וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגביע הביניבשתי: באורו הברזילאית ניצחה 90:91 את ריאל מדריד

אלופת דרום אמריקה חזרה מפיגור 17 נקודות ברבע השלישי בעזרת ערב אדיר מחוץ לקשת (16 מ-33) והיממה את הבלאנקוס במשחק הראשון מבין שניים. אקס ריאל רפאל הטשהיימר ואקס מכבי אלכס גרסיה כיכבו

אלכס גרסיה שחקן באורו. GettyImages
כמעט טריפל דאבל לאקס מכבי תל אביב. גרסיה/GettyImages

המשחק הראשון מבין שניים במסגרת הגביע הביניבשתי בכדורסל נערך הלילה (בין שישי לשבת), כאשר אלופת דרום אמריקה, באורו הברזילאית, הפתיעה את אלופת אירופה ריאל מדריד עם ניצחון 90:91 במשחק שנערך בסאו פאולו, ברזיל.

הגומלין יתקיים בלילה שבין ראשון לשני, באותו אולם בסאו פאולו, כאשר הבלאנקוס, שזכו בתואר בעבר ארבע פעמים, ינסו לבצע מהפך.

סיפור המשחק הלילה היה היכולת המשוגעת של הברזילאים מחוץ לקשת, כאשר הם הפציצו 16 מ-33 לשלוש. מי שכיכב מעל כולם היה הסנטר, רפאל הטשהיימר, שבעונת 2012/13 היה שייך לריאל מדריד והלילה הראה לה על מה היא ויתרה עם 27 נקודות, כולל 6 מ-9 לשלוש, ב-38 דקות על הפרקט. אלכס גרסיה, קפטן באורו ואקס מכבי תל אביב, כיכב אף הוא עם 12 נקודות, שמונה אסיסטים ושבעה ריבאונדים. את ריאל מדריד, שכמה משחקנים הגיעו מותשים אחרי הזכייה באליפות אירופה רק לפני שבוע, הובילו סרחיו יול עם 19 נקודות וג'ייסי קארול עם 17.

המחצית הראשונה הייתה צמודה, אבל עם פתיחת הרבע השלישי, הבלאנקוס טסו קדימה וכבר עלו ליתרון מבטיח מאוד של 17 נקודות, במה שנראה כמו שיוט לעוד תואר. אלא שאז הברזילאים החלו לירות ללא הכרה מחוץ לקשת והפער התכווץ לשלוש נקודות בלבד עוד לפני סיום הרבע. התוצאה נותרה צמודה עד לסיום, כאשר 23 שניות לבאזר, גרסיה קובע שוויון 89:89. פליפה רייס קלע רק אחת משתיים מהקו, שבע שניות לסיום ואז, עם ארבע שניות על השעון, קלע ריקרדו פישר את סל הניצחון, לפני שיול החמיץ זריקת ניצחון אפשרית.

שחקנה של ריאל, אנדרס נוצ'יוני, סיכם: "ידענו שהיריבה שלנו היא כזו שיכולה לשנות את המשחק בקלות. האפקטיביות שלהם בשלושת הייתה מדהימה ולא הצלחנו לשמור. אנחנו מרירים, כי הפסדנו וזה תמיד מרגיז, אבל אנחנו יכולים לעשות מהפך בגומלין בלי בעיות אם נצליח לשפר את ההגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully