וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרניירו: "ההתאחדות האנגלית מעודדת סקסיזם, התעלמו מהעדות שלי"

רופאת צ'לסי לשעבר, שעזבה בגלל התקרית עם מוריניו, טוענת כי ההחלטה שלא להענישו מרחיקה נשים מהענף. המאמן: "אתייחס לפרשה בזמן שאבחר, זו התקופה הגרועה בקריירה שלי"

עריכה: מרום שפיצר

ההתאחדות האנגלית לא עושה די במאבק בסקסיזם, ומקשה על נשים להשתלב בענף – כך מאשימה רופאת צ'לסי לשעבר, אווה קרניירו, ששברה את שתיקתה מאז תחילת העימות עם ז'וזה מוריניו, שהוביל אותה אל מחוץ לשורות אלופת אנגליה.

מוריניו השעה את קרניירו לאחר המחזור הראשון, בתגובה לכך שנכנסה למגרש ללא אישורו על מנת לטפל באדן הזאר. הוא תועד מתפרץ עליה ומתבטא בבוטות, ומאז היא לא שבה לעבודה, עד שהודיעה בחודש שעבר על עזיבת המועדון.

מוריניו אמנם ספג גינוי מיושב ראש ההתאחדות על התנהגותו, אך לא נענש לאחר שנקבע כי דבריו לא היו פוגעניים, מבלי שקרניירו נקראה לתת עדות בנושא.

"ההתאחדות הודיעה שלא היו הערות סקסיסטיות במהלך המשחק. אני תוהה האם זו החקירה הפורמלית היחידה במדינה הזו שבה ראיות של אנשים המעורבים בתקרית לא נחשבות רלוונטיות", מסרה קרניירו, "הבחירה להתעלם מראיות מסוימות משפיעה לבטח על הממצאים. ההערה הנתעבת הזו, שהייתה מינית במפורש, נשמעה היטב". לטענתה, ההתאחדות לא טיפלה נכון באלימות המילולית שהיא נפלה אליה קורבן, לטענתה, במשחק מול ווסטהאם בעונה שעברה.

מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו בתקרית עם הרופאה אווה קרניירו במשחק מול סוונסי. GettyImages
מוריניו זועם על קרניירו, במחזור הראשון/GettyImages

מוריניו אמר בנוגע לפרשה: "בחודשיים האחרונים נצרתי את פי, ואני הולך להמשיך לעשות זאת. יום אחד אדבר, ואני אבחר את היום הזה. אני שותק בכל הנוגע לזה כבר תקופה ארוכה. אני קורא, מאזין וצופה, ושותק. אנחנו יכולים להיות כאן כל היום. הזמן שלי לדבר יגיע כשאחליט לעשות זאת".

הוא הוסיף כי "זו התקופה הגרועה בקריירה שלי. זו התנסות נהדרת, שלילית, כזו שאני לא רוצה לחזור עליה. היא באה מאוחר מדי, 15 שנים זה מאוחר מדי, אבל זה עוזר לי להשתפר. אני רוצה לסיים את מחר, ולנצח עוד משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully