וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג שחקני ה-NBA של רשת ESPN: קובי בריאנט צנח למקום ה-93

חמש אליפויות, 19 עונות, 17 הופעות באולסטאר ו-32,482 נקודות לא עזרו לכוכב הלייקרס, שהשתחל רק לירכתי המאייה הראשונה בדירוג השחקנים לקראת פתיחת העונה: "הוא פרודיה על עצמו". רוי היברט במקום ה-98, טרבור אריזה 94

עריכת וידאו: מרום שפיצר

קובי בריאנט אמנם מתאושש מפציעה קשה זו השנה השלישית ברציפות ופותח את מה שעשויה להיות עונת ה-NBA האחרונה בקריירה המפוארת שלו, אך נראה שגם הוא לא ציפה למיקום כה מביך בדירוג ESPN שהגיע היום למאייה הראשונה: 93 בלבד.

כוכב הלייקרס, מהקבוצות הגרועות בליגה בשנתיים האחרונות, הוא המדורג הבכיר בקבוצתו, כשאחריו מתייצב רוי היברט שהגיע הקיץ מאינדיאנה במקום ה-98. אנשי ESPN נימקו את הבחירה, המבוססת על הצבעותיהם של למעלה מ-100 מדרגים: "בשלב הזה, קובי הפך לפרודיה על עצמו, כשכל סל שדה נראה 'נגד כל הסיכויים'".

בעונה שעברה הוא דורג 83 במדד היעילות, והגיע למקום ה-9 בטבלת מלך הסלים, עבור שחקנים ששותפו בלפחות 25 משחקים. עם זאת, הוא המשתכר הבכיר בליגה. במשחק NBA 2K16, לשם השוואה, הוא דורג במקום ה-24.

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
92 שחקנים דורגו מעליו. בריאנט/GettyImages

השבוע רשם קובי את הופעת הבכורה שלו מאז נפצע בינואר האחרון וגמר את העונה, שהסתיימה עבור הלייקרס עם המאזן הרביעי מהסוף ב-NBA. הוא אמנם קלע רק 5 נקודות ב-12 דקות בתבוסה ליוטה, אך אמר: "הרגשתי די טוב, היה טוב לחזור לשחק. הרגליים שלי מרגישות חזק, אני לא עייף. הכל עניין של לקבל את הטיימינג שלי בחזרה, ייקח זמן להתאקלם לזה שוב".

אשתקד, כשדורג במקום ה-40, תקף את אנשי ESPN ואמר: "זמן רב ידעתי שמדובר בחבורה של אידיוטים. אני נוטה להשתמש בדברים כאלה כמוטיבציה". ב-2011, שנה לאחר האליפות האחרונה של הלייקרס, דורג שביעי, וב-2012 עלה למקום השישי. ב-2013, כשדורג במקום ה-25, טען שכל מי שדירג אותו כל כך נמוך צריך לעבור בדיקת סמים. מעניין כיצד יגיב הפעם.

לעמוד הפייסבוק של וואלה! ספורט NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully