וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'ף אלן בספק למחזור הפתיחה

30.9.2015 / 14:13

הסנטר של האדומים, שהוחתם לחודש במקומו של ג'ון וויליאמסון, סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וינוח בתקופה הקרובה, כשרק בסמיכות למשחק נגד עירוני נס ציונה ייקבע אם יוכל לשחק

קובי אליהו

הפועל תל אביב עשויה להופיע למחזור הליגה הראשון מול עירוני נס ציונה עם שלושה זרים לאחר שג'ף אלן שחתם לחודש בשורות הקבוצה נפצע אתמול (שלישי) באימון הקבוצה בשריר הירך האחורי. אלן, שחתם לחודש במדי הפועל במקומו של ג'ון וויליאמסון, חש בכאב בשריר והפסיק את האימון, כשבקבוצה גילו בבדיקה כי הוא סובל ממתיחה בשריר ולא בקרע. השחקן ינוח בשבועיים הקרובים ובסמיכות למשחק הליגה נגד נס ציונה בחוץ יוחלט האם יוכל ליטול בו חלק.

אלן (28, 2.01) הגיע להפועל תל אביב בתחילת עונת 2012/13 ושיחק בקבוצה עשרה משחקים בלבד לפני שנפצע וגמר את העונה. לאחר אותה עונה ירד לליגה הלאומית וחתם בהפועל עפולה של רמי הדר, והיה אחד השחקנים שהצעידו את הקבוצה עד לגמר הפלייאוף. העונה הטובה גרמה לו לחזור לליגת העל למכבי חיפה של הדר, ובעשרה משחקים רשם 14.6 נקודות ו-7.2 ריבאונדים לפני שנעצר ביחד עם דמונטז סטיט בחשד להחזקת סמים בדירתו. אלן וסטיט שוחררו מחיפה. לפני כשבוע חתם מחדש בהפועל ובשני משחקים בגביע ווינר רשם 3.5 נקודות ו-5 ריבאונדים בממוצע.

האדומים, שכאמור הודחו בחצי גמר גביע ווינר על ידי הפועל אילת, סובלים מפציעתו של ג'ון וויליאמסון שספג מכה חזקה בברך נגד עירוני נהריה ויחזור לפעילות לקראת תחילת נובמבר. מי שחזרו לכושר משחק ולאימונים בתקופה האחרונה הם רביב לימונד ורוברט רות'בארט, שביחד עם טיילור בארט וכריס אוונס מהווים את עיקר צוברי הנקודות של הקבוצה. בהפועל מקווים לתרומה משמעותית יותר של הזר הנוסף בסגל - וולי ג'אדג'.

שחקן הפועל אילת אלישי כדיר מול שחקן הפועל תל אביב ג'ף אלן. קובי אליהו
כבר יחמיץ משחק? ג'ף אלן, משמאל/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ף אלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully