וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "לא יודע אם אני יכול לזכות בעוד תואר גרנד סלאם"

הספרדי שחווה את העונה הקשה ביותר בקריירה שלו, חשף: "סבלתי מאוד בחצי השנה הראשונה ב-2015, שיחקתי עם חרדה. מאוד קשה להישאר על המסלול כשאתה לא מצליח לשלוט ברגשות שלך"

אימג'בנק GettyImages

שנה לא קלה עברה על רפאל נדאל. שלושה תארים בלבד, מאזן 15:45 והידרדרות עד למקום ה-10 בדירוג העולמי הם נתונים שהספרדי בן ה-29 לא חווה מאז שהיה בן עשרה. הוא לא עבר את רבע הגמר באף טורניר גרנד סלאם ובשניים האחרונים - ווימבלדון וארה"ב - הודח כבר בסיבובים השני והשלישי בהתאמה.

עונת הטניס תגיע לסיומה בעוד קצת פחות מחודשיים, אבל נדאל התראיין ל"סקיי ספורטס" ונשמע שהוא כבר מסכם אותה. "2015 הייתה שנה קשה בכל המובנים", אמר השור ממאיורקה, "סבלתי בעונה הזו. שיחקתי עם יותר מדי חרדה, בעיקר בתחילת העונה. בחצי השנה הראשונה פשוט הרגשתי עייפות גדולה בכל פעם ששיחקתי, אפילו בכל אימון. בכל פעם שעליתי למגרש, הרגשתי שמשהו דוחף אותי... מאוד קשה להישאר על המסלול כשאתה לא מצליח לשלוט ברגשות שלך - שזה משהו שעשיתי לכל אורך הקריירה שלי".

נדאל הוסיף: "אני אעבוד קשה כדי ליצור לעצמי הזדמנויות נוספות בשנתיים הקרובות, אז בואו נראה אם אני אצליח להירגע, לשלוט ברגשות שלי שוב ואז נראה מה יקרה. אני מאמין שזה יקרה בקרוב כי אני מרגיש הרבה יותר טוב. אני עדיין לא כשיר ב-100 אחוזים, אבל אני קרוב לשם. אני לא יודע אם אני יכול לזכות בעוד תואר גרנד סלאם, אבל אני מאמין שאני יכול לעשות את זה".

הספרדי סיכם: "בחודשיים האחרונים אני נהנה לבלות על המגרש, אני נהנה להתאמן, אני נהנה מהתחרות כי החרדה נעלמה. אני חוזר לשלוט ברגשות שלי ואני מאמין שאגיע מוכן לשנה הבאה".

רפאל נדאל לאחר הפסדו לפאביו פוניני בסיבוב השלישי, אליפות ארצות הברית. AP
"מרגיש יותר טוב בחודשיים האחרונים". נדאל/AP
  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully