וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: מו"מ להנחתתו של חוסה אדולפו ולנסיה הקולומביאני

3.9.2015 / 12:49

החלוץ בן ה-23 - בנו של שחקן העבר האגדי אדולפו ולנסיה - הוא המועמד המועדף, אך מדובר בעסקה לא פשוטה. אם לא תצליח להחתימו, נתניה תזרז את המגעים עם אוסטין אמוטו הניגרי

one

מכבי נתניה מנהלת מו"מ לצירופו של החלוץ חוסה ולנסיה. הקולומביאני בן ה-23 הוא המועמד המועדף של הצוות המקצועי, אך מדובר בעסקה לא פשוטה שכן מעורבות בה קבוצות נוספות. אם המגעים לצירופו של ולנסיה לא ייצלחו, הקבוצה של שלומי דורה תפנה לאופציית אוסטין אמוטו הניגרי.

ולנסיה הוא בנו של שחקן העבר אדולפו ולנסיה, שכונה EL TREN ("הרכבת"), שיחק בשנות ה-90 בין היתר בבאיירן מינכן ואתלטיקו מדריד, וייצג את הקפטרוס במונדיאלים ב-1994 וב-1998.

הבן חוסה משתייך לרוסאריו סנטרל הארגנטינאית, אבל משחק כעת כמושאל באינדפדיינטה. תקופת ההשאלה שלו אמורה להסתיים בסוף השנה האזרחית, מה שמקשה על המו"מ עם נתניה. הוא שיחק בעבר גם בפורטלנד טימברס מה-MLS ואולימפו הארגנטינאית. הוא לבש את מדי הנבחרת הצעירה של קולומביה שש פעמים והופיע באליפות העולם לנבחרות צעירות ב-2011.

החלוץ שיוחתם, בין אם זה יהיה ולנסיה ובין אם אמוטו, אמור להגיע במקום איבן ווקוביץ'. המונטנגרי עדיין לא מסכים לעזוב את נתניה מכיוון שהוא רוצה פיצוי של מספר משכורות. בנתניה מסרבים בטענה שהחלוץ בקושי שהה בישראל, אולם בכל מקרה הפרידה ממנו תעלה לנתניה לא מעט.

שחקן פורטלנד טימברס לשעבר, חוסה אדולפו ולנסיה. AP
עסקה מסובכת. ולנסיה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully