסך הכל. 16:17 לר"ג בסוף הרבע.

אלעד חסין מאמן הפועל חולון. מגד גוזני
פתח לא טוב. חסין/מגד גוזני

רבע 2

וויל קלייבורן הנהדר התחיל להשתלט על המשחק עבור חולון עם כמה חדירות טובות. עם זאת, המארחת נשארה צמודה בזכות אחוזים מבחוץ. יועד בית יוסף החל להתפוצץ, קלע סלים קשים וחשובים, והחזיר את ר"ג לעניינים כשהנדנדה המשיכה להתנדנד מצד לצד. בית יוסף נכנס לזון, סאלי תרם שלשה גדולה ור"ג הצליחה לשמור את היתרון הקטן שלה עד לסיום המחצית. 34:38 למקומיים.

אוהדי הפועל רמת גן. מגד גוזני
אוהדי הפועל רמת גן/מגד גוזני

רבע 3

שתי הקבוצות התחילו את המחצית השנייה עם אחוזים לא טובים. הכדור לא נכנס והיתרון הקטן של הרמת גנים נותר בעינו. מייק מוסר נכנס לעניינים וחולון התחילה לשלוט מתחת לסלים, מה שהחזיר לה את היתרון. רמת גן לא ויתרה והנדנדה המשיכה.

אוהדי הפועל רמת גן. מגד גוזני
אוהדי הפועל רמת גן/מגד גוזני

רבע 4

רמת גן פתחה את הרבע בטירוף. סאלי, וואקמה ובית יוסף קלעו מכל פינה ונתנו למארחת יתרון שיא של 7 נקודות כבר אחרי 2 דקות משחק. קלייבורן ומוסר החזירו את חולון לעניינים ולא נתנו למארחת לברוח. אורי קוקיה ניסה לעזור לקבוצתו וחזר לשחק ברבע הזה למרות פציעה ברגל.

מארק וואקמה התעלה ברגעים החשובים והוסיף לעצמו עוד 4 נקודות חשובות ברצף ברגעים קריטיים. יועד בית יוסף המשיך את ההשתוללות שלו ותפר שתי שלשות ענקיות כדי לסבך את חולון. שגיב דוד קלע סל במתפרצת ועלה כבר ל-7, אך קלייבורן, כמעט לבד, החזיר את חולון למשחק רק כדי לראות את שולמן מחטיא שלשה עם הסיום ומעניק את הניצחון לאורדונים.

מכבי רעננה - עירוני נהריה 84:82

החבורה של אריק אלפסי עלתה למשחק כפייבוריטית, התקשתה ואף נקלעה לפיגור גדול במחצית הראשונה. במחצית השנייה הגיע השינוי, הקבוצה התעשתה ברבע הרביעי, סימנה וי ועלתה לשלב הבא.

קלעו לנהריה: סמי גיבנס 21, קמרון קלארק 16 (13 ריבאונדים), מייקל אומה 10, ניב ברקוביץ' 9 (6 אס'), גליברט בראון 7, עודד ברנדווין 5, ועמית ביר-כץ 3.

קלעו לרעננה: ריצ'י האוול 18, רום גפן 15, ראיין פירסון 14 (9 ריב'), לירז אריאלי 6 וליאור קררה 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully