וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: 16:25 לסמואה על ארה"ב, ויילס דרסה 9:54 את אורוגוואי

גביע העולם: האמריקאים נכנעו לסמואה החזקה בזכות משחק נהדר של טים נאנאי וויליאמס. הוולשים לא ספרו את הדרום אמריקאים, שלושה טרייז לקורי אלן. ניו זילנד גברה 16:26 על ארגנטינה

גביע העולם בראגבי המשיך היום (ראשון) עם שלושה משחקים מסקרנים בשלב הבתים. לאחר ההפתעה הגדולה אמש בה גברה יפן על דרום אפריקה, ניסתה ארה"ב להפתיע את סמואה, אך הפסידה 16:25. במשחק הנוסף הביסה וויילס 9:54 את אורוגוואי במשחק חד צדדי. ניו זילנד פתחה גם היא ברגל ימין עם 16:26 על ארגנטינה.

נבחרת הראגבי של סמואה. רויטרס
לא מעדה. נבחרת סמואה/רויטרס

סמואה - ארה"ב 16:25

נבחרת סמואה נמנעה ממעידה ורשמה וי על ארה"ב בזכות תצוגה נהדרת של טים נאנאי וויליאמס, שכבש בטריי אדיר לאחר ריצה של 84 מטרים. אופיסה טרביראנוס הוסיף טריי משלו, כריס וויילס וכריס באומן השיגו טריי משלהם בצד האמריקאי, אך טוסי פיסי הוסיף נקודות מפנדלים והכריע את המשחק. סמואה תפגוש במשחק הבא את דרום אפריקה הפגועה ותנסה להשיג ניצחון שני.

וויילס - אורוגוואי 9:54

הוולשים חגגו על האורוגואיים החלשים והשיגו ניצחון קל לפתיחה. קורי אלן כיכב עם שלושה טרייז, גארת' דיוויס הוסיף צמד משלו. פליפה ברקסי נתן קצת כבוד עם טריי לתכולים החלשים. וויילס תפגוש במשחק הבא את אנגליה לדרבי בריטי לוהט.

ניו זילנד - ארגנטינה 16:26

הניו זילנדים פתחו גם הם את הטורניר ברגל ימין, אם כי הם התקשו מול הארגנטינים העקשנים. ארון סמית' וקאנה כבשו טרייז לניו זילנדים, פגאדיסאבאל החזיר רק אחד מהצד השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully