וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בראגבי: אנגליה פתחה עם ניצחון 11:35 על פיג'י

לאחר טקס פתיחה מרשים, בו נאם הנסיך הארי, המארחת הוציאה לדרך את הטורניר בצורה מוצלחת מבחינתה. מייק בראון כיכב עם שני "טריים" והאנגלים השיגו בשנייה האחרונה גם את נקודת הבונוס

שחקן נבחרת אנגליה בראגבי ג'ף פארלינג. רויטרס
אנגליה פתחה ברגל ימין/רויטרס

נבחרת אנגליה, מארחת אליפות העולם השמינית בראגבי, גברה הערב (שישי) במשחק שהוציא לדרך את הטורניר 11:35על נבחרת פיג'י.

לאחר טקס פתיחה קצר ומרשים (בו אף נאם הנסיך הארי) באצטדיון טוויקנהאם המפורסם, שהיה כמובן מלא עד אפס מקום, המשחק יצא לדרך. האנגלים נראו טוב מהפתיחה, כאשר בדקה השלישית הם עולים ליתרון 0:3 מפנדל מוצלח ועשר דקות לאחר מכן, מטפסים ל-0:10 אחרי טריי שקיבלו בשל פנדל נוסף. באותו פנדל גם נשלף צהוב לעבר אחד משחקני פיג'י, כאשר על פי חוקי הראגבי, אותו שחקן יצא מהמגרש לעשר דקות. הפיג'יאנים כמעט הצליחו לשרוד, אולם ממש לקראת סוף אותן עשר דקות, מייק בראון קבע 0:15 עם טריי נוסף (אנגליה לא ניצלה את בעיטת הבונוס שלה).

מאותו רגע, האנגלים דווקא נעצרו ופיג'י הצליחה לצמק עם טריי משלה, עשר דקות למחצית. כל קבוצה הוסיפה שער ולהפסקה ירדו האנגלים עם יתרון 8:18. המחצית השנייה הייתה מבולבלת ובדקה ה-64 (מתוך 80) פיג'י הפחידה את האנגלים עם שער שצימק למינוס שבע בלבד, אך המארחת הגיבה עם שער משלה תוך ארבע דקות והחזירה את היתרון הדו ספרתי. בדקה ה-72 בראון השלים טריי שני במשחק וגם המרת הבונוס צלחה. ממש במהלך האחרון, האנגלים השיגו את הטריי הרביעי שלהם במשחק, ששווה נקודת בונוס בדירוג הבית (כלומר, יש להם כעת חמש נקודות במקום ארבע).

מחר ייפתחו שלושה הבתים האחרים בטורניר, כאשר בבית ב' דרום אפריקה תשחק מול יפן, בבית ג' טונגה מול גאורגיה ובבית ד', אירלנד נגד קנדה וצרפת מול איטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully