וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגעים בין קלופ לליברפול נמשכים, המאמן יביא שני אנשי צוות

המאמן דורש להביא את עוזרו ז'ליקו בובאץ' ואת האנליסט פטר קרביץ. הגרמני כבר שוחח עם דידי המאן על העיר והאוהדים, אפנברג: "לפני שבועיים והוא אמר לי שהוא חוזר לאמן בקרוב"

עריכה: מרום שפיצר

אנגליה מדווחים שהמגעים בין ליברפול ליורגן קלופ מתקדמים ושהגרמני הוא עדיין המועמד המוביל לעמוד על הקווים, תוך שהוא מקדים את קרלו אנצ'לוטי. אם התנאים של כל צד יתקבלו על ידי הצד השני, הציפייה היא שהגרמני בן ה-48 יתמנה למאמן של הקבוצה ממרסיסייד עד סוף השבוע. ב-BBC כתבו היום שקלופ שוחח עם דידי המאן ששיחק בליברפול בשנים 1999-2006, וביקש ממנו לשמוע על הקבוצה, העיר והאוהדים.

הדיונים בין קלופ לבין הנהלת המועדון מתרכזים בכמה מישורים. המאמן הגרמני ביקש להיות בעל המילה האחרונה בכל הנוגע לרכש, אבל זה לא התנאי היחיד שלו. כפי שנהוג בלא מעט מקרים, הוא רוצה להגיע עם כמה אנשי צוות משלו, בראש ובראשונה ז'ליקו בובאץ'. הבוסנו-סרבי, שיחק עם קלופ בעבר ושימש כעוזר שלו ב-14 השנים האחרונות, בהן המאמן עמד על הקווים של מיינץ ודורטמונד. איש מקצוע נוסף שקלופ רוצה להביא הוא פטר קרביץ, ששימש כאנליסט בדורטמונד היה אמון על ניתוחי וידאו.

שחקן העבר סטפן אפנברג סיפר שהוא דיבר עם קלופ לפני שבועיים ושזה אמר לו ש"בקרוב מאוד אחזור לאמן". אפנברג הוסיף: "ליברפול היא מועדון עם אווירה אדירה, בדומה לדורטמונד. האוהדים תמיד תומכים בקבוצה וזה מה שיורגן קלופ אוהב. יכול להיות שמאוד בקרוב נשמע שהוא קיבל החלטה לאמן את ליברפול".

מארק לורנסון, ששיחק בליברפול בשנות ה-80 הגדולות שלה ומשמש היום כפרשן, אמר: "ליברפול צריכה מאמן שיודע להתמודד עם לחץ ולא חושב שהוא יותר גדול מהמועדון. קלופ הוא הפייבוריט לקבל את העבודה ואני חושב שהוא מתאים. בדורטמונד הוא בנה קבוצה שעמדה מולך פנים-אל-פנים, עם שחקנים טובים שהוא רק הלך ושיפר".

ז'ליקו בובאץ' עם יורגן קלופ. GettyImages
ימשיכו ביחד גם באנגליה. קלופ עם בובאץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully