וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ססאר מנדיונדו פוטר מתפקידו

אחרי שני משחקי ליגה בלבד, סיים המאמן הספרדי את תפקידו במועדון. עוזרו וואליד באדיר מונה למאמן עד שימונה מאמן חדש במקומו. "אני רוצה להודות לססאר", אמר כבירי. גוטמן מועמד להחליפו

עריכת וידאו: מרום שפיצר

הפועל תל אביב הודיעה הערב (חמישי) על פיטוריו של המאמן ססאר מנדיונדו. ההחלטה התקבלה בתום פגישה בין ראשי המועדון למאמן, כשבנוסף מונה וואליד באדיר למאמן זמני עד למינוי מאמן חדש. הפועל תל אביב תמתין עד ליום ראשון לגבי מצבו של אלי גוטמן, ובהתאם לתוצאות הנבחרת יוחלט אם להמתין לו עד לחודש נובמבר או למנות מאמן אחר.

ססאר מנדיונדו מאמן הפועל תל אביב. יותם רונן
"מודים למנדיונדו על התקופה בהפועל"/יותם רונן

בעלי האדומים אמיר כבירי התייחס להחלטה ואמר: "לאחר לבטים שארכו מספר שבועות, קיבלנו החלטה לסיים את הקשר עם מנדיונדו וחאבייר. אני רוצה להודות לשניים על התקופה בהפועל ומאחל להם בהצלחה בהמשך. לצערי הרב, העקרונות והדרישות המקצועיות, שהוגדרו עוד בטרם מינוי מאמן, שעל יישומם בפועל עמדתי ואמשיך לעמוד, לא באו לידי ביטוי בשלושת החודשים מאז מנדיונדו החל לעבוד.

"אני הבעלים והאחריות על כך היא שלי. את ההחלטה אני מקבל בלב שלם ובהתאם למה שנכון להפועל תל אביב ולא לפי דעת הציבור. יש לי מחויבות לאוהדים שהביעו אמון בקבוצה ורכשו מינויים, ולעוד אלפים רבים שמלווים את הקבוצה. איני יכול להישאר אדיש למצב בו אני מודע לכך כי הדברים אינם מתנהלים בהתאם לדרישות ולעקרונות שצריכים להיות בראש מעייניו של כל עובד ועובד במועדון, כל אחד, בתחומו, אשר עליהם לא אתפשר גם בעתיד. בימים הקרובים נגבש החלטה על זהות המאמן החדש. לא ייעשה שום צעד תחת לחץ ונעשה כמיטב יכולתנו לבחור באיש מקצוע הנכון להוביל את המועדון ולעמוד במטרות המקצועיות אשר הצבנו לעצמנו העונה".

עוד באותו נושא

בין הפועל תל אביב לאירופה: מה יהיה היעד הבא של אלי גוטמן?

לכתבה המלאה
עוזר מאמן הפועל תל אביב וואליד באדיר. קובי אליהו
ישמש כמאמן בפועל? באדיר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully