וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אחי נצרת ניצחה את הפועל פתח תקוה, ראשון לציון בפסגה

טעות בהגנה סידרה למוחמד חטיב את שער הניצחון ב-0:1 של נצרת, אסולין ספג צהוב שני על התחזות. ראשון לציון עקפה את שתיהן בזכות 1:2 על קרית גת. 2:2 בין עפולה להפועל רמת גן

ליאור אסולין שחקן הפועל פתח תקוה. ניב אהרונסון
אדום מטופש. ליאור אסולין/ניב אהרונסון

הפועל פתח תקוה איבדה הערב (שני) את המאזן המושלם שלה בליגה הלאומית, כשהפסידה 1:0 למכבי אחי נצרת במחזור הרביעי. מי שניצלה זאת ועלתה לפסגה עם מאזן זהה של תשע נקודות (אך הפרש שערים עדיף) היא הפועל ראשון לציון, שגברה 1:2 על עירוני קרית גת. בני לוד ניצחה 0:1 את הפועל קטמון, בעוד הפועל עפולה והפועל רמת גן סיימו ב-2:2.

מכבי אחי נצרת - הפועל פתח תקוה 0:1

אחרי שלושה ניצחונות משלושה משחקים, הפועל פתח תקוה נעצרה על כר הדשא הגרוע בעילוט. המלאבסים ניצחו את אחי נצרת בכל חמשת המפגשים הקודמים בליגה הלאומית, אבל הפעם טעות גדולה בדקה ה-53 סידרה למארחת את הניצחון. דור אזולאי ניסה להחזיר כדור לשוער שלו אוראל כהן, שראה את מוחמד חטיב מנצל זאת כדי לכבוש. ליאור אסולין ספג צהוב שני על התחזות והורחק בדקה ה-81.

עירוני קרית גת - הפועל ראשון לציון 2:1

בצל הבלגן סביב פיטוריו של המאמן אמיר כהן, קרית גת אירחה ברמלה את הפועל ראשון לציון, שהמשיכה בתנופה ובעזרת ניצחון שלישי העונה (ויחס שערים עדיף) עלתה לפסגה. עדן שרם העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-15, אחרי שלפני כן החמיץ מול שער חשוף. שלומי אביסדריס, שנעצר פעמיים בקורה, היה חתום על השני בדקה ה-52. אנדי ריבאי האלבני צימק שמונה דקות לסיום, אך לא מנע את ההפסד השלישי של קרית גת.

הפועל עפולה - הפועל רמת גן 2:2

שתי הקבוצות נותרו בלתי מנוצחות, אך הפועל עפולה יכולה לצאת מאוכזבת אחרי ששמטה יתרון של שני שערים. גיא דיין (33) ונתנאל גולדמן (71) כבשו וסללו כביכול את הדרך לניצחון של עפולה, אבל הפועל רמת גן לא ויתרה והשוותה בעזרת צמד הזרים שלה. דידייה ברוסו צימק בדקה ה-78 ומייקל טוקורה השווה בחלוף חמש דקות.

בני לוד - הפועל קטמון 0:1

בגביע הטוטו בחודש שעבר הייתה זו הפועל קטמון שניצחה 0:1, אבל בליגה בני לוד היא שלקחה את שלוש הנקודות. הקבוצה של סלימאן אזברגה הפסידה בשניים משלושת משחקיה הראשונים, אך השתוותה לקטמון עם שש נקודות בזכות פנדל מוצלח בדקה ה-70 של הארגנטינאי דייגו סליס, בהופעת הבכורה שלו בליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully