וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויילס - ישראל: דגני וכיאל צפויים לפתוח, גוטמן: "לא רוצה להיות שותף לחגיגה"

בן הרוש יחליף את ריקן הפצוע (א', 19:00, ער' 1), מאמן הנבחרת נוטה להמשיך עם דסה ודאבור: "אין ספק שהמקום השלישי הוא המטרה, לא נשלה את עצמנו". קולמן: "גם ב-1958 עלינו מול ישראל"

מחזור 8מחצית06/09/2015
ויילס
    0:0
      נבחרת ישראל
      רויטרס

      נבחרת ישראל תחסר במשחק מחר (ראשון, 19:00, ערוץ 1) מול ויילס את אבי ריקן, ששיחק כמגן שמאלי מול אנדורה. ריקן סובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי, ולא יהיה זמין עבור אלי גוטמן. מי שעשוי להחליפו הוא חברו למכבי תל אביב, עומרי בן הרוש, שהיה המגן השמאלי הקבוע עד כה בקמפיין.

      כתבנו איציק יצחקי מוסיף: אלי גוטמן צפוי לשנות את המערך שפתח, ולעבות את ההגנה. אלי דסה אמנם ישמור על מקומו ב-11, אך אוראל דגני יפתח כבלם לצדם של טל בן חיים ואיתן טיבי. בירם כיאל ישחק בקישור במקומו של טל בן חיים, ותומר חמד יהיה החלוץ שיאבד את מקומו, כשמואנס דבור ירשום הופעה שניה במדים הלאומיים. ניר ביטון לא החל את האימון עם יתר חבריו בשל רגישות בקרסול, אך הצטרף בהמשך ויהיה כשיר.

      הבלם טל בן חיים לצד מאמן נבחרת ישראל בכדורגל אלי גוטמן. רויטרס
      "המקום השלישי הוא היעד שלנו, לא נשלה את עצמנו". אלי גוטמן לצד טל בן חיים/רויטרס

      "אני לא חושב שנתפסנו עם המכנסיים למטה במשחק הקודם מולם", אמר גוטמן היום במסיבת העיתונאים. "השער הראשון שספגנו הוא לא להיתפס עם המכנסיים למטה. אנחנו מוכנים לכל תרחיש שיהיה, לכל מערך שיהיה, ואנחנו ממוקדים בדברים שלנו".

      על האווירה החגיגית בוויילס, סביב האפשרות שהנבחרת המקומית תעפיל לטורניר גדול ראשון מאז 1958, אמר גוטמן: "אנחנו מרוחקים מכל זה ואנחנו גם לא רוצים להיות שותפים זה. ההתאחדות לכדורגל שיכנה אותנו במלון של גולף, הכול ירוק מסביב, עם כל מני סנאים שמסתובבים שם. ממש נעים לנו פה".

      על המקום השלישי אמר גוטמן: "אין ספק שזו המטרה שלנו. לא נשלה את עצמנו ולא אף אחד אחר. השחקנים יביאו את היכולות שלהם, ואם נעשה תוצאה טובה, נדבר בהמשך". בתשובה לשאלה אם הוא קונה תיקו, ענה המאמן: "אני לא קונה שום דבר לפני המשחק".

      הקפטן טל בן חיים אמר: "השחקנים מתכוננים למשחק במלוא הרצינות, כמו שעשינו מול אנדורה. יש לנו חבורה של גברים וכמובן שאנחנו רוצים להשיג את המטרות שלנו. עכשיו תורנו, השחקנים".

      עוד באותו נושא

      בראש של האיש שבראש של גוטמן: וויילס נערכת למשחק ההעפלה ליורו

      לכתבה המלאה
      המבחן האמיתי. שחקני נבחרת ישראל/רויטרס

      בעוד הנבחרת של גוטמן חולמת על המקום השלישי בבית ב' של מוקדמות יורו 2016, הוולשים יוכלו להבטיח מחר העפלה לטורניר גדול לראשונה מאז 1958, אם ינצחו את ישראל בקרדיף.

      מאמן נבחרת ויילס, כריס קולמן, והקפטן אשלי וויליאמס, הגיעו למסיבת העיתונאים לפני שהנבחרת יצאה לאימון באצטדיון קרדיף סיטי סנטר (33 אלף מושבים). האצטדיון כבר ערוך ומוכן למפגש מחר, כשאביזרי עידוד כבר חיכו לאוהד על כל כיסא. במהלך האימון החל לרדת גשם אבל במהלך המשחק צפוי מזג אוויר נוח - בסטנדרטיים וולשים, כלומר, 16 מעלות ושמש. פרט לג'ו אלן מליברפול שכלל לא זומן בגלל פציעה, השחקן היחיד שיחסר לקולמן הוא הקשר ג'ו לדלי שעדיין לא כשיר.

      "היה משחק קשה בקפריסין וגם הנסיעה הייתה קשה", פתח המאמן קולמן. "יש אתגר מחר, אבל לא תירצנו מתחילת הקמפיין ולא נתרץ עכשיו. מי שתהיה לו בעיה, לא יפתח. אסור לנו לסטות מהדרך שלנו. ההכנות שלנו היו נהדרות, השחקנים דבקו בתכנית וזה מה שהביא לנו את הניצחון. אנחנו יודעים שתהיה אווירה פנטסטית. אסור לחשוב על מה הביא אותנו לכאן. מתחילת ההקמפיין דיברנו על דבר אחד: תוכנית משחק".

      על ישראל אמר: "נבחרת ישראל טובה ויש לה הרבה על מה לשחק. אנחנו לא צריכים לחשוב על דירוג פיפ"א או על טבלת הבית. לשחק במשמעת ולהקשות על היריב. אני לא ישן טוב בלילה לפני משחקים, יש התרגשות וציפייה לעוד משחק גדול. אני מחכה לאתגר עצום. זה יהיה עוד משחק אדיר".

      "מצחיק שב-58 עלינו גם נגד ישראל. לישראל יש על מה לשחק. הקמפיין שלהם לא סגור. יש להם סיכוי טוב והם יחפשו תוצאה בשביל עצמם. אם היינו משחקים נגד אנדורה, אפשר היה לצפות לניצחון גדול, אבל אני שמח שאנחנו משחקים נגד קבוצה טובה. השחקנים שלנו לא יכולים להיות רגועים. עשינו מה שעשינו ומה שחשוב הוא מה הדבר הבא שנעשה. נמשיך לעשות דברים טובים, נמשיך להתקדם".

      אימון נבחרת ויילס. אורן יוסיפוביץ, מערכת וואלה!
      לא ישן טוב לפני משחקים. כריס קולמן/מערכת וואלה!, אורן יוסיפוביץ

      "היה לנו זמן לנוח מאז המשחק נגד קפריסין", אמר וויליאמס, שספג כמה פגיעות באותו משחק, נטל משככי כאבים ויהיה כשיר למפגש מול ישראל.

      "אנחנו מודעים למצב. עבדנו קשה כדי להיות במצב הזה, אנחנו על סף משהו שרצינו להשיג", המשיך הקפטן. "כולם מתרגשים כאן, ואנחנו שומעים את זה בכל מקום שאנחנו הולכים אליו. אבל התרגלנו להתמודד על ההתרגשות. אנחנו גאים במה שהשגנו עד עכשיו. יש לנו מטרה אחת והיא לעלות ליורו. אף אחד מאיתנו לא עלה לשום מקום. זה משחק חשוב לקריירה של כולנו. אחד המשחקים הכי גדולים שנשחק בהם. רוצים כבר לשחק".

      מחר, בשעות שלפני המשחק ובקרבת איצטדיון קרדיף סיטי, אמורה להיערך הפגנה פרו פלסטינית. בתכנון: צעדה מבניין העירייה של קרדיף בהשתתפות מאות אנשים. אנשי התאחדות הוולשית נמצאים בקשר רציף עם המארגנים, שקיבלו אישור מהמשטרה המקומית לקיים את ההפגנה.

      (עדכון ראשון: 14:25)

      הרכבי הקבוצות

      שופט: איבן בבק (קרואטיה)
      אצטדיון: קרדיף סיטי (ויילס)
      קהל: 32700

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully