וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: נבחרת צרפת זכתה בארד אחרי 68:81 על סרביה

טוני פארקר וחבריו התעשתו אחרי ההפסד לספרד בחצי הגמר והשיגו את פרס הניחומים עם ניצחון על הנבחרת התשושה של סשה ג'ורג'ביץ'. דה קולו וגובר הצטיינו, 3 נק' ו-0 מ-9 מהשדה לתאודוסיץ'

טוני פארקר, נבחרת צרפת, מול מירוסלאב ראדוליצה, נבחרת סרביה. AP
עוד מדליה לאוסף. פארקר/AP

נבחרת צרפת שרדה את נפילת המתח שאחרי ההפסד לספרד בחצי הגמר, וניצחה היום (ראשון) את סרביה 68:81 בדרך לזכייה במדליית הארד ביורובאסקט 2015. בסך הכל זו המדליה התשיעית של הטריקולור בתולדות היורובאסקט ומדליית הארד השישית (והראשונה מאז 2005), שמהווה פרס ניחומים אחרי שנושלו מתוארם עם ההפסד ללה רוחה ביום חמישי. טוני פארקר בן ה-33 רשם אולי את הופעתו האחרונה באליפות אירופה וחתם את הטורניר בתצוגה טובה יותר מאשר בחצי הגמר, עם 13 נקודות ו-4 אסיסטים. הצפרדעון קיווה שהמדלייה הרביעית שלו באליפויות אירופה תהיה מצבע אחר, אך יסתפק בארד בפעם השנייה בקריירה.

שתי הנבחרות שיחקו בעיקר על הכבוד ועל הזכות לאסוף מדלייה נוספת לארון, אך את המבחן האמיתי הן יחוו בקיץ הבא, כשהן תתמודדנה בטורניר הקדם אולימפי שצפוי להיות חזק מתמיד. הסרבים, שלפרקים נראו כמו הנבחרת הטובה בטורניר, מסיימים עם טעם מר בפה.

אחרי רבע ראשון שקול שהסתיים בתוצאה מאוזנת, פארקר, פורנייה ודה קולו פתחו מבערים ועלו ליתרון. הרבע השלישי הכריע את המשחק, כשרודי גובר נועל את הצבע ומספק מספר התעופפויות מרשימות. צרפת פתחה יתרון דו ספרתי, ממנו הסרבים התשושים לא חזרו. פרט לפארקר, הצטיינו בצרפת גם דה קולו (20 נקודות), אוון פורנייה (15) ורודי גובר (15 נקודות, 14 ריבאונדים ו-3 חסימות). תאודוסיץ' חתם את הטורניר עם משחק איום ונורא שכלל 3 נקודות בלבד כולל 0 מ-9 מהשדה, בעוד שנקודות האור אצל ג'ורג'ביץ' היו בוגדן בוגדנוביץ' (14) ונמניה בייליצה (12).

מילוש תאודוסיץ', נבחרת סרביה, מול ננדו דה קולו, מיקאל ז'לאבל, נבחרת צרפת. AP
סיום עגום. תאודוסיץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully