וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בראגבי: אנגליה הודחה לאחר הפסד מול אוסטרליה

המארחת הולכת הביתה כבר בשלב הראשון אחרי שספגה בטוויקנהאם 33:13 מהוולאביס, שישחקו נגד ויילס על המקום הראשון בבית. יפן ניצחה 5:26 את סמואה, דרום אפריקה גברה 16:34 על סקוטלנד

שחקני נבחרת אנגליה בראגבי. GettyImages
כישלון קולוסאלי של אנגליה/GettyImages

אליפות העולם בראגבי נמשכה היום (שבת) עם שלושה משחקים, כאשר במוקד עמדה ההדחה של המארחת אנגליה כבר בשלב הראשון, אחרי הפסד 26:13 לאוסטרליה, שחתם את הכישלון האנגלי הגדול. יפן הביסה 5:26 את סמואה, סקוטלנד תפגוש את דרום אפריקה.

אוסטרליה - אנגליה 13:33

כישלון עצום למארחת, שהגיעה לאליפות העולם עם המון תקוות ועוזבת כבר אחרי השלב המוקדם, עוד לפני שסיימה את הופעותיה בשלב הבתים אפילו. האנגלים, שהפסידו בטוויקנהאם לוויילס אחרי משחק צמוד והתרסקות שלהם במאני טיים, חזקו לאצטדיון ולא הצליחו להתמודד גם מול הוולאביס החזקים, שעלו ל-13 נקודות וישחקו בעוד שבוע נגד הוולשים על המקום הראשון בבית. האוסטרלים השיגו שני טרייז במחצית הראשונה וסיימו אותה עם 3:17. אנגליה ניסתה לחזור וצימקה ל-13:20, אבל לא מעבר לזה.

יפן - סמואה 5:26

אחרי הסנסציה מול דרום אפריקה, היפנים חטפו מסקוטלנד והצליחו להתאושש כעת ולהשאיר לעצמם סיכוי להעפיל לשלב הבא. סמואה לעומת זאת, הודחה סופית מהטורניר. היפנים נהנו ממחצית ראשונה מושלמת בסיומה הובילו 0:20, לפני שהמחצית השנייה הייתה שקולה יותר, אך היתרון שלהם לא עמד בסכנה. יחד עם זאת, הם פספסו את נקודת הבונוס ועלולים להצטער על כך. 31 הנקודות המשותפות הן הכי מעט למשחק בטורניר הנוכחי.

דרום אפריקה - סקוטלנד 16:34

ניצחון קריטי לספרינגבוקס, שעלו ל-11 נקודות ולמקום הראשון בבית וייפגשו במשחק הבא את ארצות הברית, כך שהם בדרך הבטוחה לרבע הגמר. סקוטלנד לעומת זאת, תתמודד מול סמואה במשחקה האחרון ותזדקק לניצחון. הדרום אפריקאים ברחו מוקדם ל-0:13, המשיכו ל-3:20 בהפסקה וראו את סקוטלנד מצמקת למינוס שבע בלבד (16:23, 20 דקות לסיום), אך ידעו להגדיל מחדש את היתרון ולנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully