וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים חיזוק: בלם ארגנטינאי ינחת להתרשמות בהפועל רעננה

אלן דמיאן פרס (24) שגדל בבוקה ג'וניורס ורשם 28 הופעות במגאיאנס מהליגה השנייה בצ'ילה, ינסה להרשים את המאמן חיים סילבס, שרוצה לצרף בלם זר לאחר שמכבי תל אביב סירבה לשחרר את קרלוס גרסיה

one

בהפועל רעננה מנצלים את השבועות האחרונים, כדי לעשות מקצה שיפורים בסגל הקבוצה. לוואלה ספורט נודע שהלילה יגיע לישראל, הבלם הארגנטינאי, אלן דמיאן פרס, 24, למספר ימי התרשמות, לקראת הצטרפות אפשרית לקבוצה. ברעננה ניסו בשבוע שעבר לצרף את קרלוס גרסיה ממכבי תל אביב, אולם הצהובים סירבו לשחררו ולאחר שהמאמן חיים סילבס, לא הצליח למצוא בלם ישראלי שעונה על דרישותיו, הוחלט לנסות להחתים בלם זר אחר.

פרס גדל במועדון הפאר, בוקה ג'וניורס, ובעונה שעברה, רשם 28 הופעות בקבוצת מגאיאנס מהליגה השנייה בצ'ילה וכעת הוא שחקן חופשי. פרס הספיק לשתף פעולה לפני שנתיים עם גיז'רמו ישראלביץ', אקס מכבי תל אביב, כאשר השניים שיחקו יחד בקבוצת בוקה אונידוס בארגנטינה.

כזכור, עבר הסגל של רעננה, שינויים לא קטנים, ורק בשבוע שעבר צורפו החלוץ ברק בדש שהגיע ממכבי תל אביב וכן הקשר הסלובני רנה מיחליץ', שהגיע בהעברה חופשית וזאת לאחר שהבלם זאב חיימוביץ' וגם הקשר האלבני אליס בקאי, עזבו את הקבוצה.

רעננה שפתחה בצורה טובה את ליגת העל עם ארבע נקודות, בשני מחזורי הפתיחה, תארח במחזור הקרוב את הפועל באר שבע.

מאמן הפועל רעננה חיים סילבס. אדריאן הרבשטיין
אחרי שגרסיה לא שוחרר, הוא החליט לנסות לצרף בלם זר. סילבס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully