וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה עדיין מושלמת, אחי נצרת הפסידה להפועל קטמון

המחזור השלישי בליגה הלאומית: אסולין שמר על היורדת בפסגת הטבלה עם ניצחון 1:2 על נצרת עילית, הקבוצה של ג'ימי טורק הפסידה 1:0 בטדי ואיבדה נקודות ראשונות. בית"ר תל אביב רמלה עדיין ללא נקודות עם 3:0 מול הפועל רמת גן

המחזור השלישי בליגת העל יצא היום (שישי) לדרך, לאחר הפגרה הכפויה בשבוע שעבר בשל האובך ששרר ברחבי הארץ ולא אפשר לקיים משחקים. במוקד ניצחה הפועל קטמון את המוליכה ערב המחזור מכבי אחי נצרת 0:1, ואילו הפועל פתח תקוה עלתה לפסגה עם ניצחון 1:2 על נצרת עילית.

אסף נמני מאמן הפועל קטמון. ברני ארדוב
שני ניצחונות והפסד. אסף נמני/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה - הפועל נצרת עילית 1:2

שתי הקבוצות המשיכו את המגמה מפתיחת העונה: פתח תקוה מתבצרת במקום הראשון, והיא נותרה המושלמת היחידה, בעוד שנצרת עילית עם מאזן חלק של אפס נקודות מתשע אפשריות. בן אז'ובל העלה את קורצקי ליתרון בדקה ה-30, מוטי מלכה השווה בדקה ה-58, אבל ליאור אסולין קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-72.

הפועל קטמון - מכבי אחי נצרת 0:1

כבר בדקה ה-13 עלתה קטמון ליתרון 0:1, כשמיקו ממן חילץ כדור מסביטי ליפניה ברחבה, ומסר לרז שטיין שבעט כדור חלש בין רגליו של השוער גד עמוס. בדקה ה-65 הורחק יהודה חוטה מקטמון בכרטיס אדום ישיר, לאחר שגלש בצורה מסוכנת לרגליו של לוסיאנו סיניו. סביטי ליפניה הצטרף אליו בדקה ה-88, כשראה את הצהוב השני והותיר גם את נצרת בעשרה שחקנים.

אוהד סיידוף שוער הפועל קטמון ירושלים. ברני ארדוב
קטמון קלקלה את המאזן של נצרת. אוהד סיידוף ויוגב לרמן/ברני ארדוב

הפועל ניר רמת השרון - הפועל עפולה 1:1

למרות הרחקה מוקדמת של קובי מוסא בבכורה המחודשת שלו, רמת השרון עלתה ליתרון על סף המחצית משער של רובי דבורה. עפולה השוותה הודות לשער בכורה של דויד סולארי בדקה ה-84, והרסה את היום המושלם של קבוצות הבית.

הפועל רמת גן - בית"ר תל אביב רמלה 0:3

לפחות עד המשחק של הפועל אשקלון, רמת גן במקום השני עם שבע נקודות. קבוצת הבת של מכבי תל אביב ממשיכה להשתרך מאחור, עם הפסדה השלישי מפתיחת העונה. ניקולאס פלצ'וק (34), רן רול (78) ודידייה ברוסו (87) כבשו.

הפועל ראשון לציון - בני לוד 0:3

ראשון לציון פתחה בסערה, וכבר בדקה ה-7 עלתה ליתרון מרגלי יעקב בריהון. תומר אלבז מלוד הורחק במחצית השניה, והקבוצה של אופיר חיים ניצלה את היתרון כדי לסגור את המשחק, עם שערים של שלומי אביסידריס (83) ותומר ששונקר (90), בפצצה מ-25 מטרים בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully