וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוקת בלמים בנבחרת בלגיה: ורמאלן וקומפני בספק גדול לישראל

בלמי מנצ'סטר סיטי וברצלונה, שהיו אמורים לפתוח מול ישראל ב-13 באוקטובר, נפצעו במשחקי קבוצותיהם ולא ברור אם יעמדו לרשותו של מארק וילמוטס. גם ניקולס לומבארטס פצוע, קורטואה ייעדר

עריכת וידאו: מרום שפיצר

אחרי ה-0:0 שחילצה בחוץ מול וויילס במשחק האחרון שלה במוקדמות היורו, לנבחרת ישראל מצפים באוקטובר שני משחקים נוספים - מול קפריסין בבית ב-10 לחודש ושלושה ימים לאחר מכן בחוץ מול בלגיה החזקה, במה שאמור להיות המשחק הקשה ביותר על הנייר, אך מסתבר שיש ממה להתעודד לקראת המשחק הזה.

גם בבלגיה כבר חושבים קדימה ולמארק וילמוטס, מאמן הנבחרת הבלגית יש כאב ראש לא פשוט ומצוקת בלמים לקראת המשחקים מול אנדורה וישראל. מלבד טיבו קורטואה השוער הפצוע, גם שני הבלמים הקבועים שלו - תומאס ורמאלן מברצלונה ו-וינסנט קומפני ממנצ'סטר סיטי לא צפויים להיות כשירים למשחק.

שחקן נבחרת בלגיה תומאס ורמאלן יורד מכר הדשא. רויטרס
הפציעות לא עוזבות אותו. ורמאלן/רויטרס

ורמאלן נפצע בשריר המפשעה במשחק של ברצלונה מול אתלטיקו מדריד ב-12, לא שיחק מאז והסיכוי שיהיה כשיר למשחק מול ישראל הוא קטן מאוד. גם וינסנט, בלמה של סיטי שנפצע במשחק ליגת האלופות מול יובנטוס, לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק הערב מול בורוסיה מנשנגלאדבך ועל פי מנואל פלגריני הוא לא צפוי לחזור לאימונים בקרוב. אם לא די בכך, אז גם ניקולס לומבארטס בלמה של זניט נפצע בקרסולו במשחק אתמול מול גנט בליגת האלופות וגם הוא צפוי לעבור תקופת שיקום של כשבועיים לפחות ולא ברור אם יעמוד לרשותו של וילמוטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully