וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון חושף מדוע היה נחוש להוריד את ווסטהאם וגרנט לצ'מפיונשיפ

בספרו "Leading" נזכר המאמן האגדי של מנצ'סטר יונייטד כיצד משפט של עוזרו של גרנט לשחקן שלו עורר בו צורך עז לראות את הפטישים יורדים. "כשהיינו בפיגור 2:0 מולם, זרקתי את תוכנית המשחק מהחלון"

one

צפו בתקציר הניצחון של מנצ'סטר יונייטד 1:3 על סאות'המפטון

בספרו "Leading" נזכר המאמן האגדי של מנצ'סטר יונייטד כיצד משפט של עוזרו של גרנט לשחקן שלו עורר בו צורך עז לראות את הפטישים יורדים ליגה. "כשהיינו בפיגור 2:0 מולם, זרקתי את תוכנית המשחק שלי מהחלון"

"זה קרה כמעט על בסיס קבוע", כותב פרגוסון. "הייתי מתעסק בדברים במהלך המשחק או במחצית. דוגמה אחת שעולה לי לראש היא ממשחק נגד ווסטהאם בשבועות האחרונים של העונה באפריל 2011. כמה חודשים לפני כן, ווסטהאם הביסה אותנו 0:4 בגביע הליגה כשעליתי לשחק עם שחקנים צעירים. לקראת סוף המשחק, וולי דאונס, עוזר המאמן של ווסטהאם, פנה לווס בראון, בזמן שהוא ממתין בעמדת החילופים להיכנס במקומו של ג'וני אוואנס, ואמר לו: 'אתה הולך לעשות את ההבדל?'.

אברהם גרנט עם אלכס פרגוסון. GettyImages
עכשיו גם גרנט יודע את הסיפור המלא/GettyImages

"זה היה מכה מתחת לחגורה מבחינתי, בדיוק כמו ההקנטות שספגתי מאוהדי ווסטהאם אחרי המשחק, שהיו אגרסיביים כלפי בחניון. אמרתי להם: 'אנחנו נחזור לכאן באפריל ואנחנו נוריד אתכם ליגה'". למרות זאת, כשהיינו בפיגור של 2:0 במחצית במשחק לקראת סוף העונה, ראיתי שאני רחוק מלעמוד בהבטחה שלי. זו הסיבה שזרקתי את תוכנית המשחק שלי מהחלון, הוצאתי את פטריס אברה, ששיחק בצרפת באמצע השבוע, והזזתי את ריאן גיגס לעמדת המגן השמאלי. בסוף ניצחנו 2:4 כשוויין רוני הבקיע שלושער. כמה שבועות אחרי זה, בסוף העונה, ווסטהאם ירדה לצ'מפיונשיפ".

בשבוע שעבר, אגב, פורסם קטע נוסף מתוך ספרו שבו סיפר כי מותה של אחותה התאומה של אשתו, קאת'י, היה מה שהוביל אותו לפרוש בסופו של דבר על מנת לשים את קאת'י "במקום הראשון" אחרי כל כך הרבה שנים שבהן ניצבה מאחוריו ואפשרה לו להגשים את חלומותיו: "הייתי יכול להמשיך לאמן, אין לי ספק בכך. אבל ערב אחד ראיתי את קאת'י צופה בטלוויזיה. היא הרימה עיניים והביטה לתקרה וידעתי שהיא מרגישה בודדה. היא ובריג'יט היו תאומות. כשאמרתי לה שאני רוצה לפרוש ב-2002, קאת'י היא זו ששכנעה אותי להמשיך. אבל כשבאתי אליה עם אותו רעיון ב-2013, היא לא ניסתה לשכנע אותי להישאר בתפקיד. ידעתי שהיא רוצה שאסיים את הקריירה".

פרגוסון הוסיף: "אפילו כשידעתי שאני עוזב, ניסינו לעשות דברים למען העתיד של המועדון, להביא שחקנים חדשים. האוטובוס שלנו המשיך לנסוע קדימה וכולם היו אופטימיים. אני לא יודע מה השתבש מאז".

על השחקנים שאימן: "צריך לדעת להתמודד עם אגואים וזו אף פעם לא הייתה בעיה עבורי. רונאלדו היה עומד מול המראה ומאוהב בעצמו. השחקנים האחרים היו זורקים עליו דברים וזה לא הזיז לו. השחקנים האלה צריכים לנצח משחקים, זה מעלה להם את האגו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully